60 Reacties

3 maanden geleden

Ik had met 5w2d ook alleen een vruchtzakje maar omdat de hcg mooi oploopt, maakt de verloskundige zich niet zo'n zorgen.

3 maanden geleden

Ik zou je geen zorgen maken. Bij mijn dochter had ik met 6+1 een echo waar geen vruchtje te zien was, 2 weken later was er een mooi vruchtje te zien met kloppend hartje van 8+1 weken. Gewoon even rustig afwachten en jezelf niet gek maken. Zekerheid heb je nooit. Maar je bent echt nog vroeg.

3 maanden geleden

Ik heb zelf een echo met 7 weken. Verloskundige gaf aan dat je pas echt wat duidelijkheid hebt vanaf 7/8 weken ivm de grootte en zekerheid van het moeten kloppen van een hartje, dat weer kunnen zien. Ik zou je nog geen zorgen maken meis, met 5/6 weken een echo zie je gewoon echt nog niet zo veel. Het verschilt ook echt weer per echo, per vrouw.. Heb je verder wel nog je symptomen?

3 maanden geleden

Trouwens wel heel fijn dat een bbz is uitgesloten 🍀

3 maanden geleden

Bedankt voor jullie reactie meiden dat doet me goed!🍀 ik heb lichte klachten gevoelige borsten en tepels hoofdpijn en moe.. die krampen zijn t ergst maar ze gaf aan dat dat echt mn banden al kunnen zijn. We wachten in goede hoop af🙏🏻

3 maanden geleden

Reactie op Madeliefje33

Bedankt voor jullie reactie meiden dat doet me goed!🍀 ik heb lichte klacht ...
Nou dat klinkt echt wel zwanger hoor! Probeer het even te parkeren 😘

3 maanden geleden

Reactie op Mabel90

Nou dat klinkt echt wel zwanger hoor! Probeer het even te parkeren 😘
Dankjewel ik ga het proberen 🍀😘

3 maanden geleden

Reactie op Mabel90

Ik heb zelf een echo met 7 weken. Verloskundige gaf aan dat je pas echt wat ...
Symptomen zeggen verder niet zoveel. Zou meer op hcg en kennis en ervaring van de verloskundige vertrouwen.

3 maanden geleden

Reactie op Zjanies

Symptomen zeggen verder niet zoveel. Zou meer op hcg en kennis en ervaring ...
Hmm okee mn hcg was wel goed voor dit termijn. Nogmaals moet ik het afwachten wat ik echt heel zwaar vind😢

3 maanden geleden

Reactie op Madeliefje33

Hmm okee mn hcg was wel goed voor dit termijn. Nogmaals moet ik het afwacht ...
Ja, dat snap ik. Veel sterkte met afwachten. Ik duim voor je!

3 maanden geleden

Ik snap dat je dit heel spannend vindt! Sterkte met afwachten en hopelijk een goede volgende echo!

3 maanden geleden

Reactie op Becky24

Ik snap dat je dit heel spannend vindt! Sterkte met afwachten en hopelijk e ...
🍀🙏🏻😘

3 maanden geleden

Reactie op Zjanies

Symptomen zeggen verder niet zoveel. Zou meer op hcg en kennis en ervaring ...
Voor jou zegt het misschien niet zoveel, voor mij persoonlijk was het wél heel leidend. Maar goed, ik voel dan ook mijn eisprong. Je gevoel enn wat je voelt kan heel belangrijk zijn.

3 maanden geleden

Ik heb nu hetzelfde echter klopt mijn hcg ook niet, is 6 dagen tijd van 570 naar 1200 gegaan...

3 maanden geleden

Het vruchtzakje was ook onveranderd. De verloskundige was best wel lomp eigenlijk. Geen empathie.

Reactie op Mamamoos1992

Ik heb nu hetzelfde echter klopt mijn hcg ook niet, is 6 dagen tijd van 570 ...
Dat lijkt mij idd heel weinig die van mij was binnen twee dagen van 3374 naar 8510 gegaan. Echter zit ik op een termijn van 4,5 week ong. Maar het HCG is bij iedere persoon weer anders! Wanneer was je vorige echo? Als er een week tussen zitten dan zou er wel verandering plaats moeten hebben vinden. Ik zou toch voor de zekerheid een gesprek aanvragen! Suc6 🍀

3 maanden geleden

Reactie op ❤️❤️❤️garnaaltje❤️❤️❤️

Dat lijkt mij idd heel weinig die van mij was binnen twee dagen van 3374 na ...
Mijn vorige echo was vorige week dinsdag, toen zagen ze wel een vruchtzakje, nu ook maar het was niet veranderd

3 maanden geleden

Reactie op ❤️❤️❤️garnaaltje❤️❤️❤️

Dat lijkt mij idd heel weinig die van mij was binnen twee dagen van 3374 na ...
De verloskundige van het ziekenhuis gaat me vanmiddag bellen

Reactie op Mamamoos1992

De verloskundige van het ziekenhuis gaat me vanmiddag bellen
Wat fijn!ik hoop dat je een fijn gesprek krijgt met iets meer duidelijkheid 🤗

3 maanden geleden

Reactie op ❤️❤️❤️garnaaltje❤️❤️❤️

Wat fijn!ik hoop dat je een fijn gesprek krijgt met iets meer duidelijkheid ...
Ik ga er zelf een beetje vanuit de het een miskraam word. Gezien om hcg eerst wel mooi meesteeg.