23 Reacties

4 maanden geleden

Mijn dochter is nu 16 maanden en zal exact 2j schelen 🥰 ben nu ook uitgerekend op haar uitgerekende dag 😅🥰

4 maanden geleden

Mijn dochter is 7 maand en ik ben nu 7 weken

4 maanden geleden

Mijn zoon is nu 19 maanden oud en ik ben uitgerekend als het goed is 7 februari. Hun schelen dan 2 jaar en 3 maanden

4 maanden geleden

Hier zal er, 16 jaar, 5 jaar en 15 maanden tussen zitten

4 maanden geleden

Mijn kinderen en bonus zijn 14 11 9 5 en 22.5 weken zwangerschap🩷🪽

4 maanden geleden

Onze zoon zal 4 jaar en 5 maanden zijn als de volgende (hopelijk) komt. Nu 4+6 weken zwanger.

4 maanden geleden

Ik ben in februari uitgerekend en ons dochtertje is dan 5 jaar en 6 maanden 💛

4 maanden geleden

Ons zoontje is nu 19 maanden, zal 2 jaar en 3 maanden zijn als de kleine komt. Als alles goed mag blijven gaan 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Jannisss

Mijn dochter is nu 16 maanden en zal exact 2j schelen 🥰 ben nu ook uitgere ...
Haha wat bijzonder!!

4 maanden geleden

Mijn zoontje zal normaal 1 jaar en 7 maanden zijn.

4 maanden geleden

Als alles goed gaat zal er 1,5 jaar tussen zitten! Mijn zoontje is nu ruim 9 maand oud

4 maanden geleden

Mijn zoontje zal ongeveer 2 jaar en 10 maanden zijn als ik beval! Vind het een mooi leeftijdsverschil, omdat hij dan ook meer besef heeft van een baby erbij en meer willen helpen verzorgen. (Vind ie nu al prachtig op de opvang) Maar wel dichtbij genoeg dat ze echt samen groot worden. Ik denk dat eerder ook te overweldigend was geweest voor onze persoonlijke situatie , dus ik ben erg blij met hoe het is gelopen :)

4 maanden geleden

Wij hebben een dochter van 3.5 en een dochter van net 2 jaar. Nu zwanger van de 3e. Onze meiden zijn tegen die tijd 4 en 2.5 jaar. Ik vind het een heel fijn leeftijdsverschil 🥰

4 maanden geleden

Mijn oudste twee schelen net geen 14 maanden en zijn 11 en 10. De derde is nu bijna 11 maanden en ben in februari uitgerekend, dus de jongste twee zullen ongeveer 1,5 jaar schelen

4 maanden geleden

Wij hebben een zoon van 2 jaar en 4 maanden. En als de baby geboren is zal hij dus 3 jaar en 1 maand oud zijn. Dus dat is top!

4 maanden geleden

Onze oudste 2 kindjes schelen 20 maanden. Die zijn nu 4 en 5. Als hopelijk onze derde kindje wordt geboren is er dik 4,5 jaar en 6 jaar leeftijd verschil met de baby

4 maanden geleden

Hier zijn ze op de uitgerekende datum bijna 10, 7, 5 en bijna 3.

4 maanden geleden

2 jaar en 7/8 maand. Mijn dochter word over 2 weken 2 jaar

4 maanden geleden

Op de uitgerekende datum zijn mijn kinderen 16, 13 en 2

4 maanden geleden

Hier op 2 dagen na 3 jaar