9 Reacties

één maand geleden

Ja ik heb hier al last van van week 12 kan ook te maken hebben met het oprekken van je banden

één maand geleden

Reactie op jamieee10

Ja ik heb hier al last van van week 12 kan ook te maken hebben met het opre ...
Oo okey dan weet ik in ieder geval dat ik me niet meteen druk hoef te maken😅

één maand geleden

Ik zit in week 16 en heb er ook flink last van op het moment

één maand geleden

Oeps.. Ik voel daar ook wel eens pijn of steekjes 🥴 Beetje in beweging blijven en bekkenoefeningen doen? 😅

één maand geleden

Ik heb hier mijn vorige zwangerschap heel veel last van gehad . Er is eigenlijk weinig tot niets aan te doen, volgens de bekkenfysio . Ik heb uiteindelijk een rolstoel gehuurd om mij te kunnen voortbewegen buitenshuis. Die ga ik nu veeeeeel eerder halen als ik last heb!

één maand geleden

Heel goed op je houding letten bij staan en zitten! Niet met je benen over elkaar zitten en snacht een kussen tussen je knieën zijn wat dingen waar je op kan letten!

één maand geleden

Als je al een kindje hebt gaf mijn kine ook de tip om niet eenzijdig op je heup te dragen maar vooraan op je buik (zolang dat lukt) of rug. En inderdaad geen kruis maken dus geen benen over elkaar, geen kleermakerszit, ... en naar de kine gaan helpt ook.

één maand geleden

Je kan er idd al vroeg in de zwangerschap last van krijgen, ik zou even een afspraak maken met een bekkenfysio, die kunnen je vaak met wat tips al goed op weg helpen, en zo kan je erger voorkomen!!

één maand geleden

Heb er ook al last van. Echt zo vervelend en wordt enorm pijnlijk als je lang gaat wandelen, heel mijn rechter heup/ been voelde als een enorme druk en op hetzelfde moment of ik er niet goed meer op kon steunen. Heb er de rest van die avond last van gehad. Nu durf ik geen lange wandelingen meer maken, niet dat ik me er fit genoeg voor voel 😅. Ik vond het ook vroeg, maar blijkbaar kan het dus wel. Heb je al gebeld voor een bekkenfysio? Ik ga het volgende week met mijn gynaecoloog bespreken.