799 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op MamaMetBrandwonden
Zijn er dames die ook een bloeding hebben gehad (Ik een hele heftige bloedi ...
Ja hier vorige week op en af steeds bloedverlies. Alles was goed met het kindje. Bloedverlies is altijd schrikken. Ik heb morgen de 13 weken echo en hoop dan ook dat alles nog goed is.
Helaas kan bloedverlies heel onschuldig zijn, maar ook helemaal niet onschuldig. zo lang je er geen buikpijn bij hebt, is het op zich een goed teken. Geen garanties natuurlijk, maar dat gaf mij een heel klein beetje hoop deze week.
2 maanden geleden
Reactie op El.11
Zijn er nog die vaak een bloedneus hebben ?
Niet echt een bloedneus maar wel als ik mijn neus snuit dat er vaker wat bloed bij zit. Schijnt niet erg te zijn. Komt omdat alles beter doorbloed is! Maar als je er echt last van hebt misschien even met de dokter bespreken?
2 maanden geleden
Reactie op Lauwiene
Ik vind feetje en z8 erg leuk, en dan de niet tuttige items uitzoeken 😉
Wij hebben vandaag even geshopt voor de klein en inderdaad hele leuke dingen van Z8 gescoord!
Overigens heeft Levv labels ook hele mooie spulletjes, ben helemaal verliefd op een pakje die we daarvan gekocht hebben 🥰
2 maanden geleden
Reactie op rebekka3
Morgen 16 weken en nu opeens 2 dagen weer supermisselijk. Heel vreemd
Helaas is misselijkheid een kwaaltje wat de rest van de zwangerschap terug kan komen! Bij mij heeft het enorm met mijn energie te maken — zodra ik teveel doe en niet rust, komt de misselijkheid weer opzetten.
2 maanden geleden
Heeft er iemand een kortingscode voor de voedingskussens van Snoozzz?
2 maanden geleden
Reactie op DC22
Wij hebben vandaag even geshopt voor de klein en inderdaad hele leuke dinge ...
Voor degenen die een lief meisje krijgen. Ik heb een hele zak vol babykleding voor meisjes vanaf geboorte . Ik heb ze overgenomen voordat ik wist wat het werd 🩵👶🏼. Als iemand interesse heeft tegen een klein prijsje dan heb ik een hele stapel voor je! Stuur dan even een privéberichtje. Geen zin en tijd om alle items los voor 50ct op vinted te zetten..
2 maanden geleden
Wij gingen op vakantie (toen was ik 13weken) wat een drama, er hoefde maar iets mis te gaan en ik was meteen helemaal in de stress en janken omdat ik het allemaal niet meer wist. Normaal ben ik nooit gestrest of aan het janken. Nu 15 weken en het is nog steeds zo, de ene dag gaat beter dan de andere maar wat is dit kut! In het eerste trimester helemaal geen last van gehad.
Herkend iemand dit en blijft dit ?
2 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Ben ik de enige die het mist om een zwangerschapstest te doen en het gevoel ...
Ik vond dat juist zo’n gek moment. Misschien ook door m’n miskraam de vorige keer.
De test laat een tweede streepje en ‘zwanger’ zien. Maar verder weet je nog helemaal niet of het goed gaat. Daarnaast leg je de test vervolgens weg en begint je dag gewoon zoals elke andere 🫢
Ik ben juist heel blij bijna op de helft te zitten. Die eerste helft van de zwangerschap vind ik gewoon echt niet leuk.