14 Reacties
vorig jaar
Ja. Had ik ook. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en kreeg toen een link. De pagina ziet er hetzelfde uit als die je nu waarschijnlijk probeert, maar deze pagina werkte bij mij wel. Dan moet je nog een uur wachten zodat de korting geactiveerd wordt en je er niet voor hoeft te betalen馃槀
vorig jaar
Yes! Had ik ook. Ik heb ze een bericht gestuurd op FB messenger. Kreeg al vrij vlot reactie. Ben heel netjes geholpen en de dag erna het ik had pakket in huis 馃榿
vorig jaar
Ik lees hier goeie tips, mij wilt het idd ook niet lukken. Ik ga ze ook eens berichten!
vorig jaar
Reactie op MMHH123
Vraagje over het pakket: hoe lang zijn de kortingsbonnen geldig? Want veel ...
Dat staat onderaan de bonnen in het klein geschreven. Meeste haal ik voor de geboorte al dan heb ik het vast liggen馃槆 en dan zijn de bonnen bij mij ook niet meer geldig
vorig jaar
Reactie op MMHH123
Vraagje over het pakket: hoe lang zijn de kortingsbonnen geldig? Want veel ...
Heb even gekeken en die van mij zijn geldig tot 31 dec. 2024. Dus voor die tijd ga ik inslaan 馃榿.
vorig jaar
Ik heb het pakket uiteindelijk via de chat (klantenservice) aangevraagd. Dat ging heel vlot.
De bonnen zijn idd t/m eind december geldig.
vorig jaar
Mij lukt het inderdaad ook niet 馃檲. Ik ga het nog maar eens proberen met de tips die ik hier lees.
5 maanden geleden
Nou ik ben er naar 1 uur uitvogelen achter. Technisch op de website gaat het fout als je bij je registratie van je account aangeeft dat je babyvoordeel wil ontvangen...want het systeem weet dan al dat je zwanger bent en daardoor gaat dit bij het babybox aanvragen fout... dus....
Volg deze stappen en dan lukt het:
Stap 1: Maak een nieuw account aan (ook al heb je een account bij Kruidvat).
Stap 2. Zorg dat je bij het registreren je niet aanmeld voor babyvoordeel.
Stap 3. Ga naar de link gratis baby kadobox in Jouw overzicht. Klik hier op baby kadobox aanvragen. En nu kun je de uitgerekende datum van je kindje wel aangeven en jezelf aanmelden.
Hopelijk help ik hier ook andere mee... Succes!