825 Reacties

2 maanden geleden

Zijn er hier meer meiden die de baby het ene moment voelen bewegen en dan ineens weer een aantal dagen niet? Ik ben morgen 19 weken zwanger en heb de baby afgelopen week vrijwel dagelijks voelen bewegen. Soms zelfs al dat je het kon voelen als ik m’n hand op mn buik had liggen. Maar sinds gister ineens niet meer gevoeld en ergens ben ik nu ongerust 😒

2 maanden geleden

Mijn man en ik pakken graag een bioscoopje. Nu ben ik 16 weken zwanger, kan dit nog steeds (en tot welke week) of wordt dit afgeraden vanwege het harde geluid?

2 maanden geleden

Reactie op YH89

Mijn man en ik pakken graag een bioscoopje. Nu ben ik 16 weken zwanger, kan ...
Dit kan prima hoor! Denk niet dat dit wordt verstaan onder hard geluid. Ik zou bijv wel uitkijken met een festival ofzo. Maar ook daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik. Bioscoop zou ik zelf lekker blijven doen als je dat leuk vindt!

2 maanden geleden

Hoi dames! Vraagje voor degene die al een kleintje hebben thuis. Wat voor droogrek is handig? Ik heb nu 2 van zo’n uitklapbare van leifheit. Maar dacht ooit ergens gezien te hebben dat een droogtoren makkelijker is voor baby kleren?

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Hoi dames! Vraagje voor degene die al een kleintje hebben thuis. Wat voor d ...
Wij gebruiken wel gewoon zo'n uitklapbare, en als het weer het enigzins toelaat hangt het buiten aan de droogmolen 😊

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Hoi dames! Vraagje voor degene die al een kleintje hebben thuis. Wat voor d ...
Ik ben echt mega blij met mijn Brabantia HangOn droogrek. Kunnen echt veel wasjes op! Is wat duurder maar echt ideaal in gebruik en lekker stevig. Niet specifiek voor kleine kleding maar ik koop liever iets wat op de lange termijn mee gaat en stevig is.

2 maanden geleden

Reactie op DC22

Zijn er hier meer meiden die de baby het ene moment voelen bewegen en dan i ...
Geen zorgen hoor, je hoeft je baby echt nog niet elke dag te voelen. Dat is pas later in de zwangerschap!

2 maanden geleden

Reactie op Bosdieren

Ik ben echt mega blij met mijn Brabantia HangOn droogrek. Kunnen echt veel ...
Mijn leifheit rek was inderdaad ook niet goedkoop! Ik wilde deze perse omdat mijn vader deze van oma nog heeft. Hier en daar laten natuurlijk wat beschadigingen, maar hij is super oud en werkt nog prima. Dus ik dacht, als oma die jaren heeft gehad en nu pap dan kan ik die ook gerust bestellen haha

2 maanden geleden

Reactie op YH89

Mijn man en ik pakken graag een bioscoopje. Nu ben ik 16 weken zwanger, kan ...
Nu kan het nog, maar bij +-25 weken ben ik een keer gegaan en toen was ze zó onrustig. Ze schopte alles bij elkaar. Heb heel ongemakkelijk met een jas over m'n buik gezeten (om te proberen het geluid te dempen), en vroeg me continu af wat ik daar deed 😅. Was echt heel onprettig dat harde geluid voor haar. Dus ik zou er op een gegeven moment wel mee stoppen!

2 maanden geleden

Reactie op Kiimi

Nu kan het nog, maar bij +-25 weken ben ik een keer gegaan en toen was ze z ...
Hier hetzelfde! Rond de 25 weken gingen wij naar de nieuwe avatar film, en dat vond de kleine man duidelijk niet fijn! Heel onrustig en bij harde geluiden ook echt hard schoppen, alsof hij schrok. Ik vond het heel onprettig in de zaal zitten, niet fijn voor hem 😅

2 maanden geleden

Reactie op DC22

Zijn er hier meer meiden die de baby het ene moment voelen bewegen en dan i ...
Ja bij mij met 18 weken is het ook bijna elke dag en dan ineens 1-2 dagen niet merkbaar

2 maanden geleden

Vraagje mag zo’n kant en klare saus wel of ook niet?

2 maanden geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Vraagje mag zo’n kant en klare saus wel of ook niet?
Ja hoor, die kan je gewoon eten! (Zit wel veel zout e.d. in, dus zou het niet te vaak doen)

2 maanden geleden

Reactie op Eeneneen

Ja hoor, die kan je gewoon eten! (Zit wel veel zout e.d. in, dus zou het ni ...
Top dankjewel, ga ik ook niet doen, maar inmiddels al 19 weken zin op hahaha dus dacht ga even kijken of een kant en klare wel mag

2 maanden geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Top dankjewel, ga ik ook niet doen, maar inmiddels al 19 weken zin op hahah ...
Opzich mag een niet kant en klare carbonara ook gewoon volgens mij, als je maar zorgt dat alle ingrediënten goed gaar zijn! Pancetta mag rauw bijvoorbeeld niet, maar gebakken is het prima!

2 maanden geleden

Reactie op Eeneneen

Opzich mag een niet kant en klare carbonara ook gewoon volgens mij, als je ...
Klopt inderdaad, nu twee keer gegeten in de zwangerschap, gewoon zorgen dat het goed gebakken is en het ei wat langer laten stollen dan je anders zou doen. Kan prima 💪🏻

2 maanden geleden

Ik vraag mij af. In je zwangerschap hebben veel dat overal veel haar groeit, op je buik verder groeit het 2 keer zo snel. Gaat het haar dat op bepaalde plekken zoals je buik ineens groeit na je zwangerschap ook weer weg of blijft dit voor altijd. Ik had namelijk nooit buikhaar (niet zichtbaar in elk geval) en nu ineens wel :(

2 maanden geleden

Geen vraag, wel een tip; boek een zwangerschapsmassage 🤤. Ik had zoiets nog nooit gedaan, maar ik probeer de laatste tijd wat beter voor mezelf te zorgen en uit m'n comfortzone te stappen. Heb bijv. ook voor het eerst een gezichtsbehandeling geboekt een paar weken terug. Beide zijn echt aanraders! Heel me lijf is los en het voelt gewoon goed, alsof je meer zelfvertrouwen ervan krijgt ofzo 😅.

2 maanden geleden

Reactie op Kiimi

Geen vraag, wel een tip; boek een zwangerschapsmassage 🤤. Ik had zoiets n ...
Heerlijk he! Heb ik ook pas gedaan. Was helemaal zen daarna. Heb van collega's een bon voor voetreflex massage gekregen, die wil ik ook snel innen haha

2 maanden geleden

Reactie op El.11

Ik vraag mij af. In je zwangerschap hebben veel dat overal veel haar groeit ...
Gaat weer weg 😄