848 Reacties
18 dagen geleden
Reactie op LV00
🙋🏼♀️ ofja, wij hebben er teveel, zeker nog 12 opties die open staan…. He ...
Haha ja das ook best veel. Maar dan kan je wegstrepen. Vorige keer kwamen we pas met 35 weken op de naam die we nu uiteindelijk gegeven hebben. Nu hadden we met 18 weken al een naam die het waarschijnlijk wel gaat worden.
17 dagen geleden
Reactie op Deborah93
Hebben jullie ook zo last als je moet niezen en hoesten dat je elke keer in ...
Ja 😅 bij het overgeven ook, gelukkig lijkt dat eindelijke over te zijn.
Ik heb ern zwak bekken blijkbaar dus denk daardoor. Misschien een eens bekkenfysio bezoeken om mee te kijken? Voor mijn zwangerschap had ik hier geen last van, nu mijn 1e en ben 25 weken.
Gelukkig ziet niemand het 🤭
17 dagen geleden
Reactie op Deborah93
Met niezen heb ik het gelukkig (nog) niet, met flinke hoestbuien en overgeven helaas wel! Hier ook tweede zwangerschap.
Misschien even langs de bekkenfysio, mijne heeft hele goede oefeningen meegegeven! En ook tips, zoals bewust je bekkenbodem aanspannen voordat je niest of hoest, of je benen kruisen, dan gebeurt het ook al minder 🙂
Er wordt weinig over gepraat maar het komt echt heel veel voor tijdens de zwangerschap, dus echt niets om je voor te schamen!
17 dagen geleden
Reactie op Deborah93
Ja vreselijk
17 dagen geleden
De fysio heeft mijn rug in getapet. Iemand tips voor de enorme rugpijn? Ik kan niet meer rechtop staan en lopen zonder steun
17 dagen geleden
Wanneer aan de bel trekken met hoofdpijn/ moe en zwaar hoofd? Is dat gewoon normaal of kan het wijzen op zwangerschapsvergiftiging? Gister avond heel vroeg naar bed gegaan want had gwn een heel wazig gevoel in me hoofd. Vanmorgen nog steeds wel een moe hoofd. Mijn bloedruk was vorige week bij de verloskundige nog heel netjes. Maar iets in mij maakt me zorgen. Maar miss onterecht.
16 dagen geleden
Reactie op LvanB25
Wanneer aan de bel trekken met hoofdpijn/ moe en zwaar hoofd? Is dat gewoon ...
Bij zorgen even bellen. Je kan vast wel even langs gaan voor een bloeddruk meting.
Anders kan het misschien een beginnende verkoudheid zijn? Ik ben zelf ook verkouden met hoofdpijn al 2 dagen en de dag voor het begon ook wat moe en wat hoofdpijn
16 dagen geleden
Reactie op Bosdieren
Bij zorgen even bellen. Je kan vast wel even langs gaan voor een bloeddruk ...
Ik heb vorige week een fixe griep gehad met alles er op en dr aan. Sinds deze week weer aan t werk. Kan zijn dat mn energie nog niet op peil is door de griep van vorige week en dat ik daarom miss hoofdpijn heb nu doordat ik weer druk ben met werk. ? Bedankt voor je reactie iig
16 dagen geleden
Reactie op LvanB25
Ik heb vorige week een fixe griep gehad met alles er op en dr aan. Sinds de ...
Oh dan hoop ik zeker niet voor je dat je nu nog een verkoudheid krijgt. Het kan inderdaad ook vermoeidheid zijn inderdaad.
Heb je de verloskundige nog gebeld om te vragen of je je bloeddruk mocht meten?
Je mag trouwens tijdens je zwangerschap gewoon paracetamol gebruiken. Ik weet niet of je daarvan op de hoogte bent? Misschien dat dat je ook wat helpt als je je echt niet lekker voelt of teveel hoofdpijn hebt om lekker te slapen. Als je even goed kunt slapen zal je daar ook wel weer van opknappen. Sterkte in elk geval!