20 Reacties
23 dagen geleden
Reactie op jitske12
Ik ben 22+2, en ik heb t ook zowel 鈥榮 avonds als overdag馃槄
Oohh jeetje hahah, ik vond het nu al vroeg
23 dagen geleden
Ik heb het sinds 19 weken al en het wordt steeds heftiger馃槄 vooral inderdaad na de nacht soms echt natte plekjes in mijn kleding
23 dagen geleden
https://www.medela.com/nl-nl/borstvoeding-en-kolven/producten/zwangerschaps-en-borstvoedingslingerie/maternity-nursing-bras/keep-cool-sleep-ademende-zwangerschaps-en-voedingsbh-voor-de-nacht?productId=996&color=black&sizes=l
Deze zijn fijn om in te slapen en hier kun je zoogcompressen in doen. Je hebt wasbare zoogcompressen, zeker als je nog niet zoveel lekt zijn die prima. Anders wegwerp zoogcompressen van Hema (minder plastic achtig dan bijvoorbeeld kruitvat).
23 dagen geleden
Ik heb dit ook al! Begon bij 20 weken al. Zowel 鈥榮 nachts als overdag. Ik draag nu al voedingsbh鈥檚 met zoogcompressen erin haha. Ik was er ook wel van geschrokken dat dat zo vroeg al kan, maar fijn dat het werkt!
23 dagen geleden
Ik ben nu 26 weken en heb het vanaf 22 weken. Bij mijn vorige zwangerschap ook. Overdag, 鈥榮 nachts ieder moment komt het. Je kan zoogcompressen gebruiken en die vangen het dan op
23 dagen geleden
Hier 25 weken en nog niks. (Op een paar kleine gelige korstjes na)
Hebben jullie allemaal al een kindje of 1e zwangerschap?
23 dagen geleden
Reactie op wensmama92
Hebben ...
Ik mijn tweede zwangerschap. Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap helemaal nooit lekkende borsten gehad, alleen wat meer talg productie (kan wittige vlekken achterlaten in je bh) en nu geef ik nog steeds borstvoeding. Heb soms wat zeer milde 'stuwing' maar dan laat ik mijn zoon gewoon drinken en is het weg. Hij heeft wisselend interesse uit zichzelf om te drinken. Hij krijgt in principe alleen de ochtend en avond maar op mijn werkdagen alleen 's avonds als hij dat wil..
23 dagen geleden
Reactie op wensmama92
Hebben ...
Komt vaker niet voor dan wel. In mijn omgeving ken ik ook niemand die zo vroeg al lekte. Ik heb een kindje, maar bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ookal.
23 dagen geleden
Reactie op wensmama92
Hebben ...
Van mij is het de eerste zwangerschap
20 uur geleden
Sinds deze week slaap ik met een sportbeha en deze wasbare kompressen. (nu 28+2) had toch wel steeds vaker natte plekken in mijn pyjama omdat ik als ik op m鈥檔 zij lig toch genoeg druk uitoefen op mijn borsten waardoor het niet lekker meer lag met natte plekken 馃槄
Bekijk 16x Wasbare Zoogcompressen - 16 stuks - Cup B t/m G - Wasbaar op: https://www.bol.com/nl/p/16x-wasbare-zoogcompressen-16-stuks-cup-b-t-m-g-wasbaar/9300000039401444?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
16 uur geleden
Haha god ja, vandaag ook op het werk (een beetje gelukkig) en eergisteren zo erg dat het helemaal zuur rook 鈥榮 nachts 馃槀