7 Reacties
8 maanden geleden
Ik kijk niet per se naar de tijd. Meer naar de ml’s, mijn zoon drinkt ongeveer 140 ml dus dat kolf ik dan.
8 maanden geleden
Yess hier ook bij mijn vorige zwangerschap een vrijgezellenfeest in Amsterdam heel de dag! Ik heb toen gekolft wanneer ik het kon. Wij hadden een boottocht toen heb ik beide borsten gedaan tot ze leeg voelde. En bij het eten heb ik gekolft tot ze leeg voelde. En toen savonds hadden wij een magic mike show en daar heb ik even voor het begon de druk eraf gekolft.
8 maanden geleden
Ik kolf fulltime en kolf om de 4 uur beide borsten een kwartier. Wij zijn ook al een paar keer een dag weggeweest met onze oudste dochter en dan is kolven ideaal. Soms stelde ik het ook een uur uit als het nodig was. Kolven moet je wel echt plannen, omdat het niet overal handig kan (ookal heb je een draadloze), bijv als je met een activiteit bezig bent. Ik zal dan dan ook adviseren om te checken hoe de dag eruit ziet, dit geeft je ook een stuk minder stress. Dan kan je het net voor activiteiten inplannen of op handige momenten wanneer je rustig binnen kan zitten bijv. Alvast heel veel plezier!
8 maanden geleden
Ik kolf ook fulltime maar mijn productie gaat achteruit als ik het om de 4 uur doe. Ik doe het om de 3 uur en dan een kwartier a 20 minuten.