845 Reacties

één maand geleden

Heeft Iemand een goede website voor muurstickers (die eventueel ook naar het buitenland verzenden)? 🙏

één maand geleden

Reactie op YH89

Heeft Iemand een goede website voor muurstickers (die eventueel ook naar he ...
Ik neem aan voor de kinderkamer. Ik weet dat aliexpress en shein hele leuke (volgensmij wel wat kleinere zoals bloemen, regenbogen, hartjes etc) verkopen

één maand geleden

Reactie op YH89

Heeft Iemand een goede website voor muurstickers (die eventueel ook naar he ...
Ik heb de muurstickers voor mijn zoon via aliexpress besteld toen destijds. 1x een jungle thema (verschillende gecombineerd) en de laatste keer ruimte thema. Blijven goed zitten, ze zitten er toch al 2 jaar ofzo .

één maand geleden

Reactie op judithlouise

Hallo ladies, heeft er iemand een tip tegen maagzuur en refluxklachten die ...
Bij de zwangerschapsyoga was ook iemand met veel last van maagzuur. Zij vertelde dat het goed werkte om een lepel droge havermout te eten (anderen bevestigden dit ook). Natuurlijk niet heel lekker, maar misschien helpt het.

één maand geleden

Heeft van asten ook een lange levertijd voor kinderwagens? Ik ben nog steeds niet echt uit welke ik wil bestellen en zie daar niet meteen een levertijd staan, lees wel vaak op het forum dat je op tijd moet bestellen omdat het soms weken kan duren voor je hem binnen hebt?

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Heeft van asten ook een lange levertijd voor kinderwagens? Ik ben nog steed ...
Geen idee. Ik had de mijne via babypark en dat duurde geloof ik 10 weken. En daarna was het frame nog niet leverbaar (was destijds een nieuw model). Ik zou even telefonisch contact op nemen met van Asten. En ik zou even wat recensies opzoeken over hun service nadat je het product binnen hebt. Dat kan soms ook vies tegenvallen.

één maand geleden

Kan bandenpijn ook verergeren door bijv volle darmen? Ik heb af en toe extra stekende pijnen richting mijn linkerlies/linkse heupbot als ik gevoel heb dat ik zo moet poepen...

één maand geleden

Reactie op MichelledH

Kan bandenpijn ook verergeren door bijv volle darmen? Ik heb af en toe ext ...
Bedoel je met gevoel dat je moet poepen druk rondom je vagina? Want dan is het geen bandenpijn maar je bekkenbodem waar je last van hebt en kun je beter naar een bekkenfysio gaan

één maand geleden

Weet er iemand een leuk boek waarin je kan lezen wat er met jou als mama allemaal veranderd in je lijf, hormonen etc? Of ik heb niet goed gezocht maar kan niks leuks vinden lijkt wel. Alles is omtrent de baby, wat ook logisch is. Maar ik ben ook heel nieuwsgierig wat het met ons lijf juist doet!

één maand geleden

Reactie op Ghisjhe

Weet er iemand een leuk boek waarin je kan lezen wat er met jou als mama al ...
Ik weet niet meteen een titel, maar heb er al vaker in de kringloop gezien. Zou daar even binnenwandelen als je een in de buurt hebt. Nieuwe boeken zijn vaak volledig op de baby gericht inderdaad.

één maand geleden

Reactie op Bosdieren

Bedoel je met gevoel dat je moet poepen druk rondom je vagina? Want dan is ...
Nee echt extra druk aan de voorkant, bij mijn lies en heupbotje. Bijvoorbeeld ik moet vaak in de ochtend naar de wc voor de grote boodschap, en als ik dan de aandrang voel krijg ik extra steken op de plek waar ik al pijn heb.

één maand geleden

Reactie op MichelledH

Nee echt extra druk aan de voorkant, bij mijn lies en heupbotje. Bijvoorbee ...
Als het voorbij is als je naar het toilet bent geweest dan zal het inderdaad aan volle darmen gerelateerd kunnen zijn. Je buik is wat voller daardoor dus kan best lijkt mij

één maand geleden

Reactie op Ghisjhe

Weet er iemand een leuk boek waarin je kan lezen wat er met jou als mama al ...
Ik dacht aan Mama’en, ik weet niet meer zo goed hoever het over hormonen etc. gaat die komen er wel in voor maar het gaat wel uitgebreid in op het proces van moeder worden, goed voor jezelf zorgen en zowel op de bevalling als de kraamtijd. Ik lees nu ook Postpartum voeding en selfcare van Wietske Warmerdam. Dat vind ik ook heel interessant. Ik weet van ons eerste kindje dat ik me enorm verdiept had in de bevalling maar de heftige periode daarna had ik (afgezien van de vriezer vullen) niet zo bij stil gestaan. Dus dat doe ik nu meer.

één maand geleden

Hoe lang is het normaal om te bloeden na seks? Het is nu zo'n 6 uur geleden en wel minder (liep er eerst uit als een zware menstruatie), maar nog steeds rood bloed en toch een maandverbandje nodig. Heb mijn vroedvrouw gestuurd, maar geen reactie dus denk dat ze het weekend niet werkt...

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Hoe lang is het normaal om te bloeden na seks? Het is nu zo'n 6 uur geleden ...
Volgens mij kan dat wel 24u duren. Het belangrijkste is dat het uiteindelijk minder wordt en vooral niet meer / pijnlijk wordt. Maar het is natuurlijk lastig te zeggen. De ene keer stopte het bij mij heel snel en de andere keer duurde het echt 24u

één maand geleden

Wat vinden we van een bola van bijv proudmama? Ik zag ze gister op de beurs maar was zo overrompelt door alles daar dat ik niet goed gekeken heb 😕. En nu dus twijfel of ik er 1 wil bestellen gaha

één maand geleden

Reactie op Ghisjhe

Wat vinden we van een bola van bijv proudmama? Ik zag ze gister op de beurs ...
Ik zag ze toevallig vandaag in de winkel. Ziet er erg goedkoop uit voor de prijs die ze vragen. Er stond nog een ander merk naast en voor iets van 22 euro en die zagen er zelf roest uit in de verpakking 😬 geen idee of dat normaal is. Heb er zelf een besteld via etsy met goede revieuws. Wel nog niet binnen dus kan er zelf nog niets over zeggen.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ik zag ze toevallig vandaag in de winkel. Ziet er erg goedkoop uit voor de ...
Oei roest erop lijkt me niet te bedoeling nee 🤣. Of het moet die uitstraling hebben? Tegenwoordig weet je het toch niet 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Ervaren nog dames misselijkheid bij 23/24 weken. En daar mee bedoel ik meer zure opkomingen, eten dat niet wilt verteren, en dus een gevoellige slokdarm. Ik las dat dit vanaf week 24 ongeveer kon door dat je baarmoeder nu erg uitzet. Ik heb er echt last van 😅 Zit de hele dag met pijnlijke boertjes/opkomingen.

één maand geleden

Reactie op El.11

Ervaren nog dames misselijkheid bij 23/24 weken. En daar mee bedoel ik meer ...
Waarschijnlijk maagzuur waar je misselijk van wordt. Al maagzuurremmers of tabletten geprobeerd?