16 Reacties

8 maanden geleden

Geen idee maar heb je zo gevraagd bij het kruidvat. Ze hebben ook een online chat.

8 maanden geleden

Bij die bij ons kan dat wel, je betaalt dan alleen het verschil want maat 6 zijn duurder.

8 maanden geleden

Je kan ze zonder bon omruilen evt. verschilbedrag kan je bij betalen of krijg je terug. Wij hebben ook een kleine maat omgeruild voor 2 maten groter.

8 maanden geleden

.

8 maanden geleden

Je kan ze zonder bon omruilen. Ik heb ze zelfs kunnen ruilen voor pakken voeding馃槄

8 maanden geleden

Kan dit ook bij etos? :p

8 maanden geleden

Reactie op Fier

.
Oh, 1 pak per keer 馃槀 Ik heb vorige week 3 dichte pakken omgeruild voor een maatje groter. Dat was gelukkig geen probleem.

8 maanden geleden

Reactie op N.vteulingen

Oh, 1 pak per keer 馃槀 Ik heb vorige week 3 dichte pakken omgeruild voor een ...
Ja volgens mij zijn ze niet overal even streng, maar las op het forum al van vrouwen die maar 1 pak per keer konden ruilen

8 maanden geleden

Reactie op Sam182

Kan dit ook bij etos? :p
Ja dat kan bij Etos ook! Staat op de site

8 maanden geleden

Etos nieuwe luiers zijn echt top!!!

8 maanden geleden

Reactie op Fier

Ja volgens mij zijn ze niet overal even streng, maar las op het forum al va ...
Ohjoh.. wat een gedoe, dan zou je elke dag opnieuw langs moeten gaan om weer een pak te ruilen

8 maanden geleden

Ik heb vandaag toevallig een aantal pakken maat 0 omgeruild voor maat 2, maar dit ging niet zonder bon. Ik las ook online dat dit zonder bon zou moeten kunnen, maar ik heb het idee dat medewerkers daar niet van op de hoogte zijn?

8 maanden geleden

Reactie op Honingbijtjes

Ik heb vandaag toevallig een aantal pakken maat 0 omgeruild voor maat 2, ma ...
Kan voor 1 maat groter zonder bon, wellicht dat ze voor twee maten groter toch een bon willen zien?

8 maanden geleden

Je mag alle KV producten ruilen of retourneren zonder kassabon. Als het om een groot aankoopbedrag gaat of bv veel stuks, dan kan het nodig zijn om eerst contact op te nemen met de klantenservice (om fraude te voorkomen en zodat er genoeg geld aanwezig is). Maar twee stuks is helemaal geen probleem, zeker niet als je wilt ruilen. En anders even bellen of een berichtje via FB sturen, dan informeren zij de winkel over je komst.

8 maanden geleden

Reactie op Fier

Kan voor 1 maat groter zonder bon, wellicht dat ze voor twee maten groter t ...
Ik wilde 2 weken geleden ook 1 pak ruilen voor een grotere maat, maar ook toen hadden ze er nooit van gehoord (ander filiaal). Gelukkig krijg ik de bonnen altijd digitaal haha

8 maanden geleden

Reactie op N.vteulingen

Oh, 1 pak per keer 馃槀 Ik heb vorige week 3 dichte pakken omgeruild voor een ...
Ik ook 3 pakken laatst, wist niet dat 1 per keer een regel was馃ゲ Ze gaf er niets on