825 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op rmdb1992

Mijn buik lijkt in 2 dagen tijd ineens 2x zo groot te zijn geworden🤣🙈 no ...
Ik ben nu 15+1 maar gisteravond met tanden poetsen keek ik mijn vriend aan. Ik zei wooooww is me buik nu zo mega of wat is dit 🤣. De vraag ‘weet je zeker dat het geen tweeling is’ komt dan ook geregeld voorbij 😮‍💨

2 maanden geleden

Reactie op Sushi_24051

Vergeten jullie ook zo veel? Mijn hoofd is echt een zeef de laatste week😅
Weet niet of het je eerste is maar geloof mij: het komt niet meer goed😂😂nee vast wel hoor, maar wij krijgen nu de 5e en ik ben echt al 10 jaar lang een wandelende zeef😜

2 maanden geleden

Korte vraag: moeten er echt vijf gepinde topics in deze geboortegroep staan? Vind het vervelend ogen..

2 maanden geleden

Reactie op Toettied

Weet niet of het je eerste is maar geloof mij: het komt niet meer goed😂😂n ...
Het is inderdaad mijn eerste dus alles is vrij nieuw. Vergeet echt de meest stomme dingen haha

2 maanden geleden

Reactie op rmdb1992

Ja hier! 1 dag erge last gehad van mijn buik en de dag erop is die echt gepopt 😅 en heb het gevoel dat die nog groeit, gaat echt hard plots. 16e week hier.

2 maanden geleden

Reactie op Kiimi

Korte vraag: moeten er echt vijf gepinde topics in deze geboortegroep staan ...
Ik ga er even naar kijken !

2 maanden geleden

Reactie op rmdb1992

Jaa had ik ook. Bizar

2 maanden geleden

Reactie op Kiimi

Korte vraag: moeten er echt vijf gepinde topics in deze geboortegroep staan ...
Ik heb er een losgemaakt en die van app van het jaar gaat volgende week ook weg :) . De rest blijf voorlopig even staan !

2 maanden geleden

Ik denk dat ik net voor het eerst onze meid gevoeld heb 🥺. 15+2 vandaag en placentag ligt aan de voorkant. Mijn vriend stond op, gaf me een kus en ik draaide om. Tijdens het omdraaien of toen ik net goed lag voelde ik een plop in me buik 🥺. Zou haast zeggen dat ik het gedroomd had zo snel ging het! Hebben meerdere dit gehad bij de eerste zwangerschap? Of bij welke week hadden jullie dit

2 maanden geleden

Iemand die dit zwangerschapskussen heeft en tevreden is?

2 maanden geleden

Hebben meerdere last van vaak ontlasting op een dag? Hier ontzettend irritant bij aandrang direct moeten gaan

2 maanden geleden

Zijn jullie al uit de naam? Ik ga meer en meer twijfelen. Dacht eenmaal ik het geslacht weet de naam vlot zou volgen (heb al jaren een lijstje met favoriete naam...). Maar nu het echt wordt weet ik het niet... wil haar zo graag al met een naam kunnen benoemen.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Zijn jullie al uit de naam? Ik ga meer en meer twijfelen. Dacht eenmaal ik ...
Ik vind het knap dat mensen al zo snel over de naam uit zijn. Bij mijn eerste wisten we het met 40 weken denk ik pas zeker (met 42 weken geboren) 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Neeeee haha, bij ons zoontje hadden we ook pas rond 30 weken de naam🙈

2 maanden geleden

Reactie op Bosdieren

Ik vind het knap dat mensen al zo snel over de naam uit zijn. Bij mijn eers ...
Oh dat is laat. Had je er stress om?

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Hier waren we er bij onze eerste heel snel uit (wel jongens en meisjes naam, want wij wilden het geslacht pas bij de geboorte weten) maar bij deze tweede zwangerschap komen we er niet uit 😅 T scheelt wel dat wij het geslacht niet weten dus bij de naam noemen gebeurt bij ons nog niet 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op DC22

Nog meer meiden waarvan de buik nu ineens zo groeit dat het zwaar aan voelt ...
Hoever ben je ? Heb dit ook indd.

2 maanden geleden

Hallo allemaal, mijn vrouw moet nu al 8 weken lang heel de nacht door plassen. Tussen de 5 en 8 keer per nacht. Herkennen andere hier zich ook in en weet iemand wat ze eventueel kan doen?

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Ik denk dat ik net voor het eerst onze meid gevoeld heb 🥺. 15+2 vandaag en ...
Ik voelde het inderdaad ook al met 15 weken. Een soort vlinder in mijn buik. Bij de echo lieten ze zien dat hij ook echt tegen me aan trapt en dat het dus kan zijn dat ik al wat voel. Toen wist ik het zeker 😊

2 maanden geleden

Hebben meer vrouwen last van een erg droge huid terwijl je dit normaal niet had? En wat gebruiken jullie voor je huid?