9 Reacties

4 maanden geleden

Hopelijk komt het stipje zo beter over

4 maanden geleden

Bij 6+5 zou dat witte stipje al een heel stuk groter / zichtbaarder moeten zijn .. Verklaard misschien waarom je geen zwangerschap kwaaltjes hebt? Wat vervelend voor je 😔

4 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Bij 6+5 zou dat witte stipje al een heel stuk groter / zichtbaarder moeten ...
Ja, moet er wel bij vermelden dat ik een onregelmatige cyclus heb. En het dus zo kan zijn dat de innesteling een week later is gebeurd en ik dus nog maar 5 weken zwanger zou zijn.

4 maanden geleden

Reactie op manonster

Ja, moet er wel bij vermelden dat ik een onregelmatige cyclus heb. En het d ...
Ooh Okee … nou gaan we heel hard duimen dat het kleine puntje al een begin is van een mooi nieuw leven 🙏🏻

4 maanden geleden

Ik heb hetzelfde. Eerste dag van menstruatie was 25-04 Gister geweest voor echo en er was alleen een zakje met dooier te zien verder niets. Ze konden niet eens meten hoe ver ik ben. Ze denkt tussen de 4 en 5 weken. Ik mag volgende week vrijdag terug.

4 maanden geleden

Reactie op Gia!

Ik heb hetzelfde. Eerste dag van menstruatie was 25-04 Gister geweest voo ...
Spannend zeg.. Dan had ik liever nog 1 week gewacht met mijn eerste echo. Hopelijk gaat alles goed verlopen 💓

4 maanden geleden

Reactie op manonster

Spannend zeg.. Dan had ik liever nog 1 week gewacht met mijn eerste echo. H ...
Ja ik hoop bij jou ook🤗

4 maanden geleden

Ach wat verdrietig.. ik heb in december ook een leeg vruchtzakje gezien op de echo. Ik zou toen rond de 8 wkn zijn, maar was helaas geen embryo ontwikkelt. Verloor al wat bloed voor de echo, de miskraam is heel rustig verlopen en ben nu opnieuw zwanger.. Hoop voor jou op een wonder en anders op een rustig verloop 🍀

4 maanden geleden

Reactie op LauraWS

Ach wat verdrietig.. ik heb in december ook een leeg vruchtzakje gezien op ...
Ah dat vind ik erg vervelend om te lezen :( Hopelijk is het bij mij gewoon een vroege zwangerschap en heeft de innesteling pas later plaatsgevonden