20 Reacties

24 dagen geleden

Ik ben 22+2, en ik heb t ook zowel 鈥榮 avonds als overdag馃槄

23 dagen geleden

Reactie op jitske12

Ik ben 22+2, en ik heb t ook zowel 鈥榮 avonds als overdag馃槄
Oohh jeetje hahah, ik vond het nu al vroeg

23 dagen geleden

Ik heb het sinds 19 weken al en het wordt steeds heftiger馃槄 vooral inderdaad na de nacht soms echt natte plekjes in mijn kleding

23 dagen geleden

Ik had dit van de week ook toen ik wakker werd. Had gehoopt dat dit een eenmalig uitspatting was maar nee dus 馃槀

23 dagen geleden

Yess ik ook! 22.4

23 dagen geleden

Ik heb het ook al paar weken hoor (nu 25weken) maar het is nog niet zo heftig dat ik echt natte plekken heb gelukkig

23 dagen geleden

Ja, hier ook al heel vroeg af en toe lekkende tepels. Slaap met een beugelloze bh/top en zoogcompressen in, scheelt een hoop gedoe in je kleding / bed met natte (harde) vlekken 馃槀

23 dagen geleden

Omg..echt..ik heb er nooit bij stilgestaan dat dit nu al zou kunnen 眉berhaupt 馃

23 dagen geleden

https://www.medela.com/nl-nl/borstvoeding-en-kolven/producten/zwangerschaps-en-borstvoedingslingerie/maternity-nursing-bras/keep-cool-sleep-ademende-zwangerschaps-en-voedingsbh-voor-de-nacht?productId=996&color=black&sizes=l Deze zijn fijn om in te slapen en hier kun je zoogcompressen in doen. Je hebt wasbare zoogcompressen, zeker als je nog niet zoveel lekt zijn die prima. Anders wegwerp zoogcompressen van Hema (minder plastic achtig dan bijvoorbeeld kruitvat).

23 dagen geleden

Ik heb dit ook al! Begon bij 20 weken al. Zowel 鈥榮 nachts als overdag. Ik draag nu al voedingsbh鈥檚 met zoogcompressen erin haha. Ik was er ook wel van geschrokken dat dat zo vroeg al kan, maar fijn dat het werkt!

23 dagen geleden

Ik ben nu 26 weken en heb het vanaf 22 weken. Bij mijn vorige zwangerschap ook. Overdag, 鈥榮 nachts ieder moment komt het. Je kan zoogcompressen gebruiken en die vangen het dan op

23 dagen geleden

Hier 25 weken en nog niks. (Op een paar kleine gelige korstjes na) Hebben jullie allemaal al een kindje of 1e zwangerschap?

23 dagen geleden

Reactie op wensmama92

Hier 25 weken en nog niks. (Op een paar kleine gelige korstjes na) Hebben ...
Ik mijn tweede zwangerschap. Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap helemaal nooit lekkende borsten gehad, alleen wat meer talg productie (kan wittige vlekken achterlaten in je bh) en nu geef ik nog steeds borstvoeding. Heb soms wat zeer milde 'stuwing' maar dan laat ik mijn zoon gewoon drinken en is het weg. Hij heeft wisselend interesse uit zichzelf om te drinken. Hij krijgt in principe alleen de ochtend en avond maar op mijn werkdagen alleen 's avonds als hij dat wil..

23 dagen geleden

Reactie op wensmama92

Komt vaker niet voor dan wel. In mijn omgeving ken ik ook niemand die zo vroeg al lekte. Ik heb een kindje, maar bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ookal.

23 dagen geleden

Reactie op wensmama92

Bij mij is het de eerste zwangerschap, maar mijn omgeving zegt ook dat ik vroeg ben.

23 dagen geleden

Reactie op wensmama92

Van mij is het de eerste zwangerschap

20 uur geleden

Sinds deze week slaap ik met een sportbeha en deze wasbare kompressen. (nu 28+2) had toch wel steeds vaker natte plekken in mijn pyjama omdat ik als ik op m鈥檔 zij lig toch genoeg druk uitoefen op mijn borsten waardoor het niet lekker meer lag met natte plekken 馃槄 Bekijk 16x Wasbare Zoogcompressen - 16 stuks - Cup B t/m G - Wasbaar op: https://www.bol.com/nl/p/16x-wasbare-zoogcompressen-16-stuks-cup-b-t-m-g-wasbaar/9300000039401444?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

20 uur geleden

Overdag heb ik ze ook in mijn beha trouwens, wil niet ineens met natte plekken in de supermarkt lopen 馃槀

16 uur geleden

Haha god ja, vandaag ook op het werk (een beetje gelukkig) en eergisteren zo erg dat het helemaal zuur rook 鈥榮 nachts 馃槀

3 uur geleden

Jazeker, ik ben nu 28 weken en heb het altijd in de avond. En ook maar aan 1 kant馃槀