33 Reacties

4 maanden geleden

Met sensitest 3+3 tuurstreepje (3+2 nog negatief) 4+3 een test als de jouwe op 4+3 4+4 waren beide streepjes echt even donker 4+6 had ik een lichte dye stealer (T donkerder dan C) en 5+1 was er niet omheen te gaan dat de T ervanaf knalde en de C werd heel licht 馃槄 toen ben ik gestopt met testen 馃き Maar dit hangt echt per persoon, zwangerschap en test af. Op de clearblue had ik al een knaller op 4+0 en bij mijn vorige zwangerschap knalden alle testen op 4+0, dit werd toch een miskraam en mijn hcg was toen lager dan nu...

4 maanden geleden

Reactie op Senn1997

Hoi hoi, misschien een gekke vraag maar ik ben nu voor het eerst 5 weken zw ...
Je mist niets en hebt veel zelfcontrole haha. Ik teste nu door uitnonzekerheid na een 1e miskraam. Daarnaast was ik vroeg begonnen met testen, dan krijg je dus erg lichte streepjes en ik denk niet dat iemand daar meteen een afspraak bij de verloskundige mee maakt? Ik wilde graag die knaller zien en vond het wel leuk elke dag die 2 streepjes te zien verschijnen 馃槃

4 maanden geleden

Dit was mijn knaller met 5+4, ondertussen nu 6+4

4 maanden geleden

Ik op 5 weken!

4 maanden geleden

Mijn knaltest was 4+1, 1 dag na nod (13juni). Blijft toch spannend na een eerste miskraam! 4 juli de eerste echo

4 maanden geleden

Dames ook ik kan me aansluiten! Ik heb een dochtertje van 1,5 En 8juli mijn eerste afspraak vind het zo lang duren! De tijd mag van mij echt vliegen 馃槗 vind het zo spannend allemaal! Hoe brengen jullie de tijd door 馃槓

4 maanden geleden

Vandaag! Echt net 10 min geleden een test gedaan 馃槀 Zit geschat op 4+6 als ik mn gemiddelde cyclus aanhou 馃槄 Ik had op de 13e wat bloedverlies. Heel weinig, maar maakte me toch zorgen. Gelukkig lopen mn testen nog wel op 馃崁

4 maanden geleden

Donkerder wordt die denk ik niet馃槄

4 maanden geleden

Dit was op 9 juni, 4 dagen na nod!

4 maanden geleden

5 dagen tot aan NOD