848 Reacties

19 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Ik zou een paar dingetjes 44 regelen ja. Onze zoon was 52 cm en 3200 gram e ...
Thanks! Maakte dat nog uit van welk merk je maat 50 had? Of viel bijv een klein vallende maat 50 ook al te groot? Soms zou het zo handig zijn om van te voren al te weten wanneer je gaat bevallen en hoe groot de baby dan gaat zijn 😂

19 dagen geleden

Reactie op Fier

Thanks! Maakte dat nog uit van welk merk je maat 50 had? Of viel bijv een k ...
Haha klopt. Ik heb zelf een aantal dingen maat 50, maar nu was de baby groot op p99 gemeten. Welke maat geboortepakje neem je dan mee? Nee maakte niet zoveel uit. Alles was groot. Denk dat hij pas na een week of 6 richting de 56 ging.

19 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Haha klopt. Ik heb zelf een aantal dingen maat 50, maar nu was de baby groo ...
Nou inderdaad, en dan kan de praktijk ook nog heel anders zijn dan de schatting/meting tijdens de zwangerschap. Top dan ga ik toch ook wat maat 44 halen denk ik, maar ook even afwachten wat ze meten met de groei echo's. Wellicht word ik daar nog iets wijs uit

19 dagen geleden

Reactie op Fier

Nou inderdaad, en dan kan de praktijk ook nog heel anders zijn dan de schat ...
Ja. En ik zou geen bergen aanschaffen hoor. Ik zou 3 setjes ofzo op voorraad hebben en een pakje prematuur luiertjes. Met online shoppen heb je snel genoeg iets in huis.

19 dagen geleden

Reactie op Fier

Nou inderdaad, en dan kan de praktijk ook nog heel anders zijn dan de schat ...
Ik zou niet teveel op de schatting/meting af gaan. Hoor echt zoooooo vaak dat ze er echt ver naast zitten (bij mijn zoon ook) zowel voelen als een schatting met echo.

19 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Ik zou niet teveel op de schatting/meting af gaan. Hoor echt zoooooo vaak d ...
Ja is ook zo! Ben ik me van bewust, maar wellicht in combinatie met een vroege bevalling dat het wel redelijk kan kloppen (als ik een kind van 4 kilo krijg met 30 weken dan lijkt me er ook ergens iets mis gaan 🙈)

19 dagen geleden

Reactie op Fier

Ja is ook zo! Ben ik me van bewust, maar wellicht in combinatie met een vro ...
Hahahah ja dat zou niet zo fraai zijn.

19 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Wanneer beginnen jullie met het geboortekaartje? Ik wil zelf weer moeilijk ...
Zelf doe ik het via hippe geboorte kaartjes, en dan kies ik een ontwerp die ik vervolgens helemaal omgooi en aanpas naar onze smaak. Althans zo bij de eerste gedaan! Ik heb hem dus voor 90% zelf ontworpel zeg maar. Dus zo had ik wél een uniek kaartje maar kon ik zelfs per 1 bestellen, heel fijn als je er toch 1 tekort komt

19 dagen geleden

Zijn er meer dames die ook zo moe zijn? Ik ben 23 weken en had even een paar weken veel energie, maar sinds de laatste week ben ik echt moe. Ik gaap de hele dag door en ben om half 10 / 10 uur wel echt op.

19 dagen geleden

Reactie op Sushi_24051

Zijn er meer dames die ook zo moe zijn? Ik ben 23 weken en had even een paa ...
Vooral snel buiten adem! Moe valt gelukkig over het algemeen wel mee.

19 dagen geleden

Reactie op LV00

Zelf doe ik het via hippe geboorte kaartjes, en dan kies ik een ontwerp die ...
Lijk er op dat ik wat ga moeten afstappen van miin idee en inderdaad van zo'n site ga moeten kiezen. Had wel al eens contact met tadaaz, maar ze deden niet waar ik op hoopte. Wel anel en vriendelijk contact. Hemels verschil met de andere die me negeren 😅

19 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Meestal als er een bepaalde max of deadline geldt voor een bedrijfje dan st ...
Ja ben wel echt verliefd. Is zo'n dikker kaartje met een gekleurde snede die je enkel van opzij ziet. En dan mooi de naam er in reliëf op. Maar zo lastig aan te raken blijkbaar. Er zijn wel andere, simpele kaartjes die ik ook mooi vind, maar die zou ik echt zo leuk vinden!

19 dagen geleden

Reactie op rmdb1992

Ik heb zelf een tekening gemaakt die we voor het geboortekaartje gaan gebru ...
Oh ja dat is ook zo mooi en persoonlijk! Mijn zus en nicht hebben dit ook gedaan. Denk dat ik alleen nog meer stress krijg om dit te moeten doen 😄

19 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Ik zou niet teveel kaartjes bestellen als je er niet zoveel nodig hebt. Zon ...
Die ken ik nog niet, ik ga eens kijken!

19 dagen geleden

Reactie op Sushi_24051

Dit merk ik vandaag ook ineens 🤣. Heel erg irritant, vooral met auto rijden

19 dagen geleden

Reactie op Sushi_24051

Ja ik heb hetzelfde. Ben van week 6 tot 17 kapot moe geweest. Toen even 6/7 weekjes energie gehad. En nu sinds deze week weer moe, weinig energie, vroeg naar bed, middagdutje.. Ben bang dat ik bij week 30 echt niks meer waard ben 🥲..

19 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Lijk er op dat ik wat ga moeten afstappen van miin idee en inderdaad van zo ...
Je kunt echt nog veel zelf ook op die site hoor! Helemaal zelf ontwerpen/aanpassen naar je eigen smaak

18 dagen geleden

Hallo even een vraagje. Ik zit sinds 1,5 week thuis vanwege zwangerschapsgerelateerde klachten. Vond het heel eng op me ziek te melden. Tijdens dat gesprek heeft mijn leidinggevende aangegeven dat we wekelijks contact hebben. Moet ik echt wekelijks laten weten hoe het gaat? Of hoe zit dat.. voelt als een druk voor mij.

18 dagen geleden

Reactie op Jottem12

Hallo even een vraagje. Ik zit sinds 1,5 week thuis vanwege zwangerschapsge ...
Volgens mij hoeft dat niet perse hoor. Kan bijv ook 2 wekelijks. Of maandelijks, afhankelijk van de klachten. Misschien is het meer vanuit interesse oogpunt? Ik zou dat gewoon aangeven. Ben je al bij de arbo arts geweest?

18 dagen geleden

Reactie op Jottem12

Hallo even een vraagje. Ik zit sinds 1,5 week thuis vanwege zwangerschapsge ...
Ik ben zelf leidinggevende en vanuit goed werkgeversperspectief wil ik graag contact houden met mijn teamleden bij ziekte. Ik zie namelijk dat hoe langer je geen contact hebt, hoe groter de kloof wordt tussen werkgever en werknemer. Dat is voor beide niet fijn, zeker niet als je terug komt. Ik zou je aanraden het dan ook niet proberen te zien als druk maar als manier om in contact te blijven met elkaar. Al is het maar een korte check hoe het met je gaat.