43 Reacties

vorig jaar

Met of zonder enveloppen? ☺️

vorig jaar

180,- voor 100 zonder enveloppen (die heb ik voor 10,- via Bol).

vorig jaar

Reactie op Katja0205

Met of zonder enveloppen? ☺️
In principe met envelop, maar kan ook zonder scheelt wrs ook weer een beetje 😅 Ben nog oriënterende over welk geboortekaartje precies

vorig jaar

Wij ontwerpen zelf via canva en laten drukken bij print en bind, voor 100 stuks afhankelijk maat en papiersoort max 30/40 euro uit mn hoofd (enveloppen kunnen erbij wordt t wel duurder)

vorig jaar

261,5 voor 50 kaartjes, 50 enveloppen en 40 postzegels. Niet mijn eerste keuze, die was heeeeeel veel meer geweest 😅 maar vind het ook goed zo.

vorig jaar

Reactie op Ikigai

261,5 voor 50 kaartjes, 50 enveloppen en 40 postzegels. Niet mijn eerste k ...
De enveloppen heb ik trouwens niet van de site zelf, wel even moeten zoeken naar het juiste formaat, bijna overal waren ze te klein voor het kaartje. Postzegels heb ik in sneeuw thema omdat het een winterbaby is 😁 en hoe leuk zou het zijn te bevallen met een mooi wit landschap buiten 😍
Wij doen gepersonaliseerde sluitzegels via print en bind en kaartjes zelf ontworpen en drukken bij peterprint, daar heb je wel heel veel keuze voor papierafwerking etc.maar is de prijs schappelijk (proefdruk wel via andere website gedaan, die vond ik daar te duur en wel wat ervaring met verhuiskaartjes dus durf t wel aan) :) heel veel succes alvast!

vorig jaar

Als iemand die zelf geboortekaartjes ontwerpt/laat drukken, kan ik je vertellen dat 65 stuks voor 180 euro echt een koopje is haha. Maar ik kan mij voorstellen dat je dat zelf niet zo ziet hoor.

vorig jaar

385€ voor 100 🥲 via uilennestje; belachelijk duur eigenlijk, maar kom op elke site rond dit bedrag. (Incl. Folie) En heb nog sluitzegels via Ali besteld; scheelde weer de helft… 🥲maar dat komt er dus eigenlijk nog bij + postzegels bij veel

vorig jaar

Hier kom ik op zo’n €190 voor 65 kaartjes, inclusief enveloppen en sluitzegels. Bij de eerste heb ik ongeveer hetzelfde betaald, was wel een andere site. Postzegels zijn inderdaad vorig jaar al gehaald 😁

vorig jaar

Hier €135 voor 65 kaarten, excl enveloppen via hippegeboortrkaartjes. Het is een enkele kaart van 13x13 en niks extra's als folie of ronde hoeken of dergelijke. Als ik enveloppen haal via enveloppenwinkel scheelt dat ook weer zo 15 euro. Nog een tip los van de kosten: de adressen printen op adresetiketten. Scheelt een hoop schrijfwerk 😅

vorig jaar

Dat komt neer op max 2,77 per kaartje. Vind dat super schappelijk eerlijkgezegd 🤭 Ik kom niet onder de 3,99 voor kaartjes die ik leuk vind. M’n favoriet was zelfs 6,99 per dat vond ik te ver gaan 🥲. Enige tip die ik voor je heb is zelf enveloppen kopen en geen onzinnige dingen als sluitzegels erbij bestellen. De envelop kijkt niemand naar en eindigt binnen enkele seconden al in de prullenbak, dus letterlijk weggegooid geld.

vorig jaar

Ik ben bijna 300 kwijt voor 40 kaartjes enveloppen sluitzegels en postzegels. 😅

vorig jaar

100 kaartjes plus envelop voor €55. Ik ontwerp ze zelf via Canva en laat ze ook via hen afdrukken.

vorig jaar

Ja ik vond de prijzen ook een beetje hoog... Heb via etsy een "geboortekaartje" gekocht, wat je zelf aan kunt passen op canva en dan uitprinten bij hun of een andere website. Scheelt toch wel erg in de kosten 🤭

vorig jaar

Reactie op laaaisie

Ja ik vond de prijzen ook een beetje hoog... Heb via etsy een "geboortekaar ...
Oh leuk, heb je een linkje?

vorig jaar

Bijna 300 euro voor 50 kaartjes 😅

vorig jaar

Reactie op Mimaw200

Oh leuk, heb je een linkje?
https://www.etsy.com/nl/listing/1434081924/digital-baby-birth-announcement-card en er zijn nog wel meer kaartjes hoor! Ik had ook wel een kaartje met dieren gewild, maar ja sta er niet alleen voor helaas 🤣. En omdat we nog niet weten wat het geslacht wordt, past hij er mooi bij 💕

vorig jaar

Dat komt neer op max 2,77 per kaartje. Vind dat super schappelijk eerlijkge ...
Anderzijds vind ik de envelop juist weer leuk met een ander kleurtje omdat de kaart dan "opvalt" tussen al het andere post. Sluitzegels was ik ook blij mee; hoefde ik niet +80 kaarten dicht te vouwen of likken.

vorig jaar

Persoonlijk laten ontwerpen dus dat is al gauw duurder. €300 voor 75 kaarten inclusief enveloppen en sluitzegels.