25 Reacties

3 maanden geleden

Misschien heb je gisteren wat meer gedronken en is hij daarom lichter?

3 maanden geleden

Reactie op Bananababy

Misschien heb je gisteren wat meer gedronken en is hij daarom lichter?
Alle testen zijn met ochtendurine na het slapen dus ik denk dat het daar niet aan ligt😅

3 maanden geleden

Het nadeel is: Je weet het niet. Uiteindelijk kan je zoveel HcG in je urine hebben dat die test dat niet meer aankan. Daarnaast had ik gister gelezen dat er rond de periode van 5/7 weken zwangerschap andere hormonen vrij komen, die de betrouwbaarheid van een urinetest laat afnemen. Hij kan zelfs weer vals negatief worden. https://babyopkomst.nl/news/zwangerschapstesten-niet-zo-betrouwbaar/

3 maanden geleden

Zou het kunnen zijn dat deze test het gewoon misschien niet goed doet? En krampen hebben veel mensen in het begin dacht ik.

3 maanden geleden

Reactie op Fru1234

Zou het kunnen zijn dat deze test het gewoon misschien niet goed doet? En k ...
Ik heb zojuist nog een test gedaan en hier is helemaal geen tweede lijntje meer op te zien... ik ben echt bang dat het foute boel is..😔

3 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Ik heb zojuist nog een test gedaan en hier is helemaal geen tweede lijntje ...
Ik vrees dat je gelijk hebt, dat klinkt niet goed. Sterke! 💐

3 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Ik heb zojuist nog een test gedaan en hier is helemaal geen tweede lijntje ...
Oeioei wat spannend... 😬 Heel veel sterkte en de beste wensen! 💞

3 maanden geleden

Ik snap er nu helemaal niks meer van.. zojuist getest en meteen een licht tweede streepje. Wel een stuk lichter dan die van afgelopen dagen maar ik heb veel gedronken dus dat is ook niet gek. Ik heb mijn echo nu een week eerder maar weet me nu al helemaal geen raad meer...

3 maanden geleden

Hey dames, ik heb goed nieuws! Sinds gisteren geen bloedverlies meer gehad en vanochtend 2 knaltesten! 1 van clearblue en 1 van kruidvat. Het lag dus toch aan de test of aan het hcg!

3 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Hey dames, ik heb goed nieuws! Sinds gisteren geen bloedverlies meer gehad ...
Wat fijn! Hopelijk heb je snel een eerste goede echo 🍀🤞🏽

3 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Hey dames, ik heb goed nieuws! Sinds gisteren geen bloedverlies meer gehad ...
Wat goed om te horen! En wat een pech met die testen zeg! Gefeliciteerd met het goede nieuws 🎉✨️

2 maanden geleden

Mag ik vragen hoe dit is afgelopen? 🍀 dit is mijn test op 18 dpo en vind ze erg licht.

2 maanden geleden

En deze ook. Streepjes zijn 12/15/18 dpo

2 maanden geleden

En deze ook. Streepjes zijn 12/15/18 dpo
Gefeliciteerd met je zwangerschap. De teststreep op je vorige foto is erg licht, maar de teststrepen op deze foto zien er prima uit voor de termijn. Als je test voor oploop, dan zou ik enkel testen met hetzelfde merk en dezelfde soort test (op dezelfde manier en hetzelfde tijdstip) om verwarring te verkomen. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe.

2 maanden geleden

Mag ik vragen hoe dit is afgelopen? 🍀 dit is mijn test op 18 dpo en vind z ...
TS heeft een update (met goed nieuws) gedeeld binnen dit topic.

2 maanden geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap. De teststreep op je vorige foto is erg l ...
Dank je. De eerste dipsticks waren van vakantie. Neem het nu thuis over met de Kruidvat 2v5.

2 maanden geleden

Mag ik vragen hoe dit is afgelopen? 🍀 dit is mijn test op 18 dpo en vind z ...
Vanmorgen nog lichter helaas

2 maanden geleden

Vanmorgen nog lichter helaas
Dit had ik ook, echter had ik met de clear blue test (het kruisje) wel een dikke knaller en daarna liepen alle testen weer mooi op dus het hoeft niks slechts te betekenen... wel heel spannend zeg

2 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Dit had ik ook, echter had ik met de clear blue test (het kruisje) wel een ...
Bij hoeveel dpo had jij uiteindelijk de knal test? En wanneer bleven ze bij jou “hangen”?

2 maanden geleden

Bij hoeveel dpo had jij uiteindelijk de knal test? En wanneer bleven ze bij ...
Oooeeeh dat was pas rond 5.4 weken denk ik, maar de verloskundige geeft aan dat er genoeg vrouwen zijn waarbij de testen geen knaltesten worden maar ze wel genoeg hcg in hun lichaam hebben