14 Reacties

5 dagen geleden

Ik had zelf ook een beetje dat idee dus ik volg even.

5 dagen geleden

Ik herken dit niet omdat we nog niet afbouwen. Maar kregen het advies als we willen gaan afbouwen dit te doen door wel dagelijks te geven maar dan de helft van wat ze nu krijgt. In ons geval krijgt ze nu 1 schepje in de late fles. Dus als we af gaan bouwen zou ze dan een half schepje krijgen. Het afbouwen doen we nu nog niet. We zijn eerst overgestapt op een ander merk vitamine D omdat ze van Davitamon krampjes kreeg. Als er nu iets aan ons meisje veranderd weet ik hoe het komt. Als deze vitamine goed gaan, gaan we de probiotica afbouwen en ben heel benieuwd wat er dan gebeurd 😃. Ons meisje is 7 weken oud trouwens 😉
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 dagen geleden

Jep hier ook! 3 dagen orthiflor start gebruikt en een ontroostbaar kindje gehad. Nadat we gestopt zijn werd het een stuk beter. Voor veel mensen een wondermiddel als ik het zo lees, maar hier werkte het echt averechts.

5 dagen geleden

Reactie op Mom.of.two

Jep hier ook! 3 dagen orthiflor start gebruikt en een ontroostbaar kindje g ...
Ah zo zielig hè!! Wat geef jij nu voor haar darmen?

5 dagen geleden

Reactie op sieeg

Vitakruid symflora baby ;) werkt super!!!

5 dagen geleden

Reactie op sieeg

Ik ben met een P speen flesjes gaan geven zodat ze rustiger drinkt en wat minder lucht binnen krijgt en ben ook gestart met sab simplex, moet zeggen dat ik de laatste 2 dagen een stuk beter gaat hier.

5 dagen geleden

Reactie op Mom.of.two

Ik ben met een P speen flesjes gaan geven zodat ze rustiger drinkt en wat m ...
Wat fijn zeg!! Ik ga nu kijken wat het doet als ik stop. Wij zijn erg tevreden over de MAM fles en voeden op haar zij. Zijn 2 goede dingen voor lucht.

5 dagen geleden

Reactie op Mimaw200

Vitakruid symflora baby ;) werkt super!!!
Vind zo lastig, je hebt zoveel merken pfff

5 dagen geleden

Met 5 weken was hier een enorme krampjespiek dus voordat je denkt dat het ergens aan ligt,eerst even week 6 afwachten

5 dagen geleden

Reactie op iowe

Met 5 weken was hier een enorme krampjespiek dus voordat je denkt dat het e ...
Oh dat is ook een goeie ja! Jullie hadden niks qua middeltjes ?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: veilige hechting en op vakantie met je baby

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over het belang van een veilige hechting, en hoe jij je band met je baby kan versterken. Verder hebben we het over oefenhapjes, tips voor op vakantie en een nachtje weg zonder je baby.

5 dagen geleden

Reactie op LilianW

Ik herken dit niet omdat we nog niet afbouwen. Maar kregen het advies als w ...
Gewoon benieuwd, maar waarom moet je probiotica afbouwen?

4 dagen geleden

Reactie op svdh9

Gewoon benieuwd, maar waarom moet je probiotica afbouwen?
Weet ik ook niet precies om eerlijk te zijn 😅 De osteopaat had het erover maar ga toch eerst het nieuwe potje opmaken en bij de volgende afspraak even vragen ☺️

gisteren

Misschien nog een tip; wij zijn gisteren naar een osteopaat geweest. Ons kindje bleek veel stress in haar lijfje te hebben, mede doordat ik bepaalde medicatie gebruikt heb tijdens de zwangerschap. Hierdoor stonden er ook “klepjes” dicht in haar maagdarmstelsel, waardoor ze mogelijk ook heftig reageerde op de probiotica. Gisteren behandeld en vandaag een tevreden baby die geen krampjes meer heeft na elke voeding!

18 uur geleden

Reactie op Mom.of.two

Misschien nog een tip; wij zijn gisteren naar een osteopaat geweest. Ons ki ...
Wat onwijs fijn zeg 🩷