13 Reacties

één maand geleden

Ik heb het zelf ook, ik moest meer suikers eten. En drinken van de vk

één maand geleden

ik heb altijd een lagebroekdruk en val altijd als ongesteld was flauw nu zins zwangerschap ben snel duizelig gelukkig nog niet weer flauwgevallen krijg alleen wel extra controle vanwege mijn lagebloeddruk

één maand geleden

Yesss ik ook! Extra zout helpt voor de bloeddruk 🙂.

één maand geleden

extra zout helpt hier goed

één maand geleden

Ik heb altijd al een lage bloeddruk gehad. Elke keer zeggen ze dat die laag is, maar dat weten we al hé van jou 😅. Wel niet zo erg dat ik er flauw van val, wat naar zeg!

één maand geleden

Reactie op Gerda-

extra zout helpt hier goed
En wat zout inderdaad!

één maand geleden

Ik heb juist dat dan ik van eten weer misselijk word..

één maand geleden

Ik heb dit bij mijn beide vorige zwangerschappen gehad. (Woon in Duitsland) en hier wordt geen zout aangeraden maar een “benen douche” dit houdt in je benen onder de douch koud maken, daarna warm, koud, warm en dit deed ik dan zo’n 2/3x op een dag. Ik heb het niet helemaal begrepen door taalgebrek maar als het goed is zette dit de venen open en dicht Bij mij heeft het tenminste wel geholpen

één maand geleden

Bij mij word cup a soup of bouillon aangereden en evt een paar dropjes als je dat lust. Maar t weer werkt ook echt niet mee in die hitte

één maand geleden

Reactie op cynthiaaaa

Ik heb dit bij mijn beide vorige zwangerschappen gehad. (Woon in Duitslan ...
Ga ik eens proberen

één maand geleden

Ik heb dus ook een lage bloeddruk terwijl ik best veel zout eet. Ik ben nog niet flauw gevallen alhamdoelillah maar ik heb wel al twee keer gehad dat ik ineens heel duizelig werd en zwarte vlekken zag, hartkloppingen en zelfs dat ik niks meer hoorde op dat moment. Dat is wel echt eng. Volgensmij het enige wat je hier tegen kan doen is zout eten op dat moment. 😕

één maand geleden

Reactie op cynthiaaaa

Ik heb dit bij mijn beide vorige zwangerschappen gehad. (Woon in Duitslan ...
Ik heb het net geprobeerd en idd! Het helpt wel

één maand geleden

Ja ik , ik heb een maag ballon en ben veel afgevallen voor ik zwanger werd dus echt bijzonder veel geminderd met suiker waardoor ik dus veel kwijt was geraakt en nu omdat ik weinig suiker tot mij neem en de kleine natuurlijk ook mee vreet 😜 ook op sommige momenten heel duizelig. Mij is geadviseerd om bij zulke momenten een detro snoepje te nemen dan voel ik mij meteen weer goed ( niet te vaak natuurlijk )