4 Reacties

2 maanden geleden

Ik kreeg als tip om voor ZZP'er te gaan omdat contact vaak persoonlijker is en het echt hun eigen "bedrijfje" is. Ik heb dan ook al telefonisch kennisgemaakt en kan haar nu zelfs ook al bellen voor vragen rond 30 weken komt ze ook langs voor een persoonlijke intake om goed onze wensen te bespreken en ons te leren kennen. Het is ons eerste kindje dus ik vind die persoonlijke aandacht wel erg fijn aanvoelen!

2 maanden geleden

Bij ons zit de kraamzorg in bij de verloskundige praktijk. Ik heb 9 juli mijn eerste echo, dus even afwachten nog hoe dat precies geregeld gaat worden 😇 Ik denk overigens dat bij alle praktijken en zzp’er er goede en slechte ervaringen zijn. Een persoon of bedrijf past natuurlijk ook niet bij iedereen. Ik zou dus vooral goed naar je eigen gevoel luisteren en kijken wat het beste bij jou past

2 maanden geleden

Wij hebben ons al ingeschreven bij de kraamzorg, dezelfde organisatie als vorige keer daar waren we erg tevreden over :) Ik denk dat je bij elke organisatie wel positieve en negatieve ervaringen vind, kraamzorg is zoiets persoonlijks! Als je tegen die tijd niet tevreden bent met je kraamzorg, gewoon aangeven bij de organisatie. Die proberen San iets anders te regelen voor je.

2 maanden geleden

Wij hebben een zzp’er als kraamzorg. Dan weten we ook zeker dat zij degene is die komt. En ze was er bij onze eerste ook als kraamverzorgster :)