14 Reacties

25 dagen geleden

Ambika verkoopt soft flared broeken die heeft mijn beste vriendin haar hele zwangerschap gedragen. Zij is ook rond de 1,80

25 dagen geleden

Ik heb er eentje besteld van By Kels, waar je de binnenbeenlengte kan doorgeven :) ik hoop m deze week binnen te krijgen

25 dagen geleden

Reactie op Bob2025

Ik heb er eentje besteld van By Kels, waar je de binnenbeenlengte kan doorg ...
Ik hoor graag of die bevalt!!

25 dagen geleden

Reactie op ARH2001

Ambika verkoopt soft flared broeken die heeft mijn beste vriendin haar hele ...
Dank voor de tip!

25 dagen geleden

Ik heb er een van de prenatal. Ben niet zo lang, maar ik moest hem dus flink korter laten maken. Dus voor langere benen heel geschikt denk ik 😊. Hij zit super fijn!

24 dagen geleden

Ik heb er één van Love2Wait, die is bij mij perfect. Die van Prenatal zijn te kort bij mij. (1.78)

24 dagen geleden

Ik heb er een gehad van het merk Supermom in mijn eerste zwangerschap. Ik ben 1.76 en maat M was voor mij lang zat.

24 dagen geleden

Stieglitz moest ik een beetje laten inkorten en ik ben 185, haha. Die zijn echt absurd lang. Zit echt heerlijk, wat mij betreft de investering waard (en je kunt ze op vinted goed doorverkopen)

24 dagen geleden

Reactie op diplodocus

Ik heb er een van de prenatal. Ben niet zo lang, maar ik moest hem dus flin ...
Ik ga eens kijken, dankje!

24 dagen geleden

Reactie op Sanne1807

Ik heb er één van Love2Wait, die is bij mij perfect. Die van Prenatal zijn ...
Dankje ik zal eens kijken!

24 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Ik heb er een gehad van het merk Supermom in mijn eerste zwangerschap. Ik ...
Echt lang lang of gewoon prima? Ik merk namelijk dat die 6cm in lengte echt veel verschil kunnen maken🙈

24 dagen geleden

Reactie op mimumo

Stieglitz moest ik een beetje laten inkorten en ik ben 185, haha. Die zijn ...
Oh haha, inkorten is ook weer niet handig dan! Maar als dat de enige optie blijkt ga ik er naar kijken dankjewel!

24 dagen geleden

Reactie op LV00

Echt lang lang of gewoon prima? Ik merk namelijk dat die 6cm in lengte echt ...
Voor mij eigenlijk iets te lant

24 dagen geleden

Deze zijn best wel lang (en zitten fantastisch). https://www.zeipositiekleding.nl/noppies-zwangerschap-broek-flared-heja-rib-sienna.html?srsltid=AfmBOoos13Um2NTdDkNYuWvyW9Mvbd1CYUPXClp8kZhycz6jGLik9F7j