11 Reacties
gisteren
Ik lees even mee, onze dochter doet hetzelfde namelijk. Tussen 19:00-19:30 gaat ze naar bed in de avond en sliep een hele lange tijd dan door tot 7:30/8:00. Alleen nu wordt ze zo goed als om de dag gillend wakker tussen 21-22u en blijft dan ook echt wakker tot 00-01u. Ze is alleen te troosten door haar bij ons te pakken
gisteren
Reactie op xYsae
Ik lees even mee, onze dochter doet hetzelfde namelijk. Tussen 19:00-19:30 ...
Poe zo intens he! Hier wordt ze tussen 22:30-23:30u wakker. Rond 2:30u en vervolgens weer rond 4:30u (maar kan ook eerder of later zijn, verschilt een beetje). Alleen bij ons pakken helpt niet. Dan zou ik zelf nog denken aan verlatingsangst misschien? Dacht ik hier eerst ook, maar ook bij ons liggen wilde ze niet. Alleen aan de borst en dan weer naar bed (of ze nou dronk of alleen aan het sabbelen was)
gisteren
Reactie op Fier
Poe zo intens he! Hier wordt ze tussen 22:30-23:30u wakker. Rond 2:30u en v ...
Behoorlijk intens ja, vindt het dan vooral zo sneu voor haar. Ze komt er gewoon echt even niet uit dan. De verlatingsangst denken wij ook inderdaad, misschien dat iemand tips heeft hoe wij het voor haar anders kunnen doen, zodat zij gewoon lekker kan slapen.
gisteren
Same! Helemaal in paniek, wij vermoeden: verborgen reflux/nachtmerrie/verlatingsangst of een combi. In alle gevallen werkt alleen troosten en geduld en hopen dat het snel voorbij waait…
gisteren
Reactie op Fier
Wilde je kindje toen ook vaker drinken snachts?
Zeker, dat was ook zo ongeveer de enige manier om haar stil te krijgen. Hebben van alles geprobeerd, zoals wiegen, zingen, lopen etc. Maar uiteindelijk bleek de borst (geef nog borstvoeding) het ultieme troost middel