6 Reacties

2 maanden geleden

Waarom zou het een miskraam kunnen zijn? Bij 5 weken heb je geen hartactie en als je een cyclus heb van 35 dagen kan je inderdaad niet vertrouwen op de 1e dag van je laatste menstruatie om je zwangerschapsduur te bepalen. Had je ovulatietesten gebruikt? Zag de rest er wel goed uit? Of waren er meer zorgen dat ze deze uitspraak deed?

2 maanden geleden

Hoi hoi, ik heb een wisselende cyclus. Ik ging uit van 30 dagen maar mn cyclus is ergens tussen de 28 en 36 dagen. Dit was bij mij de eerste echo ook. Ik ben de eerste echo 6 dagen terug gezet want we zagen net als bij jullie een vruchtje van 5 nog wat en nog geen hartactiviteit. 1,5 week later en we zagen een mooi kloppend hartje. Waarschijnlijk was het dus een cyclus van 36 dagen zo kwam het allemaal perfect uit. Ze was bij mij ook heel voorzichtig en zei dat het twee kanten op kon gaan. Maar dat is gewoon de realiteit en ze kunnen je geen mooie beloftes maken die ze niet kunnen nakomen natuurlijk. Het kan dus helemaal goed komen.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Waarom zou het een miskraam kunnen zijn? Bij 5 weken heb je geen hartactie ...
11 mei eerste dag van de laatste menstruatie gehad. Ovulatiest gebruikt en rond 30mei was de piek als het goed is Voor de rest geen verontrustende signalen, behalve dat ik veeeeel minder "klachten".

2 maanden geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Hoi hoi, ik heb een wisselende cyclus. Ik ging uit van 30 dagen maar mn cyc ...
Ik wacht gespannen af! 🤞🏻

2 maanden geleden

Wauw, vandaag toch wel wat onverwachts een kloppend hartje gezien!!

2 maanden geleden

Reactie op MerVel

Wauw, vandaag toch wel wat onverwachts een kloppend hartje gezien!!
Gefeliciteerd!