849 Reacties
11 dagen geleden
Reactie op LV00
Ik gebruik wel echt het merk Water wipes, over die had ik het!
Over andere ...
Ah ik heb dan weer geen ervaring met Water Wipes. Of ik heb het niet onthouden bij gebruik proefverpakking en vond ze niet fijn.
AH vind ik alleen het nadeel dat er vaak niet een nieuw doekje achteraan omhoog komt... maar doekjes zelf vind ik prima.
11 dagen geleden
Reactie op Ikigai
Nog eens goed kijken dan, vind die die ik bekeek nog best groot 😅
Hoelang ...
Ik had eerst zo'n plastic doosje tegen uitdroging, maar dat vond ik gedoe. Daar moeten dan 2 van die pakjes boven op elkaar en het vliegt er doorheen, dus dat werd irritant met nieuwe erin doen. Op zo'n pakje zit ook een sluitstrip, net zoals bij make-updoekjes. Dat werkt ook gewoon prima!
10 dagen geleden
Reactie op Zjanies
Ik had eerst zo'n plastic doosje tegen uitdroging, maar dat vond ik gedoe. ...
Ik vind die sluitsttips echt helemaal ruk, maar goed die dozen ook. Als ze echt uitdrogen deed ik ook ooit wel eens een beetje afgekookt water erin als het afgekoeld was. Dan werden ze weer wat natter.
10 dagen geleden
Reactie op Lois1991
Hebben jullie al een babyfoon aangeschaft en zo ja welke?
Bij mn zoon een simpele babyfoon Alecto en daarbij een Eufy binnencamera gehad. Heel blij mee! Kwaliteit van beeld op camera is vele malen beter dan de meeste babyfoons, goedkoper en overal en nergens via je telefoon te bekijken (soms leuk als ik bijv weekendje weg ben en hem nog even lekker in zn bedje wil zien liggen)
10 dagen geleden
Reactie op puck1999
Welke luiers/wipes gaan jullie aanschaffen?
Bij mn zoon een heel scala aan doekjes geprobeerd. Eigenlijk alle huismerken (ah/kruidvat/etos etc) was uiteindelijk niks. Doekjes blijven aan elkaar kleven waardoor je er uiteindelijk alsnog veel moet gebruiken en even duur uit bent als bij een A-merk.
Uiteindelijk bij 2 uitgekomen doe goed werken:
-pampers sensitive 0% plastic
- Naif billendoekjes
Waterwipes vond ik ook plakken en niet fijn. Mn vriend gebruikt overigens wasbare billendoekjes; ook nog een optie!
10 dagen geleden
Ik gebruik de waterdoekjes van kruidvat huismerk. Vond ik bovendien nog beter dan Waterwipes en Naif.
Luiers wisselt een beetje. Eerste kindje bleek allergisch voor pampers, toen een hele tijd pure & soft van kruidvat gehad en nu die van AH ism Kek Mama. Is toch wel handig bij boodschappen online bestellen.
10 dagen geleden
Reactie op Ikigai
Nog eens goed kijken dan, vind die die ik bekeek nog best groot 😅
Hoelang ...
Er zijn ook pakjes met een plastic dekseltje erop. Uiteraard wel de duurdere merken. Maar je kan ook los een herbruikbaar dekseltje kopen. Die helpen wel echt goed tegen uitdrogen. Ik heb een pakje in de auto en luiertas die ik niet super vaak gebruik met zo'n herbruikbaar ding erop en dat gaat echt al heel erg lang goed. Bijvoorbeeld deze van AH:Dooky Herbruikbaar dekseltje #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi502702
10 dagen geleden
Reactie op Ikigai
Pfff ja echt heel erg! Ik zei net 3 seconden geleden nog luidop dat ik geen ...
Ik vrees ook voor later als de baby al helemaal groot is en je longen verdrukt🙈 . Vooral in bepaalde houdingen is het erger , moet echt letten hoe ik op de bank zit. Hopelijk heeft iemand tips voor ons
10 dagen geleden
Reactie op Ruby3.1
Hi, nu m’n baarmoeder steeds hoger begint te staan (ben ook klein van stuk) ...
Ik had dit plaatje gevonden, dus zoals je kunt zien worden je organen, dus ook longen, inderdaad verdrukt🥲
Ik ben bang dat je er behalve houding niets aan kúnt doen..
Ik heb het ook snel buiten adem, heel irritant…