6 Reacties

5 dagen geleden

Overigens is zijn de harde buiken in volledige ruststand, terwijl ik lig in bed*

5 dagen geleden

Goedemorgen, ik heb hier vorige week veel last van gehad inclusief bekkenpijn en bandenpijn. Wordt nu wel wat minder. Ik heb het wel voor de zekerheid met de verloskundige besproken. Die geeft aan dat het vooral niet regelmatig moet zijn zoals weeën en bij mij helpt rust en een kruik. Maar ik denk dat het nooit verkeerd is om het even aan te kaarten.

5 dagen geleden

Ik zou het voor de zekerheid even melden, kan nooit kwaad. Heb zelf ook mega veel harde buiken, ook in rust, daarom gisteren extra check up laten doen. Je bent dan ook gerust en vooral zeker, toch?

5 dagen geleden

Ik had dit ook vorige week. Lang verhaal kort. Het is overbelasting. Je doet te veel en je moet minderen. Ik weet niet of je werkt? Maar dat is iig de eerste stap. Ik ben sinds vorige week ook volledig uitgevallen helaas 😔.

5 dagen geleden

Hi, ik had ook al een topic geopend over soortgelijk onderwerp. Ik belde de verloskundige en ze wouden me toch direct zien en aan de ctg doen om te kijken of het weeen waren. Ook harde buiken vond de verloskundige niet oke voor dit termijn en heeft mij 3x daags 150mg magnesium voorgeschreven + als het binnen 2 dagen niet beter ging moest ik direct terug.

5 dagen geleden

Ik had dit 2 weken geleden ook, was zelfs toen nacht voor mn gevoel de hele nacht dus zat geen ritme in maar gewoon vet gespannen / opgeblazen buik hele nacht. Toen ook voor zekerheid verloskundige gebeld maar kon t wel herleiden naar drukte en sporten dus rustiger aan gedaan en daarna geen last meer van gehad. Maar zou gewoon lekker even bellen, daar zijn ze voor :)