848 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Oh dan hoop ik zeker niet voor je dat je nu nog een verkoudheid krijgt. Het ...
Ik hoop t ook niet nee:) maar denk het niet hoor. Werd vanmorgen wel wakker met opnieuw hoesten maar lijkt tot nu toe wel mee te vallen. Ben gwn zo enorm moe. Ik heb niet gebeld nog nee. Vanmorgen werd ik niet met hoofdpijn wakker gelukkig. Maar het slaat soort later toe. Had ik gister ook. Ik wacht het nog wel even af. Met 27 wk ook weer opnieuw ijzer prikken natuurlijk. Dankjewel!

15 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hebben jullie ook constante steken in je onderbuik als je wandelt? In rust ...
Ja dat zijn je banden, heb er ook regelmatig last van. Tijdens het wandelen moet je lichaam zichzelf continue in balans houden met een groter wordende buik.

15 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hebben jullie ook constante steken in je onderbuik als je wandelt? In rust ...
Ja, tegenwoordig steeds vaker.. Heel laag ook in de onderbuik. Een half uurtje is echt de max. Heel vervelend, zo kom ik steeds meer aan de bank vast te plakken 😅.

15 dagen geleden

Hier ook iemand met veel pijn in de kuit ? Masseren ben andere oefeningen werken helaas niet om het snel op te heffen 😖 als er andere tips zijn hoor ik die graag.

15 dagen geleden

Reactie op Ruby3.1

Hier ook iemand met veel pijn in de kuit ? Masseren ben andere oefeningen w ...
Kramp? Het kan helpen om extra magnesium te slikken. Had eerst ook regelmatig kramp in mijn kuit. Nu slik ik die calcium magnesium, zink tabletjes. Heb wel het idee dat het minder is.

15 dagen geleden

Reactie op Ruby3.1

Ja helaas in alle 3 de zwangerschappen te pakken gehad 🥲 tis wel normaal dus maak je er geen zorgen om! Bij mij helpt magnesium spray best goed moet ik zeggen en om het snel te verlichten werkt bij mij het beste om men voet op de grond te zetten (door die kramp trekt hij zich omhoog) en dan met wat duwkracht plat op de grond te duwen zodat die spier weer rekt als het ware :):) hopelijk vind je snel iets dat bij jou helpt 🥺

15 dagen geleden

Ben ik de enige die nu al groot speelgoed (connetix enzo) aan het bekijken is terwijl de babyuitset nog niet gekocht is 🙈 En alsjeblieft zeg me dat ik niet de enige ben die nog steeds geen kindereagen heeft... raak et echt niet aan ui 😭 waarom moet ik altijd alles zo hard overdenken.

15 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ben ik de enige die nu al groot speelgoed (connetix enzo) aan het bekijken ...
Jaaa kinderwagen heb ik ook nog niet en ben er ook zeker nog niet over uit😅

15 dagen geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Jaaa kinderwagen heb ik ook nog niet en ben er ook zeker nog niet over uit� ...
Goed 🤣

14 dagen geleden

Iemand die ook last heeft van een prikkende buik 🤣🥲

13 dagen geleden

Reactie op Ruby3.1

Misschien werkt magnesium olie onder je voet spuiten voor het slapen gaan. Het helpt mij heel erg om de spieren te ontspannen in de benen.

13 dagen geleden

Reactie op Lara27

Dese zwangerschap nog niet, maar ik herken het wel van de vorige keer, dat is waarschijnlijk het oprekken van je huid 😅 bij mij hielp even lekker inmasseren met een goede bodybutter of olie wel iets! Die van weleda zijn heel fijn.

13 dagen geleden

Reactie op Lara27

Kan inderdaad wat Eeneneen zegt een droge huid zijn door het oprekken. Gewoon lekker smeren met vette crème. Niet specifiek voor zwangere want dat is uiteraard onnodig duur en helpt niet tegen striae. Maar als je dat wel wil, die van Rituals is erg fijn. Al weet ik niet of ze die nog hebben want die heb ik tijdens mijn eerste zwangerschap gebruikt haha

13 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Kan inderdaad wat Eeneneen zegt een droge huid zijn door het oprekken. Gewo ...
Nee precies, hoeft zeker niet speciaal voor zwangeren 😁 vorige zwangerschap heb ik gewoon met pure amandelolie van de kruidvat gesmeerd, maar een normale bodylotion is ook top 🤷‍♀️. Deze zwangerschap heb ik toevallig van alles gekregen, dus dat gebruik ik nu, ruikt superlekker, maar verschil maakt t niet natuurlijk 😂🙈

13 dagen geleden

Weet iemand of je foto's meekrijgt bij een groeiecho?:)

13 dagen geleden

Reactie op Fier

Weet iemand of je foto's meekrijgt bij een groeiecho?:)
Ik krijg eigenlijk altijd bij alle echos (elke controle) wel een foto mee. Als ze het niet vanzelf doen kan je er altijd om vragen, ze hebben er zo eentje uitgeprint! 🙂

13 dagen geleden

Reactie op Eeneneen

Ik krijg eigenlijk altijd bij alle echos (elke controle) wel een foto mee. ...
Ah wat heerlijk! Bij de controles hebben ze hier vaak een ander apparaat waarmee ze niet kunnen printen. Dan mogen we wel zelf foto's maken, maar voelt toch anders haha. Maar dit is echt bij de echoscopiste dus misschien wel grotere kans dat ze gewoon een print kunnen maken:)

13 dagen geleden

Reactie op Fier

Ah wat heerlijk! Bij de controles hebben ze hier vaak een ander apparaat wa ...
Oh, ja hier idd altijd wel op een apparaat met printfunctie haha 😅 Bij de echoscopiste komt het vast goed!

13 dagen geleden

Nog een vraag 😅 Ik had vanmorgen een uur of langer een mega gespannen buik. Helemaal strakgetrokken. Leek mij geen harde buik, want die zijn relatief kort aanwezig dacht ik? Het voelde meer alsof al mijn spieren zich aan het aanspannen waren. Maar gezien het nu wel weg is, vraag ik me ergens toch af of dit een harde buik kon zijn?

13 dagen geleden

Reactie op Fier

Nog een vraag 😅 Ik had vanmorgen een uur of langer een mega gespannen bui ...
Hier heb ik ook regelmatig last van… het komt en gaat, maar het is inderdaad lange tijd gespannen. Ik heb deze week afspraak bij het ziekenhuis, dus zal het dan ff vragen. Maar wellicht zijn er meerdere dames die hier last van hebben en er uitleg over hebben gekregen van een professional.