5 Reacties

4 maanden geleden

als ik het goed zie.. 3-4 weken zwanger, maar ik weet het niet zeker haha

4 maanden geleden

Ik heb die vandaag ook gedaan! De weken kloppen niet... T1 is 3.5 weken, t2 is 4 weken, t3 is 4.5 weken en t4 is 4.5-5+ weken als je de hcgwaarden in de handleiding bekijkt. De sterkte van de streepjes verwarren me ook wat. Maar ik denk dat jij nu tussen hcg 100 en 300 zit zoals de handleiding aangeeft. Dat zou rond je nod zijn. Klopt dat? Ik kreeg vandaag 2 donkere strepen bij t1 en t2, een lichtere bij t3 en een hele lichte bij t4. Dan zou ik al boven hcg 1000 zitten om de 4 aan te laten slaan, wat zou kloppen met mijn hcg als ik kijk naar miin waarde van 2 dagen geleden. Maar ik zou de wekenindicatiezelf achterwege laten, die slaat nergens op 😅

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik heb die vandaag ook gedaan! De weken kloppen niet... T1 is 3.5 weken, t2 ...
Ha dankje voor de uitgebreide uitleg! 😁 Ik had afgelopen woensdag mijn NOD dus dat lijkt dan wel ongeveer te kloppen. Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik 1 dag na NOD een HCG waarde van 112. Ik ga komende dinsdag bloed prikken dus heel benieuwd om te zien wat de waarde tegen dan zal zijn. 🙉

4 maanden geleden

Reactie op Oscarlien

Ha dankje voor de uitgebreide uitleg! 😁 Ik had afgelopen woensdag mijn NO ...
Spannend! Ik mag woensdag weer voor bloedafname.

4 maanden geleden

Ik heb de uitslag van het bloedprikken binnen. HCG waarde was net geen 2000. Volgens de dokter zou dit overeenkomen met een zw van 4 weken. Maar ik zou ondertussen in de 5e week moeten zitten?