851 Reacties
7 dagen geleden
Reactie op Lana Lane
Herkenbaar. Ik heb het voornamelijk tegen mijn man en kids en vind het echt ...
Ahh ja dat is wel echt vervelend, niemand vindt dat leuk en je doet het echt niet expres!
Ik kan soms ook vrij weinig hebben van de hond, vooral als hij gaat drammen en zich perse erbij wil frotten 🙈.
Het gaat over moeten we maar denken! En gelukkig is het met vlagen 😅
7 dagen geleden
Reactie op Cupcake19
Yes! Continue glas water langs het bed en een fles water mee onderweg. Ben ...
'fijn' om te horen dat ik niet de enige ben.
Mijn hoofd was zich alweer gek aan het maken of ik geen zwangerschapsdiabetes heb, omdat ik nu zoveel dorst heb en daardoor ook vaak moet plassen. Leuk wat een hormonaal hoofd kan bedenken 🙈
7 dagen geleden
Reactie op Ghisjhe
Ahh ja dat is wel echt vervelend, niemand vindt dat leuk en je doet het ech ...
Haha ja hier valt het meestal mee maar net had ik toch even een klein flipje tegen mijn bijna 5 jarige zoon die al de hele dag stront in zijn oren had, alleen maar liep te janken bij de efteling omdat hij nergens inwilde (is normaal niet), zich niet kon gedragen op de aansluitende verjaardag. En net wil ik zijn schmink afhalen en dan zeg ik 3x dat hij van zijn gezicht moet blijven omdat er nog zeep op zit en ik zijn ogen zo zonder zeep schoonmaak.. wrijft zo het zeep zijn ogen in. Manmanman. En dan voel ik me rot omdat ik zo schreeuwde. Ik denk dat ik zo maar mijn bed in rol.
7 dagen geleden
Reactie op Fier
'fijn' om te horen dat ik niet de enige ben.
Mijn hoofd was zich alweer ge ...
Nee zou het daar niet aan linken. Alles droogt uit doordat je door je mond adem haalt. Heeft niet veel temaken met dorst hebben denk ik. Daarom dat ik mijn lippen vet houd, helpt met het gevoel.
7 dagen geleden
Reactie op Fier
Ik ga zo eens proberen om mijn lippen in te smeren, kijken of dat verschil ...
Oh en muntjes zuigen helpt ook omdat je dan extra speeksel aanmaakt. Alleen vond ik dat lastiger omdat je je mond dan weer iedere zoveel tijd open moet doen om comfortabel te ademhalen.
6 dagen geleden
Reactie op sannnne97
Hebben er meer dames last van pijnlijke ribben? Ik ben nu bijna 28 weken en ...
Soms wel ja, vlak onder mijn borsten dan echt pijn en ook wel eens vanuit de oksels/zijkanten van de borst uit. Geen idee of dit nou mijn ribben of mijn longen zijn, maar zeer doet het wel 🤣
6 dagen geleden
Reactie op sannnne97
Hebben er meer dames last van pijnlijke ribben? Ik ben nu bijna 28 weken en ...
Nog niet, maar bij mijn vorige zwangerschap wel vaak. Baby lag dan lekker te overstrekken in m'n buik, en vond het dan leuk om haar voet klem te zetten tegen m'n rechtse onderste ribben. Dan ging ik ook maar gestrekt op de bank liggen, dat was de enige manier waarop het draaglijk was 😵💫. Of rechtop staan.
5 dagen geleden
Hier wordt mij aangeraden de kinkhoestvaccinatie en griepvaccinatie met een week tussen van elkaar te nemen. Nu zijn beide afspraken verzet doordat ik ziek was. Ik heb geen zin in 2 aparte vaccinatiedagen en ben ook best bang weer ziek te worden zodat die weer uitgesteld wordt...
Morgen heb ik poging 2 voor de kinkhoestvaccinatie. Wat is jullie ervaring met kinkhoest en griepvaccinatie op dezelfde dag? Ik dacht dat het bij jullie wel gewoon samen kan? Ik wil het anders morgen zo gaan vragen.