9 Reacties

3 maanden geleden

Zag vanmiddag deze reels voorbij komen en daardoor moest ik er aan denken. Veel goeie tips maar ben dus bang dat veel van deze broeken te kort zijn. Ga mss gewoon wat bestellen en dan kijken wat fijn is https://www.instagram.com/reel/C-VPyRnIeIk/?utm_source=ig_web_copy_link

3 maanden geleden

Ik ben 1,83m en heb dit probleem ook heel vaak, ook lastig met jurkjes die bij veel op de knie vallen maar bij mij dan toch weer erg kort uitvallen. 😅 Ik ben nog niet echt op zoek geweest dus ik lees graag mee voor een goede tip!😁

3 maanden geleden

Ik ben 1,78m en die van Loavies zijn allemaal lekker lang!

3 maanden geleden

bij mamalicious kan je broeken bestellen met een lengte maat, ben zelf ook 1.83 dat ging prima.

3 maanden geleden

Ik ben 1.76 en bij de flared broeken van de prenetal heb ik aan de onderkant nog stof over. Zit heerlijk zacht en strechty. Gaan nu al een 3de zwangerschap mee.

één maand geleden

Heeft iemand toevallig een lange wijde spijkerbroek gevonden die fijn is? Dus sowieso geen skinny. Had vd week die van de h&m aan en dat was echt hoogwater situatie 😂 Zou zo graag weer even een spijkerbroek aandoen

één maand geleden

De flared leggings van de sting zijn ook erg lang! Vooral van revelation women.

één maand geleden

Reactie op Motherin2025

De flared leggings van de sting zijn ook erg lang! Vooral van revelation w ...
En die van Seven Sisters, zijn ook top! Met mijn 175 heb ik nog een flink stuk over dus moet met 180 ook goed gaan. De broeken zijn daarnaast ook heel zacht en rekbaar