9 Reacties

één maand geleden

Pff ik ook Kan niet eens bukken zonder tranen

één maand geleden

Heb ik ook last van. Vooral wanneer ik net uit bed kom en wanneer ik bezig ben met het huishouden. Ik heb ook vaak last van mijn stuitje als ik zit.

één maand geleden

Zal dit er gewoon bijhoren maak me dan gelijk zorgen dat het straks een miskraam word..

één maand geleden

Reactie op Estyvdloosdrecht

Zal dit er gewoon bijhoren maak me dan gelijk zorgen dat het straks een mis ...
Denk dat ons lichaam dan aangeeft dat we wat vaker rust mogen nemen. Je bent al 14 weken dus een miskraam zal niet zomaar meer gebeuren. Ons lichaam is hard aan het werk en heeft veel meer rust nodig dan voorheen.

één maand geleden

Je zou even je urine kunnen laten testen bij de huisarts op een blaasontsteking. Bij de zwangerschap schijnt lage rugpijn daar bij te kunnen horen.

één maand geleden

Reactie op Estyvdloosdrecht

Zal dit er gewoon bijhoren maak me dan gelijk zorgen dat het straks een mis ...
De kans op een miskraam is op dit moment echt nog heel klein. Dat gebeurd in de meeste gevallen omdat er iets aan de hand is met de ontwikkeling van de embryo. Ik zeg niet dat een miskraam niet meer zou kunnen, maar je kan inmiddels echt wel wat meer vertrouwen krijgen 😘 Wat betreft de lage rugpijn; Dit kan zomaar komen doordat je houding nu al aan het veranderen is vanwege je groeiende baarmoeder. Ook zijn je spieren vaak wat minder sterk door alle hormonale veranderingen! Mocht je je echt zorgen maken kan je natuurlijk altijd even bellen met je verloskundige.

één maand geleden

Ik ben vandaag 10+4 weken en heb sinds gisteren ook massa’s rugpijn. Het is begonnen door uren op een krukje te moeten zitten tijdens een etentje en lang naar huis te moeten wandelen daarna. Sindsdien gaat het niet meer weg, ook m’n bekken links doe pijn! Maak me ook zorgen 😔

één maand geleden

Het is op dat termijn geen teken van een miskraam hoor, die kans is al enorm afgenomen. Het hoor er bij maar ook weer niet. Je lichaam is wat gevoeliger door je hormonen en het bekken gebied wordt al wat weker door hormonen. Je kunt even langs een fysio gaan of masseur om van de pijn af te komen!

één maand geleden

Ik heb ook nu al veel last van mijn rug. Mijn verloskundige vertelde dat als het rugpijn is in de vorm die komt en gaat vaker per dag in combinatie met harde buiken (dan is je buik dus echt heel hard), dan moet je de verloskundige zeker even bellen.