7 Reacties

6 maanden geleden

Is dit toegestaan voor baby’s? Ik las namelijk van niet. Wilde het zelf ook wel aanschaffen

6 maanden geleden

Reactie op nienke0101

Is dit toegestaan voor baby’s? Ik las namelijk van niet. Wilde het zelf ook ...
Oh meen je niet! Ik heb het gebruikt en het bevalt prima! Doe hem wel in de maxi cosi en daar heeft ze Max 30 min ingezeten. Had het vooral in mn hoofd voor in de warme auto

6 maanden geleden

Reactie op AffectieveTulp853790

Oh meen je niet! Ik heb het gebruikt en het bevalt prima! Doe hem wel in de ...
Volgens mij had ik dat dus ergens gelezen. Maar doe vooral wat voor jou goed aanvoelt hoor. Zoals ik al zei ik twijfelde ook heel erg om het aan te schaffen voor op vakantie.

6 maanden geleden

Of het mag of niet..geen idee Las ook dat mensen koelmat voor honden gebruiken in de box of wandelwagen..met dun lakentje ertussen Vond ik ook een goede.

6 maanden geleden

Ja! Wij hebben bij de action zo'n vierkante hondenkoelmat gehaald. Die gaat in het campingbedje met een handdoek eroverheen. Ons zoontje is nu niet meer zo onrustig, onwijs warm en knalrood maar heeft een normale temperatuur, slaapt veel beter en is helemaal relaxed

6 maanden geleden

Wees je er bewust van dat de website die door ts genoemd wordt een dropshipper is. Is natuurlijk ieders eigen keus, maar slechts ter info :) Wij gebruiken de Aeromoov airlayer in de autostoel. Werkt heel goed. Hiervoor was ze steeds helemaal bezweet als we dr uit de maxicosi haalde. Met de airlayer is dat echt een stuk minder.

6 maanden geleden

Wees je er bewust van dat de website die door ts genoemd wordt een dropship ...
Oh wow, nooit gezien! Maar het product van deze website bevalt mij zeker! Was gewoon een tip voor deze warme dagen meer niet haha