22 Reacties

3 maanden geleden

Hoi Rozanne, Voor mij wel herkenbaar maar helaas niet op de manier waarop je hoopt. Ik zou je hart vast houden. ❤️ Bel je verloskundige nog even. Als je testlijn nu vrijwel weg is dan en je bloed binnen een paar dagen nog niet dan is het sowieso goed om even op controle te gaan. De wonderen zijn de wereld echt nog niet uit. Maar ik zou toch m'n hart vasthouden..

3 maanden geleden

Dit klinkt helaas niet heel erg goed 😢

3 maanden geleden

Kan dit een aankomende miskraam betekenen? Is het een idee om de huisarts te bellen om op hcg te prikken? Ik ga vannacht op vakantie, dus ik zit met zoveel dubbele gevoelens. 😪

3 maanden geleden

Reactie op Rozanne1998

Kan dit een aankomende miskraam betekenen? Is het een idee om de huisarts ...
Hi, wat rot die onzekerheid. Ik heb zelf afgelopen zaterdag een vroege miskraam meegemaakt met 5 weken. Ik heb maar afgewacht, helaas liepen mijn testen ook ineens af en kreeg wat bruin oud bloedverlies. Na enkele dagen zette het helaas door. Aflopende testen zijn niet een goed teken maar zolang je nog geen bloedverlies hebt.. het is in de eerste fase helaas echt afwachten

3 maanden geleden

Ik zou even bloed laten prikken , dan heb je meer zekerheid 🙏🏻

3 maanden geleden

Reactie op Rozanne1998

Kan dit een aankomende miskraam betekenen? Is het een idee om de huisarts ...
Ach en dan ga je ook nog op vakantie 😪 Hcg prikken doen ze in Nederland niet snel. Maar in Belgie wel. Ik weet niet waar jij bent. Het heeft ook alleen zin om dat te prikken als je na 48u weer prikt om te zien of er een verdubbeling is. Hoe moeilijk ook, ik denk dat je het beste kunt afwachten...

3 maanden geleden

Reactie op Rozanne1998

Kan dit een aankomende miskraam betekenen? Is het een idee om de huisarts ...
Ah wat naar net voor je vakantie. Ga je ver weg? Je zou kunnen vragen voor een bloedafname, maar vrees met een bijna negatieve test dat je je antwoord wel al hebt. Voor de zekerheid maandverband and pijnmedicatie meenemen ❤ echt rot zo je vakantie ingaan.

3 maanden geleden

Reactie op Marleenm87

Hi, wat rot die onzekerheid. Ik heb zelf afgelopen zaterdag een vroege misk ...
Oh wat erg 😪 Mag ik vragen welk merk testen jij hebt gebruikt? Ik test zelf namelijk met die van de action en ik heb 4x met kruidvat early getest.

3 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ach en dan ga je ook nog op vakantie 😪 Hcg prikken doen ze in Nederland n ...
Ik ben van Nederland. Ja hcg prikken doen ze hier inderdaad niet snel, ik denk ook dat ik maar moet afwachten hoe het loopt. 😟

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ah wat naar net voor je vakantie. Ga je ver weg? Je zou kunnen vragen voor ...
We gaan naar Frankrijk! "Gelukkig" met de auto, maar ik zal idd maandverband e.d. meenemen voor de zekerheid. 💕

3 maanden geleden

Ik heb sinds zaterdag precies het zelfde, mijn testen liepen ook af. Zondag nog een keer getest en die was al lichter dan donderdag. Maandag bij de verloskundige geweest (stond al gepland) ze gaf aan dat het nog alle kanten op kan gaan. Maar na al 2 miskramen te hebben gehad afgelopen half jaar zie ik het nu ook somber in. Het is nu afwachten tot de miskraam doe zet. Ik heb nog geen roze/bruine afscheiding of bloed. As maandag weer een echo. Jij ook sterkte met deze situatie !!

3 maanden geleden

Reactie op Mei1994

Ik heb sinds zaterdag precies het zelfde, mijn testen liepen ook af. Zondag ...
Wat heftig! Ik hoop op een goede afloop..🤞🏼❤️ Veel sterkte met deze situatie!

3 maanden geleden

Sorry nog een korte vraag. Mocht ik een miskraam krijgen, is het dan normaal dat mijn temperatuur (nog) hoog is?

3 maanden geleden

Reactie op Rozanne1998

Sorry nog een korte vraag. Mocht ik een miskraam krijgen, is het dan normaa ...
Mijn temperatuur stijgt soms zelf nog tijdens mijn menstruatie dus ik weet niet of een hoge temperatuur meteen een goed teken is naast een aflopende test. Ik zou niet zien hoe je bij 5 weken met een bijna negatieve test gezond zwanger bent 😔 ik weet dat je hoop zoekt, maar vrees dat je best van het ergste uitgaat. Heb je al even een nieuwe test gedaan om te zien of het misschien een valse test was?

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Mijn temperatuur stijgt soms zelf nog tijdens mijn menstruatie dus ik weet ...
Ja, een minimaal tuurstreepje helaas. Ik zoek niet persé hoop, want ik ga eerlijk gezegd al vam het ergste uit. Ik vind mijn temperatuur alleen best hoog 37.9, ik dacht dat het er misschien mee te maken kon hebben.

3 maanden geleden

Reactie op Rozanne1998

Oh wat erg 😪 Mag ik vragen welk merk testen jij hebt gebruikt? Ik test ze ...
Ik heb getest met Sensitest early & clearblue wekenindicator. Waarbij ik de week ervoor met 2-3 weken testte en toen ineens was ie week later 1-2, ik testte dus nog positief toen de miskraam doorkwam. Dat hormoon verdwijnt langzaam. Nu zijn al m’n klachten ook echt weg.

3 maanden geleden

Toen ik zojuist na het plassen ging afvegen was het toiletpapier roze/bruin. Kan dit de miskraam zijn? 😞

3 maanden geleden

Reactie op Rozanne1998

Toen ik zojuist na het plassen ging afvegen was het toiletpapier roze/bruin ...
Dit kan inderdaad het begin zijn 😪

3 maanden geleden

Dat kan indd het begin van de miskraam zijn😔 ik heb gisteren middag een beetje roze afscheiding gehad, is nog minimaal, maar ook hier is het dus begonnen. Zorg dat je niet alleen bent hoor, fijn om iemand bij je te hebben komende dagen. Vind ik teminste wel.

3 maanden geleden

En neem contact op met je verloskundige, die kunnen je ook adviezen geven en eventueel een echo inplannen voor je, voor volgende week ofzo.