851 Reacties

7 dagen geleden

Reactie op Lana Lane

Herkenbaar. Ik heb het voornamelijk tegen mijn man en kids en vind het echt ...
Ahh ja dat is wel echt vervelend, niemand vindt dat leuk en je doet het echt niet expres! Ik kan soms ook vrij weinig hebben van de hond, vooral als hij gaat drammen en zich perse erbij wil frotten 🙈. Het gaat over moeten we maar denken! En gelukkig is het met vlagen 😅

7 dagen geleden

Reactie op Fier

Vraag voor de meiden die ook de verkoudheid te pakken hebben/hadden; Hadden ...
Yes! Continue glas water langs het bed en een fles water mee onderweg. Ben er nu eindelijk vanaf.

7 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Yes! Continue glas water langs het bed en een fles water mee onderweg. Ben ...
'fijn' om te horen dat ik niet de enige ben. Mijn hoofd was zich alweer gek aan het maken of ik geen zwangerschapsdiabetes heb, omdat ik nu zoveel dorst heb en daardoor ook vaak moet plassen. Leuk wat een hormonaal hoofd kan bedenken 🙈

7 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Ahh ja dat is wel echt vervelend, niemand vindt dat leuk en je doet het ech ...
Haha ja hier valt het meestal mee maar net had ik toch even een klein flipje tegen mijn bijna 5 jarige zoon die al de hele dag stront in zijn oren had, alleen maar liep te janken bij de efteling omdat hij nergens inwilde (is normaal niet), zich niet kon gedragen op de aansluitende verjaardag. En net wil ik zijn schmink afhalen en dan zeg ik 3x dat hij van zijn gezicht moet blijven omdat er nog zeep op zit en ik zijn ogen zo zonder zeep schoonmaak.. wrijft zo het zeep zijn ogen in. Manmanman. En dan voel ik me rot omdat ik zo schreeuwde. Ik denk dat ik zo maar mijn bed in rol.

7 dagen geleden

Reactie op Fier

'fijn' om te horen dat ik niet de enige ben. Mijn hoofd was zich alweer ge ...
Haha ja. Bij mij was het met een week weer over ongeveer.

7 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Haha ja hier valt het meestal mee maar net had ik toch even een klein flipj ...
Aii ja dat is wel kut 😅. Alsof ze het dan aanvoelen en dan extra ‘irritant’ gaan lopen doen. Ik zou dan ook boos worden, je zegt het 3x en dan alsnog doen 😫.

7 dagen geleden

Reactie op Fier

'fijn' om te horen dat ik niet de enige ben. Mijn hoofd was zich alweer ge ...
Nee zou het daar niet aan linken. Alles droogt uit doordat je door je mond adem haalt. Heeft niet veel temaken met dorst hebben denk ik. Daarom dat ik mijn lippen vet houd, helpt met het gevoel.

7 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Nee zou het daar niet aan linken. Alles droogt uit doordat je door je mond ...
Ik ga zo eens proberen om mijn lippen in te smeren, kijken of dat verschil maakt. En inderdaad flesje water naast mn bed💪🏻

7 dagen geleden

Reactie op Fier

Ik ga zo eens proberen om mijn lippen in te smeren, kijken of dat verschil ...
Oh en muntjes zuigen helpt ook omdat je dan extra speeksel aanmaakt. Alleen vond ik dat lastiger omdat je je mond dan weer iedere zoveel tijd open moet doen om comfortabel te ademhalen.

6 dagen geleden

Hebben er meer dames last van pijnlijke ribben? Ik ben nu bijna 28 weken en het wordt steeds erger 🥲

6 dagen geleden

Reactie op sannnne97

Hebben er meer dames last van pijnlijke ribben? Ik ben nu bijna 28 weken en ...
Soms wel ja, vlak onder mijn borsten dan echt pijn en ook wel eens vanuit de oksels/zijkanten van de borst uit. Geen idee of dit nou mijn ribben of mijn longen zijn, maar zeer doet het wel 🤣

6 dagen geleden

Reactie op sannnne97

Hebben er meer dames last van pijnlijke ribben? Ik ben nu bijna 28 weken en ...
Nog niet, maar bij mijn vorige zwangerschap wel vaak. Baby lag dan lekker te overstrekken in m'n buik, en vond het dan leuk om haar voet klem te zetten tegen m'n rechtse onderste ribben. Dan ging ik ook maar gestrekt op de bank liggen, dat was de enige manier waarop het draaglijk was 😵‍💫. Of rechtop staan.

6 dagen geleden

Meer meiden die opnieuw misselijk worden? 😢 tot ongeveer week 17 of 18 aan het overgeven geweest (laatste weken wel maximaal 3x per week ofzo, niet dagelijks) nu een paar weken vanaf geweest, inmiddels 25wk en het komt met vlagen weer opnieuw 😭

6 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Ahh ja dat is wel echt vervelend, niemand vindt dat leuk en je doet het ech ...
Hahah jaa dat is waar maar soms moeilijk om zo te denken! En jaa ok herkenbaar met de diertjes..

6 dagen geleden

Reactie op IreneEmma

Meer meiden die opnieuw misselijk worden? 😢 tot ongeveer week 17 of 18 aan ...
Zeker! Hier ook. Nu 28+1 zwanger en de misselijkheid begint weer toe te nemen, zeker op de momenten dat ik vermoeid ben.

5 dagen geleden

Hier wordt mij aangeraden de kinkhoestvaccinatie en griepvaccinatie met een week tussen van elkaar te nemen. Nu zijn beide afspraken verzet doordat ik ziek was. Ik heb geen zin in 2 aparte vaccinatiedagen en ben ook best bang weer ziek te worden zodat die weer uitgesteld wordt... Morgen heb ik poging 2 voor de kinkhoestvaccinatie. Wat is jullie ervaring met kinkhoest en griepvaccinatie op dezelfde dag? Ik dacht dat het bij jullie wel gewoon samen kan? Ik wil het anders morgen zo gaan vragen.

5 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hier wordt mij aangeraden de kinkhoestvaccinatie en griepvaccinatie met een ...
Hier inderdaad op dezelfde dag gehad. Gewoon direct na elkaar (elke arm 1) Behalve wat pijn op de plek van prikken ook nergens last van gehad.

5 dagen geleden

Reactie op Fier

Hier inderdaad op dezelfde dag gehad. Gewoon direct na elkaar (elke arm 1) ...
Wil het ook graag zo. Ga er toch wat op doorvragen morgen.

5 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Wil het ook graag zo. Ga er toch wat op doorvragen morgen.
Bij mij werd het zelfs aangeraden omdat het efficiënter is haha. Elke arm 1. Op spierpijn na, wat net onhandig is met liggen was het prima. Vooral blij dat ik er in 1x vanaf was 😂

5 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hier wordt mij aangeraden de kinkhoestvaccinatie en griepvaccinatie met een ...
Ik heb ze ook beiden op dezelfde dag gehad, elke arm eentje. Vooral van de griepprik wat spierpijn gehad, voor de rest nergens last van 🤷‍♀️