24 Reacties

één maand geleden

Heb zelf hele goede ervaringen met het kraamnest in huissen

één maand geleden

Dat meen je, zo snel al? Ik ben het even vergeten maar volgens mij zei de vk bij mij was met 16 weken hoeft. Vorige keer hadden we naviva, goede ervaring mee! Ik hoor wel overal drukte en te korten..

één maand geleden

Toen ik wist van de zwangerschap heb ik mij meteen aangemeld bij Gelderse vallei Betuwe kraamzorg

één maand geleden

Wij hadden vorige zwangerschap kraamzus, nu ook weer aangemeld. Denk dat het toch afhankelijk is of je een klik hebt met de kraamverzorgster

één maand geleden

Wij aangemeld bij kraamzus en binnen 12u bevestiging dat het definitief is. 8/2 uitgerekend van onze eerste. Waarom kraamzus? Mond op mond reclame van vriendinnen en de site sprak mij erg aan. Kan nu ook al gebruik maken van een hele handige app.

één maand geleden

Reactie op Twin Mom

Dat meen je, zo snel al? Ik ben het even vergeten maar volgens mij zei de v ...
Bij ons werd gezegd voor week 14

één maand geleden

Ik heb mij ook al een hele tijd geleden ingeschreven 02/02 uitgerekend. Vanwege drukte werd mij dit aangeraden snel te doen. Ik zit bij de Kraamvogel , fijne mensen vond ik die bij mij zusje 6 weken geleden hebben gekraamd

één maand geleden

Volgens is er niet perse een week waar je het voor moet regelen, maar heeft het ook te maken met dat alles vol zit (net zoals KDV). Dus als je een plekje wil hebben bij welke je wilt zul je je gewoon zo snel mogelijk moeten inschrijven! Ik heb me met 7 weken ingeschreven na de eerste echo

één maand geleden

Reactie op Baby22025

Heb zelf hele goede ervaringen met het kraamnest in huissen
Ik ook!😊

één maand geleden

Ik ben ook nog op zoek naar een fijne goede kraamzorg. Het liefst een zzp’er maar nog niet helemaal gevonden die aan mijn wensen voldoet. Wel al aangemeld bij kraamzorg Gelderland zuid, dus heb sowieso iets. Iemand tips regio Nijmegen/tiel?

één maand geleden

Ik wacht hier echt eerst de 13 weken en nipt af, anders moet je alles weer afzeggen als het niet goed gaat.

één maand geleden

Ik heb nu voor mijn tweede zwangerschap me weer aangemeld bij kraamvrouw Betuwe & Gelderse vallei. Hele fijne en prettige ervaring mee gehad na de eerste zwangerschap

één maand geleden

Reactie op sannnne97

Ik ben ook nog op zoek naar een fijne goede kraamzorg. Het liefst een zzp’e ...
Let wel op, tegenwoordig kun je een boete krijgen als je je weer afmeld voor kraamzorg, hou daar rekening mee! Er zit een bepaalde opzeg termijn op na aanmelding bij veel kraamzorg. Lees je contract er voor de zekerheid even op na

één maand geleden

Reactie op LV00

Let wel op, tegenwoordig kun je een boete krijgen als je je weer afmeld voo ...
Ps. Tenzij je je uiteraard afmeld wegens miskraam of iets dergelijks

één maand geleden

Reactie op Twin Mom

Ik wacht hier echt eerst de 13 weken en nipt af, anders moet je alles weer ...
Ja hier net zo

één maand geleden

De intake doen ze toch pas veel later hoor. Het is dus alleen een formulier invullen. Niet zoveel werk

één maand geleden

Ligt er een beetje aan waar je zit in gelderland, ik heb me ingeschreven bij Natus in Zaltbommel, heb ik heel veel goede verhalen over gehoord!

één maand geleden

Reactie op yamicaro

Ligt er een beetje aan waar je zit in gelderland, ik heb me ingeschreven bi ...
Natus gaf ons aan dat ze volgend jaar wss zonder voldoende kraamverzorgsters zitten. Ik heb op verzoek van de gynaecoloog en VK mezelf ook aangemeld bij De Waarden. Hoop dat ze jou wel kunnen helpen, want schijnt een heel goed en fijn bureau te zijn❤️

één maand geleden

Ervaring hier met Kraamzorg Gelderland-Zuid. De kraamzorg die we kregen was op zich een aardig mens, maar weinig kennis van en weinig affiniteit met borstvoeding. Gelukkig had ik zelf de helderheid van geest om snel een lactatiekundige in te schakelen, anders had de kraamzorg mij min of meer gedwongen om kunstvoeding te geven. Gemengde gevoelens dus. Heeft iemand ervaring met kraamzorg die specifiek heel borstvoedingsvriendelijk is (regio Gelderland Zuid dus)?

één maand geleden

Reactie op Twin Mom

Dat meen je, zo snel al? Ik ben het even vergeten maar volgens mij zei de v ...
Verschilt misschien per regio, hier moet het ook al erg snel, eigenlijk zodra je het weet maar in ieder geval voor 12 weken zie ik bij de meeste organisaties. Als je later bent heb je het risico minder uren te krijgen