9 Reacties

één maand geleden

Hoi! Geen ervaring met een zzp’er in die omgeving, maar als je dat wilt: vraag bij alle zzp’ers of er nog plek is. Je bent al best laat 😬 Ik heb op de dag van de positieve test gelijk een zzp’er voor de derde keer gevraagd (derde zwangerschap), was ik later geweest met vragen, was het niet meer gelukt..

één maand geleden

Kijk ook even na bij je verzekering of het vergoed wordt ! Ik had ook een zzp’er gewild maar in mijn geval kreeg ik dan maar 70% vergoed vanwege niet gecontracteerde zzp’ers

één maand geleden

Kan je verloskundige misschien tips geven? Wij kregen een hele lijst aan zzp'ers mee (maar andere regio, dus heb je niks aan haha)

één maand geleden

Ik had een lijstje van de verloskundige. Helaas was ik ook te laat. Ik wist gewoon echt niet dat je dit zo snel moest regelen! Uiteindelijk een zzp er gevonden gelukkig.

één maand geleden

Hier onze ZZP-er gelijk de eerste dag van de test gevraagd, anders was ik bij haar al te laat. Ze doet maar 1 gezin per maand en volgens mij doen meer ZZP-ers dat om het risico te vermijden dat je 2 gezinnen in 1 keer hebt.

één maand geleden

Ik heb met 5 weken - de positieve test- zzper gevraagd en was eigenlijk al laat. En wegens tweeling die eerder gehaald wordt is het nog lastiger ze zitten snel vol omdat ze minder aannemen. Gelukkig heeft ze een plekje er tussen, maar ik zou wel snel gaan inschrijven.

één maand geleden

Oh nee! Daar was ik niet van op de hoogte. Ook wilde ik niet op de zaken vooruit lopen aangezien m’n eerste zwangerschap niet goed is afgelopen… bedankt voor jullie tips en adviezen ik kan gelukkig weer een beetje door!

één maand geleden

Ik liep tegen zelfde aan. Ben al 12 weken. Bij mij is het net aan nog gelukt met zzp er. Maar woon in noorden. Maar heb daar van paar ervoor te horen gekregen dat ik snel grote organisatie moest doen omdat die anders ook vol zijn. Dus zou sowieso niet te lang meer wachten. Zzp ers hebben vaak op hun site over vergoeding bij verzekering. Die van ons wprdt bv overal vergoed.

één maand geleden

Bij grotere kraamzorg organisaties heb je de kans dat je niet een vaste kraamhulp hebt. Maar dat proberen ze zoveel mogelijk wel te doen. Weet ook dat de eerste paar dagen de hulp in huis met de baby heel fijn is, maar ik er daarna ook steeds minder behoefte aan had. Dus zou me om die uren niet al te druk maken.