825 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op rmdb1992
Mijn buik lijkt in 2 dagen tijd ineens 2x zo groot te zijn geworden🤣🙈 no ...
Ik ben nu 15+1 maar gisteravond met tanden poetsen keek ik mijn vriend aan. Ik zei wooooww is me buik nu zo mega of wat is dit 🤣.
De vraag ‘weet je zeker dat het geen tweeling is’ komt dan ook geregeld voorbij 😮💨
2 maanden geleden
Reactie op Toettied
Weet niet of het je eerste is maar geloof mij: het komt niet meer goed😂😂n ...
Het is inderdaad mijn eerste dus alles is vrij nieuw. Vergeet echt de meest stomme dingen haha
2 maanden geleden
Reactie op Kiimi
Korte vraag: moeten er echt vijf gepinde topics in deze geboortegroep staan ...
Ik ga er even naar kijken !
2 maanden geleden
Reactie op Kiimi
Korte vraag: moeten er echt vijf gepinde topics in deze geboortegroep staan ...
Ik heb er een losgemaakt en die van app van het jaar gaat volgende week ook weg :) . De rest blijf voorlopig even staan !
2 maanden geleden
Ik denk dat ik net voor het eerst onze meid gevoeld heb 🥺. 15+2 vandaag en placentag ligt aan de voorkant.
Mijn vriend stond op, gaf me een kus en ik draaide om. Tijdens het omdraaien of toen ik net goed lag voelde ik een plop in me buik 🥺.
Zou haast zeggen dat ik het gedroomd had zo snel ging het!
Hebben meerdere dit gehad bij de eerste zwangerschap? Of bij welke week hadden jullie dit
2 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Zijn jullie al uit de naam? Ik ga meer en meer twijfelen. Dacht eenmaal ik ...
Hier waren we er bij onze eerste heel snel uit (wel jongens en meisjes naam, want wij wilden het geslacht pas bij de geboorte weten) maar bij deze tweede zwangerschap komen we er niet uit 😅
T scheelt wel dat wij het geslacht niet weten dus bij de naam noemen gebeurt bij ons nog niet 🤷♀️
2 maanden geleden
Reactie op Ghisjhe
Ik denk dat ik net voor het eerst onze meid gevoeld heb 🥺. 15+2 vandaag en ...
Ik voelde het inderdaad ook al met 15 weken. Een soort vlinder in mijn buik.
Bij de echo lieten ze zien dat hij ook echt tegen me aan trapt en dat het dus kan zijn dat ik al wat voel. Toen wist ik het zeker 😊
2 maanden geleden
Hebben meer vrouwen last van een erg droge huid terwijl je dit normaal niet had? En wat gebruiken jullie voor je huid?