849 Reacties
11 dagen geleden
Reactie op Lois1991
Hebben jullie al een babyfoon aangeschaft en zo ja welke?
https://www.coolblue.nl/product/816063/alecto-dvm-75.html?cmt=c_a%2Ccid_21514012203%2Caid_168181791289%2Ctid_pla-334324433412%2Cgn_g%2Cd_m&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=shopping&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAoae5BhCNARIsADVLzZeb4uMwFVtPQGtyycGWY71HRYTeXuNdnAoBl3eF5a3k7dCeveKkYe8aAkQaEALw_wcB
Wij hebben deze geloof ik:)
11 dagen geleden
Reactie op Lois1991
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/babyfoon-luvion-platinum-x-black?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=(4)%20NL%20%7C%20Performance%20Max%20%7C%20PLA%20%7C%20Potentials&utm_id=21833993899&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI3tjQk4bGiQMV5JuDBx1SuQOWEAQYAiABEgJjaPD_BwE
Wij hebben deze voor onze oudste en zijn er heel tevreden mee, dus we hebben deze ook gehaald voor in de nieuwe babykamer. Heel makkelijk, inpluggen en het werkt. Superduidelijk beeld (heel fijn voor zo'n idioot als ik die snachts wil kunnen kijken of hij ademt, ook nog nu hij 1,5 is 😅) makkelijk te bedienen.
11 dagen geleden
Reactie op Kiimi
Wij kopen net als voor onze peuter Zwitsal sensitive billendoekjes en Kruid ...
Apart! In vind water wipes juist totaal niet ruw. En gebruik normale kruidvat luiers, eigenlijk alles wat jij dus juist niet gebruikt haha
Hier ook nog nooit luieruitslag of wat dan ook gehad, echt niets! Zo zie je maar weer, elk kindje is anders haha🤭
11 dagen geleden
Reactie op Lois1991
Wij hebben in een nieuwbouwhuis van 2 jaar oud de Philips Avent Connected. Voor de tweede kopen we er een camera bij. Helaas kan er maar één camera op de ouderunit maar via de app kun je wel twee camera's bekijken. Voor de oudste hebben we hem bijna niet meer nodig dus dat zal prima zijn. Zo kunnen we hem in de zomer als we buiten zitten nog wel horen via de app.
11 dagen geleden
Reactie op Lois1991
Als je gewoon simpel plug and play, klein maar fijn en geen poespas wilt kan ik je deze aanraden! Bekijk LUVION® Easy Babyphone - Babyfoon met camera - Premium Baby Monitor op: https://www.bol.com/nl/p/luvion-easy-babyphone-babyfoon-met-camera-premium-baby-monitor/9200000053342577?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
11 dagen geleden
Reactie op LV00
Apart! In vind water wipes juist totaal niet ruw. En gebruik normale kruidv ...
Volgens mij hebben sommige kindjes last van water wipes omdat ze wat natter kunnen zijn en het vocht gaat irriteren.
Ook hier gebruiken we water wipes (AH of met goede aanbieding van Neutral) en we hebben nooit problemen gehad en vind het ook echt geen schuurpapier.
Koop vooral niet teveel van alles zodat je wat verschillende merken kunt testen. Elk kindje + elke ouder is anders! Ik heb luiers gehad die ik fijn vond maar mijn man weer niet bijvoorbeeld. Pasvorm is tussen merken ook erg verschillend en je weet gewoon niet vooraf wat er fijn past bij je kindje.
11 dagen geleden
Even een gewetensvraagje...
Als je een goede vriend zou hebben die geen kinderen heeft en die ook nooit zal krijgen, maar wel de peter van jouw kindje wordt... zou je hem dan fraude laten plegen door ook een kruidvatbox te laten aanvragen 🙈 ze vragen nergens bewijs dus je komt er zo meer weg. Wil het doen, maar die japie krekel op mijn schouder werkt tegen.
11 dagen geleden
Reactie op Ikigai
Als je een goede vriend zou hebben die geen ki ...
Ik zou het niet doen, maar ik ben dan ook die weirdo die terug liep naar de Jumbo toen ze een kratje bier was vergeten af te rekenen (ik mocht em houden 😅). Ik kan daar echt heel slecht tegen, ik zou echt niet van m'n bier genieten. Datzelfde zou ik ook hebben met die box haha.
(Mijn vriend stond op het punt me te verlaten voor dit 😂.)
11 dagen geleden
Reactie op Ikigai
Als je een goede vriend zou hebben die geen ki ...
Ik zou het gewoon doen.
Mijn situatie is iets anders, maar alle (gratis) boxen en andere (win)acties gaan het op het Nederlandse adres van mijn moeder (met meestal mijn naam) 🤭.
Zo heb ik toch aardig al wat leuke/handige dingen gratis of goedkoper in huis, terwijl het hier 2x zo duur is, met een 2x weinig variërend aanbod merken (en weinig webwinkels die hier naartoe verzenden).
11 dagen geleden
Reactie op Fier
Hmm nee ik zou dit niet doen. Dat zou me toch blijven achtervolgen denk ik. ...
Ja je hebt gelijk dat het prima zelf aan te schaffen is en op zich deed kruidvat me al een groot gebaar door een waardebon van 7 euro te geven omdat 2 artikelen waarvoor je kortig krijgt uit dat boekje niet meer te verkrijgen zijn. En zoals ik schreef, die Japie krekel volgt me nu al 😅