14 Reacties

vorig jaar

Had ik ook, uiteindelijk op de computer gedaan en toen lukte het!

vorig jaar

Mij lukt het ook niet, hij zegt dat ik er voor moet betalen
Ja. Had ik ook. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en kreeg toen een link. De pagina ziet er hetzelfde uit als die je nu waarschijnlijk probeert, maar deze pagina werkte bij mij wel. Dan moet je nog een uur wachten zodat de korting geactiveerd wordt en je er niet voor hoeft te betalen馃槀

vorig jaar

Yes! Had ik ook. Ik heb ze een bericht gestuurd op FB messenger. Kreeg al vrij vlot reactie. Ben heel netjes geholpen en de dag erna het ik had pakket in huis 馃榿

vorig jaar

Ik lees hier goeie tips, mij wilt het idd ook niet lukken. Ik ga ze ook eens berichten!

vorig jaar

Reactie op dutch-baby

Yes! Had ik ook. Ik heb ze een bericht gestuurd op FB messenger. Kreeg al v ...
Vraagje over het pakket: hoe lang zijn de kortingsbonnen geldig? Want veel producten wil je pas na de geboorte daar kopen

vorig jaar

Had ik idd ook. Na ongeveer 10 keer proberen is het uiteindelijk toch gelukt. Het aanvragen wel waard. Een goed gevulde doos ontvangen!

vorig jaar

Reactie op MMHH123

Vraagje over het pakket: hoe lang zijn de kortingsbonnen geldig? Want veel ...
Dat staat onderaan de bonnen in het klein geschreven. Meeste haal ik voor de geboorte al dan heb ik het vast liggen馃槆 en dan zijn de bonnen bij mij ook niet meer geldig

vorig jaar

Mij lukt het ook niet, ga ze via fb benaderen denk ik. Heb ook al meerdere keren in en uitgelogd, ook op de laptop al

vorig jaar

Ah super handige tips! Ik ga het proberen

vorig jaar

Reactie op MMHH123

Vraagje over het pakket: hoe lang zijn de kortingsbonnen geldig? Want veel ...
Heb even gekeken en die van mij zijn geldig tot 31 dec. 2024. Dus voor die tijd ga ik inslaan 馃榿.

vorig jaar

Ik heb het pakket uiteindelijk via de chat (klantenservice) aangevraagd. Dat ging heel vlot. De bonnen zijn idd t/m eind december geldig.

vorig jaar

Mij lukt het inderdaad ook niet 馃檲. Ik ga het nog maar eens proberen met de tips die ik hier lees.

5 maanden geleden

Nou ik ben er naar 1 uur uitvogelen achter. Technisch op de website gaat het fout als je bij je registratie van je account aangeeft dat je babyvoordeel wil ontvangen...want het systeem weet dan al dat je zwanger bent en daardoor gaat dit bij het babybox aanvragen fout... dus.... Volg deze stappen en dan lukt het: Stap 1: Maak een nieuw account aan (ook al heb je een account bij Kruidvat). Stap 2. Zorg dat je bij het registreren je niet aanmeld voor babyvoordeel. Stap 3. Ga naar de link gratis baby kadobox in Jouw overzicht. Klik hier op baby kadobox aanvragen. En nu kun je de uitgerekende datum van je kindje wel aangeven en jezelf aanmelden. Hopelijk help ik hier ook andere mee... Succes!