848 Reacties

20 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ze is deze namiddag thuis en komt dan even het hartje luisteren.
Fijn! Hopelijk kan het je wat geruststellen.

20 dagen geleden

Reactie op Kiimi

Wat doen jullie om je voor te bereiden op je bevalling, mits je daar al mee ...
Ik heb bij mijn eerste bevalling 1 online seminar via mijn VK gevolgd over hoe de bevalling gaat en uitleg over verschillende soorten pijnmedicatie. Daarnaast op youtube video’s van een vrouw gevolgd over hoe te puffen en dergelijke. Dat was het. De video’s zal ik nogmaals opnieuw bekijken maar verder niets speciaals doen. Ik ben meer een go with the flow persoon en dat is me de eerste bevalling, ondanks dat ik het als heftig ervaarde ook prima bevallen. Ik ben toen in het ziekenhuis bevallen, en nu ben ik ‘verplicht’ wegen steveel bloed verloren vorige bevalling, vind ik helemaal prima! Eerste keer was ook mijn eigen keuze ziekenhuis, ik wil dat niet thuis🙈 Ik doe wel aan zwangerschapszwemmen, niet om fit te zijn voor de bevalling maar gewoon fitter in het algeheel tijdens de zwangerschap!

20 dagen geleden

Gaat je baby altijd tegen je blaas aan schoppen? Onze meid zit vrij hoog en ik voel haar sinds 1.5 week veel beter ookal zit mijn placenta voor. Ben vandaag 23 weken!

20 dagen geleden

Haar hartslag was helemaal goed. Ze is inderdaad volledig van kant gewisseld en zou nu tegen mijn rug aan naar de placenta toe schoppen waardoor ik haar niet goed voel. Toch weer wat opgelucht.

20 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Haar hartslag was helemaal goed. Ze is inderdaad volledig van kant gewissel ...
Gelukkig maar! Fijn dat ze even langs kon komen en alles goed is 🍀

20 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ah heel fijn! Toch fijn als de professional het even kan verklaren!

20 dagen geleden

Hebben jullie dat ook? Eerst had ik echt veel trek in eten en snoeperij. Maar dat is sinds enkele dagen volledig weg. Heb wel echt honger bij het opstaan maar soms moet ik mezelf echt eraan herinneren om te eten.

20 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Hebben jullie dat ook? Eerst had ik echt veel trek in eten en snoeperij. Ma ...
Ja eigenlijk wel. Vooral die honger bij het opstaan, maar voor de rest van de dag eraan moeten denken. Zit veel sneller vol en kan lang vooruit zonder hongergevoel.

20 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Fijn dat je gerust gesteld bent! Dat ze omgedraaid is verklaard een hoop inderdaad. Gelukkig niks aan de hand 😘

20 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ja eigenlijk wel. Vooral die honger bij het opstaan, maar voor de rest van ...
Heb ik ook. Ben ook minder aangekomen dan bij de eerste. Kreeg de opmerking dat d'r dachten dat ik afgevallen was. Dus probeer er maar op te letten dat de baby hopelijk niks tekort komt. Had jij de uitslag van je suikertest al?

20 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Heb ik ook. Ben ook minder aangekomen dan bij de eerste. Kreeg de opmerking ...
Nee nog niet. Ze zouden bellen bij problemen en anders hoor ik niets. Gaven alleen geen tijd aan waarbinnen ik eventueel iets zou horen... geen idee hoelang dit normaal duurt?

20 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Nee nog niet. Ze zouden bellen bij problemen en anders hoor ik niets. Gaven ...
Weet ik ook niet eigenlijk. Ik dacht dat je gewoon bij weggaan de uitslag al kreeg haha. Maar dat klopt dus niet.

20 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Weet ik ook niet eigenlijk. Ik dacht dat je gewoon bij weggaan de uitslag a ...
Jammmer genoeg niet.

20 dagen geleden

Iemand toevallig mijn vraag gezien vanmiddag? 🙈

20 dagen geleden

Verliezen jullie ook al je vriendinnen tijdens deze mooie tijd. Iedereen laat me in de steek en geven geen flikker om mij

20 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Ik heb even terug gescrolled. Ik weet niet of het altijd gebeurt, maar mijn vorige zwangerschap zeker! Uiteindelijk is de baby zo groot dat je het denk ik niet echt voorkomt dat er zegmaar overal wel eens tegenaan getrapt wordt, ook je blaas 😅🙈

20 dagen geleden

Reactie op daisyschippers

Verliezen jullie ook al je vriendinnen tijdens deze mooie tijd. Iedereen la ...
Ben je een van de eersten van je vriendinnen die een kindje krijgt? Hier merkte ik vooral dat ze moeilijk begrepen dat je een andere tijd in gaat en andere prioriteiten krijgt als je een kindje krijgt. Vaak trekt het uiteindelijk wel weer bij, vooral als ze zelf ook aan kindjes beginnen 🤷‍♀️ geef vooral ook bij ze aan dat je het moeilijk vindt!

20 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Welke? Ik las alleen iets over de plaats van d'r placenta aan ikigai maar verder zie ik geen vraag

20 dagen geleden

Nee helemaal niet. Wat vervelend dat dat bij jou wel is. Zitten jullie nu in een andere levensfase? Of ben je wat meer in je bubbel?

20 dagen geleden

Wat naar dat je het zo ervaart! Hier ben ik net dichter naar vriendinnen toe gegroeid. Wel hebben zij allemaal reeds een kindje en ben ik de nakomer dus we hebben nu weer een groot onderwerp om over te kletsen. Hebben je vriendinnen al kindjes? Ik denk dat velen die deze fase nog niet zijn in gegaan geen idee hebben hoe spannend dit allemaal is. Zou het zeker eens aangeven, wie weet wilden ze je net tijd geven om alles rond de komst van je kindje te regelen of denken ze dat je rust nodig hebt?