12 Reacties

17 dagen geleden

Heb je doorgaande kramoen of heb je opnieuw krampen? Ik loop een weekje achter op je en heb ook weer veel krampen, maar mer buik groeit ook erg hard de laatste tijd. Misschien is dat bij jou ook zo? Een groeispurtje?

17 dagen geleden

Herkenbaar, bij mij wisselt het. Vandaag weer flink last van krampen. Ik vermoed bij mij dat het ‘t groeien van de baarmoeder is en mijn darmen.

17 dagen geleden

Reactie op lid12345

Herkenbaar, bij mij wisselt het. Vandaag weer flink last van krampen. Ik ve ...
Oh en aanvulling, ik las dat het wellicht ook een blaasontsteking kan zijn, dat wilde ik morgen even gaan laten testen.

17 dagen geleden

Zo ik had vorige week zoveel buikkrampen! Niet zoveel dat ik geen andere dingen kon doen maar wel irritant aanwezig . En toen was aan t einde van de week ineens mijn buik dik gegroeid dus het was wel een groeispurt, nu is het een stuk minder . Als je je zorgen maakt kan misschien de huisarts nog kijken of het niks anders is ?

17 dagen geleden

Kán een teken van blaasontsteking zijn, zou voor de zekerheid even laten checken!

17 dagen geleden

Oef ik ook 15 weken en sinds aantal dagen echt krampen, houdt de hele tijd wel een beetje aan, soms een uurtje weg en dan komt het weer! Ikdenk ook echt het groeien, maar ga van de week wel ff blaasontsteking laten testen bij de HA.

11 dagen geleden

Reactie op LV00

Kán een teken van blaasontsteking zijn, zou voor de zekerheid even laten ch ...
dank voor je reactie! blaasontsteking laten testen maar dat dat kwam er niet uit.

11 dagen geleden

Reactie op IreneEmma

Oef ik ook 15 weken en sinds aantal dagen echt krampen, houdt de hele tijd ...
heb het echt al vanaf begin zwangerschap, vandaag hele dag plat gelegen met een kruik. blaasontsteking heb ik niet, dus zal mss dan toch groeien zijn..

11 dagen geleden

Reactie op LV00

Kán een teken van blaasontsteking zijn, zou voor de zekerheid even laten ch ...
dankjee voor je berichtje. blaasontsteking heb ik laten uitsluiten bij de huisarts

11 dagen geleden

Reactie op Ruby3.1

Zo ik had vorige week zoveel buikkrampen! Niet zoveel dat ik geen andere di ...
dankjewel!! heb vandaag zo'n slechte dag dat ik gewoon hele dag plat lig van de pijn..

11 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Heb je doorgaande kramoen of heb je opnieuw krampen? Ik loop een weekje ach ...
eigenlijk wel doorgaand maar soms enorme toename en soms heel licht op dr achtergrond zeg maar. Laten we hopen dat het gewoon van het groeien is

11 dagen geleden

Reactie op Lindakoops1993

eigenlijk wel doorgaand maar soms enorme toename en soms heel licht op dr a ...
Haha zie al mijn typfouten nu 😅 Ik zou het op groeien steken hoor. Bij mij zijn ze intussen gestopt en mijn buik is echt gepopt. Je lichaam is hard aan het werken. Als je je zorgen blijft maken zou ik even doorvragen bij je verloskundige, maar als alles er goed uit ziet is het vast niets met de baby. Wel heel vervelend voor je, lees dat je de hele dag niets kon doen door de pijn 😪 zou daar zeker wel even voor bellen.