66 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op 89dnielle

Ik heb dus wel licht roze bloed elke keer als ik ontlasting heb. Mega spann ...
En weet je zeker dat het geen aambei is bijv.?

4 maanden geleden

Ik heb het ook al vanaf een week na de eisprong en ben nu 4+4. Sochtends nergens last van voel me super en rond een uur of 2 begint het en snachts ook . Zkh toch gebeld omdat ik daar toch onder behandeling ben vanwege iui. En die zegt pcm en kruik en hoort erbij. Maar nu duurt de echo wel erg lang haha . Over 9 dagen bellen voor het maken van een afspraak dus allemaal nog ergs spannend. En ik slaap ook echt veel als ik geen pijn heb maar ik merk ook dat nu m'n werk belemmerd wordt.

4 maanden geleden

Reactie op Ansjepansjekevertje1

Ik heb het ook al vanaf een week na de eisprong en ben nu 4+4. Sochtends ne ...
Ja hoort er idd bij, maar die aanvallen lijken een eeuwigheid te duren soms haha. Je krijgt er over 8 maanden zoveel voor terug 🤰🏼 ja en dan vooral slaapjes overdag ook zeker? Die zijn het fijnste. Hoe vang je zelf verder zo'n aanval op? Ik merk dat kruik in je rug tijdens zo'n aanval beter werkt dan op je buik, bij mij dan..

4 maanden geleden

Weer even een vraagje: hebben jullie het ook continue? En dan soms erg (steken) en dan weer een doffe pijn? Bij mij gaat het ook van de linkerkant naar rechterkant en dan weer in het midden…

4 maanden geleden

Reactie op ddkvdb

Weer even een vraagje: hebben jullie het ook continue? En dan soms erg (ste ...
Ik heb het ook, meestal in het midden, maar enkele keer voel ik het ook links of rechts. Altijd wel een licht gevoelige buik, maar uit het niets komt er een soort 'aanval' die max 30 minuten duurt en dan zwakt het weer af.

4 maanden geleden

Reactie op ddkvdb

En weet je zeker dat het geen aambei is bijv.?
Ja, het is geen aambei want het komt echt mee met afscheiding. Wellicht een bloedvaatje wat knapt bij baarmoedermond. Moet het even aankijken dus op hoop van zegen is het niks!

4 maanden geleden

Reactie op bitterbal91

Ik heb het ook, meestal in het midden, maar enkele keer voel ik het ook lin ...
Ja! Ik heb ook die aanvallen. Niet normaal wat doet dat zeer zeg.

4 maanden geleden

Reactie op 89dnielle

Ja, het is geen aambei want het komt echt mee met afscheiding. Wellicht een ...
Ik hoop met je mee 🙏🏽. Succes!

4 maanden geleden

Reactie op ddkvdb

Je hebt écht gelijk! Ik probeer het ook nu echt al weg te puffen 😂. Om de ...
En met 1 paracetamol gaan de scherpe randjes er ook vanaf?

4 maanden geleden

Reactie op ddkvdb

Ja! Ik heb ook die aanvallen. Niet normaal wat doet dat zeer zeg.
Erg he, puf puf puf en het verdwijnt wel weer maar toch

4 maanden geleden

Reactie op bitterbal91

En met 1 paracetamol gaan de scherpe randjes er ook vanaf?
Niet meer. Overgestapt naar twee nu!

4 maanden geleden

Reactie op ddkvdb

Niet meer. Overgestapt naar twee nu!
Tis echt intens he, nooit geweten dat dit er ook bij hoorde.. je doet het voor het goede doel maar op het moment dat je zo'n aanval krijgt vergeet je dat doel even 🤭 wel 'fijn' dat we niet de enige zijn, dan is dat dus echt iets wat erbij hoort.

4 maanden geleden

Reactie op bitterbal91

Ja hoort er idd bij, maar die aanvallen lijken een eeuwigheid te duren soms ...
2 paracetamol erin en een kruik en weg proberen te puffen dat is het enige wat nu helpt. En inderdaad slapen is ook zo lekker dan even helemaal tot rust komen

4 maanden geleden

Reactie op bitterbal91

Tis echt intens he, nooit geweten dat dit er ook bij hoorde.. je doet het v ...
Ja klopt, geeft wel een vorm van rust dat meerdere het hebben. Ik wist dit ook niet en heb het ook niet in mijn omgeving gehoord (vriendinnen/moeder hadden dit niet). Nu denk ik ook soms nog van: kan het dan een tweeling zijn?! Waarom heb je anders zo een pijn, Haha. Heb ook nog wel eens aan een bbz gedacht maar dan moet er echt meer pijn zijn denk ik in combi met bloedverlies... Ben heel benieuwd naar de echo.

4 maanden geleden

Ik had vannacht weer een “aanval” en vandaag toch maar weer met de VK gebeld. Gelukkig mocht ik gelijk langs om een echo te laten maken, en gelukkig hebben ze een kindje met kloppend hartje gezien! Maar, er was ook een zakje zonder een kindje. Het was dus een tweeling, waarvan één het niet had gered.

4 maanden geleden

Reactie op ddkvdb

Ik had vannacht weer een “aanval” en vandaag toch maar weer met de VK gebel ...
Huh nee joh! Wauw opzich wel "bijzonder", geeft het je rust of merk je nu dat het toch ook heel dubbel is? Kan me wel voorstellen dat dit ook even iets is om te verwerken 😔 hoeveel weken ben je ook alweer zwanger?

4 maanden geleden

Reactie op bitterbal91

Huh nee joh! Wauw opzich wel "bijzonder", geeft het je rust of merk je nu d ...
Ja, heel gek. Het geeft wel rust, wellicht ook een verklaring waar die krampen vandaan komen. Ik dacht dat ik nu 7+1 zou zijn, maar ben waarschijnlijk rond de 6+5. Kindje is nu 3,7mm en dat is te klein voor 7 weken. Al wel een kloppend hartje dus moet ergens in de 6 zijn.

4 maanden geleden

Reactie op Ruby3.1

De eerste dagen was het wel constant. En elke zwangerschap is anders , een ...
Sinds vandaag weinig last. Baart je dan toch meteen wel weer zorgen of dat dan wel hoort.. vandaag 5 weken. Was het bij de mensen die je kende de gehele zwangerschap of ook met fases?

4 maanden geleden

Reactie op ddkvdb

Ja, heel gek. Het geeft wel rust, wellicht ook een verklaring waar die kram ...
Ik hoop niet dat die verklaring altijd zo werkt, want ik ben sinds vandaag ook, tot nu toe, vrij van heftige krampen dus maak me meteen beetje zorgen 🙈 wel fijn dat het je rust geeft! Wel superfijn dat je een kloppend hartje gehoord hebt 🤰 gefeliciteerd, het leeft, zoooo fijj! :)

4 maanden geleden

Reactie op bitterbal91

Ik hoop niet dat die verklaring altijd zo werkt, want ik ben sinds vandaag ...
Het is geen goede verklaring, dus wees gerust!!! Want net ook bij de huisarts geweest voor medicijnen. Lang verhaal kort: het zijn mijn darmen en wellicht zelfs een lichte buikgriep!!! M’n baarmoeder is nog veel te laag voor de pijnen die ik heb. Blijkbaar heerst het ook nu. Ze heeft meerdere patiënten met klachten.