11 Reacties

gisteren

Ik lees even mee, onze dochter doet hetzelfde namelijk. Tussen 19:00-19:30 gaat ze naar bed in de avond en sliep een hele lange tijd dan door tot 7:30/8:00. Alleen nu wordt ze zo goed als om de dag gillend wakker tussen 21-22u en blijft dan ook echt wakker tot 00-01u. Ze is alleen te troosten door haar bij ons te pakken

gisteren

Reactie op xYsae

Ik lees even mee, onze dochter doet hetzelfde namelijk. Tussen 19:00-19:30 ...
Poe zo intens he! Hier wordt ze tussen 22:30-23:30u wakker. Rond 2:30u en vervolgens weer rond 4:30u (maar kan ook eerder of later zijn, verschilt een beetje). Alleen bij ons pakken helpt niet. Dan zou ik zelf nog denken aan verlatingsangst misschien? Dacht ik hier eerst ook, maar ook bij ons liggen wilde ze niet. Alleen aan de borst en dan weer naar bed (of ze nou dronk of alleen aan het sabbelen was)

gisteren

Hier hetzelfde. En inmiddels weet ik (de tweede) soms weet je het gewoon niet. Sprongen, regressies, ziektes, tandjes. Het speelt allemaal mee rond deze periode. Weet niet meer waar het 1 begint en het ander eindigt. Het is een fase zullen we maar denken...

gisteren

Reactie op Fier

Poe zo intens he! Hier wordt ze tussen 22:30-23:30u wakker. Rond 2:30u en v ...
Behoorlijk intens ja, vindt het dan vooral zo sneu voor haar. Ze komt er gewoon echt even niet uit dan. De verlatingsangst denken wij ook inderdaad, misschien dat iemand tips heeft hoe wij het voor haar anders kunnen doen, zodat zij gewoon lekker kan slapen.

gisteren

Ze heeft dan overigens ook nog vaak een boertje vastzitten, maar ook daarna is het nog krijsen

gisteren

Reactie op Fier

Ze heeft dan overigens ook nog vaak een boertje vastzitten, maar ook daarna ...
Die lucht kan ook juist komen door het huilen/krijsen. Dus hoeft niet direct de oorzaak te zijn maar eerder een gevolg.

gisteren

Reactie op Joycani

Die lucht kan ook juist komen door het huilen/krijsen. Dus hoeft niet direc ...
Ja goeie. Dacht aan oorzaak omdat ze de speen dan vaak ook niet wil. Maar kan indd ook goed het gevolg zijn
Same! Helemaal in paniek, wij vermoeden: verborgen reflux/nachtmerrie/verlatingsangst of een combi. In alle gevallen werkt alleen troosten en geduld en hopen dat het snel voorbij waait…

gisteren

Hadden wij hier ook even, bleek een doorkomende kies te zijn

gisteren

Reactie op MichelledH

Hadden wij hier ook even, bleek een doorkomende kies te zijn
Wilde je kindje toen ook vaker drinken snachts?

gisteren

Reactie op Fier

Wilde je kindje toen ook vaker drinken snachts?
Zeker, dat was ook zo ongeveer de enige manier om haar stil te krijgen. Hebben van alles geprobeerd, zoals wiegen, zingen, lopen etc. Maar uiteindelijk bleek de borst (geef nog borstvoeding) het ultieme troost middel