849 Reacties

11 dagen geleden

Reactie op LV00

Ik gebruik wel echt het merk Water wipes, over die had ik het! Over andere ...
Ah ik heb dan weer geen ervaring met Water Wipes. Of ik heb het niet onthouden bij gebruik proefverpakking en vond ze niet fijn. AH vind ik alleen het nadeel dat er vaak niet een nieuw doekje achteraan omhoog komt... maar doekjes zelf vind ik prima.

11 dagen geleden

Weet iemand waar je zelf proefpakketten kan kopen? Kleine verpakkigen om te testen in plaats van een hele doos? Vooral voor de doekjes zoek ik hiernaar gezien ik die enkel plan te gebruiken buitenshuis en dus sowieso niet veel aan grotere verpakkingen heb.

11 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Weet iemand waar je zelf proefpakketten kan kopen? Kleine verpakkigen om te ...
Gewoon bij de drogist. Daar kan je ze per pakje kopen. Veel kleiner en dat ken ik ze zelf niet hoor!

11 dagen geleden

Reactie op Zjanies

Gewoon bij de drogist. Daar kan je ze per pakje kopen. Veel kleiner en dat ...
Nog eens goed kijken dan, vind die die ik bekeek nog best groot 😅 Hoelang kan zo'n pakje open voor het uitdroogt?

11 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Nog eens goed kijken dan, vind die die ik bekeek nog best groot 😅 Hoelang ...
Ik had eerst zo'n plastic doosje tegen uitdroging, maar dat vond ik gedoe. Daar moeten dan 2 van die pakjes boven op elkaar en het vliegt er doorheen, dus dat werd irritant met nieuwe erin doen. Op zo'n pakje zit ook een sluitstrip, net zoals bij make-updoekjes. Dat werkt ook gewoon prima!

10 dagen geleden

Reactie op Zjanies

Ik had eerst zo'n plastic doosje tegen uitdroging, maar dat vond ik gedoe. ...
Ik vind die sluitsttips echt helemaal ruk, maar goed die dozen ook. Als ze echt uitdrogen deed ik ook ooit wel eens een beetje afgekookt water erin als het afgekoeld was. Dan werden ze weer wat natter.

10 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Kan je nergens proefverpakkinkjes bestellen online..of kleinverpakkingen?

10 dagen geleden

Reactie op Lois1991

Hebben jullie al een babyfoon aangeschaft en zo ja welke?
Bij mn zoon een simpele babyfoon Alecto en daarbij een Eufy binnencamera gehad. Heel blij mee! Kwaliteit van beeld op camera is vele malen beter dan de meeste babyfoons, goedkoper en overal en nergens via je telefoon te bekijken (soms leuk als ik bijv weekendje weg ben en hem nog even lekker in zn bedje wil zien liggen)

10 dagen geleden

Reactie op puck1999

Welke luiers/wipes gaan jullie aanschaffen?
Bij mn zoon een heel scala aan doekjes geprobeerd. Eigenlijk alle huismerken (ah/kruidvat/etos etc) was uiteindelijk niks. Doekjes blijven aan elkaar kleven waardoor je er uiteindelijk alsnog veel moet gebruiken en even duur uit bent als bij een A-merk. Uiteindelijk bij 2 uitgekomen doe goed werken: -pampers sensitive 0% plastic - Naif billendoekjes Waterwipes vond ik ook plakken en niet fijn. Mn vriend gebruikt overigens wasbare billendoekjes; ook nog een optie!

10 dagen geleden

Ik gebruik de waterdoekjes van kruidvat huismerk. Vond ik bovendien nog beter dan Waterwipes en Naif. Luiers wisselt een beetje. Eerste kindje bleek allergisch voor pampers, toen een hele tijd pure & soft van kruidvat gehad en nu die van AH ism Kek Mama. Is toch wel handig bij boodschappen online bestellen.

10 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Er zijn ook pakjes met een plastic dekseltje erop. Uiteraard wel de duurdere merken. Maar je kan ook los een herbruikbaar dekseltje kopen. Die helpen wel echt goed tegen uitdrogen. Ik heb een pakje in de auto en luiertas die ik niet super vaak gebruik met zo'n herbruikbaar ding erop en dat gaat echt al heel erg lang goed. Bijvoorbeeld deze van AH:Dooky Herbruikbaar dekseltje #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi502702

10 dagen geleden

Hi, nu m’n baarmoeder steeds hoger begint te staan (ben ook klein van stuk) merk ik dat ademhalen meer arbeid kost , dat voelt heel onprettig. Zijn er meer die dit hebben of gehad hebben en tips hebben? Misschien iets van bepaalde ademhalingsoefeningen ?

10 dagen geleden

Reactie op Ruby3.1

Hi, nu m’n baarmoeder steeds hoger begint te staan (ben ook klein van stuk) ...
Pfff ja echt heel erg! Ik zei net 3 seconden geleden nog luidop dat ik geen idee heb hoe ik dit tot het eind overleef... letterlijk 🙈

10 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Pfff ja echt heel erg! Ik zei net 3 seconden geleden nog luidop dat ik geen ...
Ik vrees ook voor later als de baby al helemaal groot is en je longen verdrukt🙈 . Vooral in bepaalde houdingen is het erger , moet echt letten hoe ik op de bank zit. Hopelijk heeft iemand tips voor ons

10 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Er zijn ook pakjes met een plastic dekseltje erop. Uiteraard wel de duurder ...
Wat cool. Ik wist niet dat dit bestond!

10 dagen geleden

Reactie op Ruby3.1

Ja, echt snel buiten adem merk ik! Soms moet ik echt even uitpuffen, vooral als ik een trap loop of een klein stukje fietsen. Heel irritant

10 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Pfff ja echt heel erg! Ik zei net 3 seconden geleden nog luidop dat ik geen ...
Aan de zuurstoftank! 🤣

10 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Ja, echt snel buiten adem merk ik! Soms moet ik echt even uitpuffen, vooral ...
Oh precies dit! Soms met gewoon wandelen, maar traplopen. Wat een ellende 🤣

10 dagen geleden

Reactie op Ruby3.1

Ik heb het al als ik veel achter elkaar praat of aan het voorlezen ben 🤣🤣 maar ik heb ook een mega buik en ik waggel soms ook echt. En dat pas met 24+2 🙈🤣🥲

10 dagen geleden

Reactie op Ruby3.1

Ik had dit plaatje gevonden, dus zoals je kunt zien worden je organen, dus ook longen, inderdaad verdrukt🥲 Ik ben bang dat je er behalve houding niets aan kúnt doen.. Ik heb het ook snel buiten adem, heel irritant…