18 Reacties

3 maanden geleden

Ik drink iedere dag in de ochtend een kop koffie. Normaal deed ik dat ook plus nog een aantal door de dag heen, dat doe ik nu niet meer. Beperk het nu tot 1 per dag.

3 maanden geleden

Ik drink ‘s morgens en ‘s middags bij thuiskomst gewoon een bakkie

3 maanden geleden

Je zou 2 a 3 bakken koffie per dag mogen. Dus elke dag een bakkie cappuccino lijkt me geen kwaad kunnen. Lekker extra van genieten!

3 maanden geleden

Max 2 kopjes koffie wordt geadviseerd, mits je geen andere producten met cafeïne nuttigt. Dat zit blijkbaar ook in cola, zwarte thee bijv.

3 maanden geleden

Ik drink normaal 2 kopjes ‘s morgens en ‘s avonds 1. Sinds ik zwanger ben nog maar 1 en die bewaarde ik voor de middag, ivm werken van 7.30-18.00 en ik smiddags cafeïne nodig heb voor de vermoeidheid. Alleen sinds zondag vind ik koffie echt niet meer lekker. Vorige zwangerschap was dit ook zo.. Vanmiddag maar een ijskoffie genomen wat nog wel oké was.. Max 2 bakjes is het advies, dus 1 of 2 cappuccino per dag moet kunnen. ☕️

3 maanden geleden

Reactie op jaleo

Ik drink normaal 2 kopjes ‘s morgens en ‘s avonds 1. Sinds ik zwanger ben n ...
Ohjee, dat kan natuurlijk ook nog. Hoeveel weken ben je nu?

3 maanden geleden

Ik ben helemaal gestopt, maar ook meer omdat ik er opeens helemaal geek behoefte meer aan heb 😂

3 maanden geleden

Ik drink 1 cappuccino per dag, soms ook een dag niet. Maar uit mn hoofd mag je 200mg caffeine op een dag. Een kopje koffie (cappuchino) is 35mg las ik. Dus dat kan prima.

3 maanden geleden

IJskoffie is hier favo

3 maanden geleden

Ik drink 1 a 2 kopjes en heb decafe koffie gehaald als ik echt zin erin heb en al 2 heb gehad🤭

3 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Ohjee, dat kan natuurlijk ook nog. Hoeveel weken ben je nu?
7+1 bij de 1ste had ik ook rond de 7 weken tot einde zwangerschap dat koffie er echt niet meer in ging. Verder nooit misselijk oid geweest maar koffie vind ik gewoon niet meer lekker 🫠

3 maanden geleden

Ik dronk altijd 2 kopjes koffie per dag, maar nu soms 1 of helemaal geen. Soms smaakt het me nu ook niet meer. Ook ik ga decaf bestellen om zo zorgeloos te kunnen genieten van een koffietje 😊

3 maanden geleden

Koffie is het enige wat ik echt mis tijdens de zwangerschap haha. Vooral net de zware vermoeidheid is het lastig laten staan 😁.. Voor mijn eigen gemoedsrust heb ik het laten staan tot de termijnecho, nu neem ik 1 kop koffie in de ochtend en overdag soms thee of cola. Ook gezien mijn lichaam door alle hormonale veranderingen zoveel onrustiger is geworden, denk dat ik 's nachts niet meer zou slapen als ik zoveel bleef drinken als voorheen

3 maanden geleden

Ik hou het bij 1 bakje koffie in de ochtend. Maar nu heb ik trek in ijskoffie dankzij jullie 🤪

3 maanden geleden

Reactie op KittieSue

Ik hou het bij 1 bakje koffie in de ochtend. Maar nu heb ik trek in ijskoff ...
Haha ja dat had ik dus ook!Vanochtend lekker zelf 1 gemaakt en die smaakte heeeerlijk. 🥰

3 maanden geleden

Ik drink nog wel ongeveer om de dag 1 cappucino. Verder rooibosthee. Vorige zwangerschap totaal geen behoefte aan gehad (geen koffie, maar ook geen thee) maar tot nu toe nog wel. Nu ongeveer 6 weken!

3 maanden geleden

Je kan echt nog wel koffie drinken hoor, alleen met mate. Ik drink er altijd 2 per dag nu nog en dat is prima volgens de verloskundige! Thee drink ik altijd caffeine vrij

3 maanden geleden

Ik drink nog een kop per dag in de ochtend.