842 Reacties

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Ik heb die van sanature, die vind ik heel fijn!
Ah top! Ik was daar ook naar aan het kijken, maar las wisselende verhalen. Ga ik die eerst eens proberen:)

één maand geleden

Ik weet zeker dat ik op de uitzetlijst van 24Baby een wikkeldeken heb zien staan. Maar kijk er denk ik grif naast want kan het niet meer vinden op de lijst 🤣. Hebben jullie allemaal een wikkeldeken of meer dan 1?

één maand geleden

Reactie op Ghisjhe

Ik weet zeker dat ik op de uitzetlijst van 24Baby een wikkeldeken heb zien ...
Ik heb er twee, vorig jaar een (eind) maart baby en toch best wel lang gebruikt in de maxi cosi! Deze keer bij een februari baby verwacht ik ze dus zeker weer nodig te hebben 🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op Fier

Welke inlegkruisjes zijn nou echt fijn tegen (heel) veel afscheiding / voch ...
Ik gebruik wasbare, geeft mij veel prettiger gevoel. Minder irritatie.

één maand geleden

Reactie op AmandaVos

Ik gebruik wasbare, geeft mij veel prettiger gevoel. Minder irritatie.
Ah ja daar las ik al meerdere topics van. Ik heb gelukkig geen last van irritatie met inlegkruisjes, alleen namen ze tot nu toe niet genoeg op😅 (zit aan de progesteron dus afscheiding is nog eens meer dan anders). Heb nu 3 soorten gekocht, kan ik gaan ervaren welke het fijnst werkt voor me:)

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Wat voor lekkere zouten, geuren of oliën kun je voor een heerlijk rustgeven ...
Ik gebruik magnesium (niet te vaak) van Rituals. Ruikt heerlijk en helpt goed tegen mijn spieren. Zeker later in je zwangerschap is dat erg lekker

één maand geleden

Reactie op Fier

Ik gebruik van die katoenen van Always, zijn wat dikker en nemen bij mij goed op! Vond ze ook erg fijn na de bevalling. Sanature vond ik iets minder prettig.

één maand geleden

Reactie op Fier

In elk geval niet de 100% katoenen van hema 😒 een uurtje dragen en ze vallen zowat uit elkaar.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

In elk geval niet de 100% katoenen van hema 😒 een uurtje dragen en ze vall ...
Oh vreselijk 🙈 Ik had van de week de katoenen van kruidvat gekocht, maar die vond ik ook niet wat. Ik heb nu die van sanature gekocht, 1 van libresse en 1 van always. Mag hopen dat daar wel iets tussen zit wat werkt 😂

één maand geleden

Reactie op Bosdieren

Ik gebruik van die katoenen van Always, zijn wat dikker en nemen bij mij go ...
Dat is nog een om te proberen als ik toch nog niet tevreden ben met wat ik in huis heb. Bedankt voor de tip:)

één maand geleden

Reactie op Ghisjhe

Ik heb voor de 1e van die handdoeken met zo'n capuchon hoek gehad. Maar eerlijk vind ik die waardeloos. Zijn al snel te klein en ze zijn best dik en drogen dus niet fijn af voor een kleine baby. Ik heb twee swaddles van 120x120 van Little Dutch. Zijn duur, 28 euro geloof ik per stuk maar ik heb ze in de sale gekocht. Die zijn zo mega fijn. Ze zijn rekbaar en drogen goed af, zijn dun dus je kan de plooien goed drogen. Groot dus gebruik ze nog steeds voor mijn zoon van bijna 16 maanden en kunnen nog lang mee kwa formaat. Dus ik zou iedereen aanraden om hiervoor te gaan! Als ik een nadeel moet benoemen dan is het dat ze een soort scheef zijn dus niet netjes op te vouwen zijn 😂 maar ze liggen toch maar kort in de kast haha Maar een wikkeldeken kan elk soort deken zijn toch... soms zijn die namen ook maar verkooptrucjes 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op Fier

Oh vreselijk 🙈 Ik had van de week de katoenen van kruidvat gekocht, maar ...
Laat me weten. Nu gebruik ik koppig de kruidvat op 😅 geen idee wat erna te kopen.

één maand geleden

Reactie op Ghisjhe

2! 1 voor thuis op de bank enzo, en 1 lag standaard in de kinderwagen

één maand geleden

Reactie op Bosdieren

Ik heb voor de 1e van die handdoeken met zo'n capuchon hoek gehad. Maar eer ...
Een wikkeldeken is wat anders als een handdoek toch? Volgens mij bedoeld ze er dit mee; dit is niet om af te drogen *foto van internet

één maand geleden

Reactie op LV00

Een wikkeldeken is wat anders als een handdoek toch? Volgens mij bedoeld z ...
Ja maar dit kan toch met elke willenkeurige deken? Of het nou van handdoekstof is of ander materiaal en of het nu zo'n hoekje heeft of niet... Ik heb die van handdoekstof in de eerste week wel gebruikt als extra dekentje maar verder niet veel gebruikt. Zou het niet weer kopen. Liever een grotere deken die je langer kunt gebruiken ook als extra deken in de ledikant bijvoorbeeld als ze ouder zijn. Kun je beter een lekker fleece dekentje kopen bedoel ik dan!

één maand geleden

Reactie op LV00

2! 1 voor thuis op de bank enzo, en 1 lag standaard in de kinderwagen
Ja dat dacht ik ook te zien, maar kan ‘m op die lijst dus niet meer vinden en irriteer me daar echt mateloos aan 🤣

één maand geleden

Reactie op Ghisjhe

Ik heb er meer dan 1 gebruikt bij mijn eerste kinderen. Ik vond ze - zeker bij een winterbaby - ideaal! Ik heb een omslagdoek/wikkeldeken zelf gemaakt, en heb er nu 2 gekregen. 1 van Jollein die ik nu al top vind maar nog moet gaan gebruiken uiteraard. Er zitten ook wel openingen met klittenband in waardoor die ook in de maxi cosi kan. Ik legde mijn winterbaby vaak ook in een wikkeldeken bij mij als we lekker gingen knuffelen, ideale dingen vind ik het.

één maand geleden

Reactie op Lisavnbk

Ik heb er meer dan 1 gebruikt bij mijn eerste kinderen. Ik vond ze - zeker ...
Welke heb je van jollen? En ook echt met zo’n driehoekje waar het hoofdje in kan of gewoon een grote lekkere warme doek? Ik heb er 2 op me lijstje staan, 1 van koeka en 1 van liefjes!

één maand geleden

Herkent iemand hier dat de baarmoeder wisselt in hoe hard hij voelt ? Soms voelt het bij mij een stuk harder aan (zonder dat het gelijk een harde buik is) en soms dan weer zachter.

één maand geleden

Reactie op Ruby3.1

Herkent iemand hier dat de baarmoeder wisselt in hoe hard hij voelt ? Soms ...
Dan voel je waarschijnlijk de rug of billen van de baby :)