13 Reacties

17 dagen geleden

Had ik ook, uiteindelijk op de computer gedaan en toen lukte het!

17 dagen geleden

Mij lukt het ook niet, hij zegt dat ik er voor moet betalen

17 dagen geleden

Ja. Had ik ook. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en kreeg toen een link. De pagina ziet er hetzelfde uit als die je nu waarschijnlijk probeert, maar deze pagina werkte bij mij wel. Dan moet je nog een uur wachten zodat de korting geactiveerd wordt en je er niet voor hoeft te betalen😂

17 dagen geleden

Yes! Had ik ook. Ik heb ze een bericht gestuurd op FB messenger. Kreeg al vrij vlot reactie. Ben heel netjes geholpen en de dag erna het ik had pakket in huis 😁

17 dagen geleden

Ik lees hier goeie tips, mij wilt het idd ook niet lukken. Ik ga ze ook eens berichten!

17 dagen geleden

Reactie op dutch-baby

Yes! Had ik ook. Ik heb ze een bericht gestuurd op FB messenger. Kreeg al v ...
Vraagje over het pakket: hoe lang zijn de kortingsbonnen geldig? Want veel producten wil je pas na de geboorte daar kopen

17 dagen geleden

Had ik idd ook. Na ongeveer 10 keer proberen is het uiteindelijk toch gelukt. Het aanvragen wel waard. Een goed gevulde doos ontvangen!

16 dagen geleden

Reactie op MMHH123

Vraagje over het pakket: hoe lang zijn de kortingsbonnen geldig? Want veel ...
Dat staat onderaan de bonnen in het klein geschreven. Meeste haal ik voor de geboorte al dan heb ik het vast liggen😇 en dan zijn de bonnen bij mij ook niet meer geldig

16 dagen geleden

Mij lukt het ook niet, ga ze via fb benaderen denk ik. Heb ook al meerdere keren in en uitgelogd, ook op de laptop al

16 dagen geleden

Ah super handige tips! Ik ga het proberen

16 dagen geleden

Reactie op MMHH123

Vraagje over het pakket: hoe lang zijn de kortingsbonnen geldig? Want veel ...
Heb even gekeken en die van mij zijn geldig tot 31 dec. 2024. Dus voor die tijd ga ik inslaan 😁.

16 dagen geleden

Ik heb het pakket uiteindelijk via de chat (klantenservice) aangevraagd. Dat ging heel vlot. De bonnen zijn idd t/m eind december geldig.

4 dagen geleden

Mij lukt het inderdaad ook niet 🙈. Ik ga het nog maar eens proberen met de tips die ik hier lees.