15 Reacties
24 dagen geleden
Hii ik weet niet wat je smaak of stijl is maar als je de reguliere dingen niks vind (zoals ik haha) kan je op boohoo wel eens leuke dingen vinden. Ik koop ook wel op asos en dan een maat groter en niet persee zwangerschapsjurken zorg wel dat er een beetje stretch in zit anders pas ik het sowieso niet haha.
24 dagen geleden
Ik koop een ontzettend leuk pailletten glitter jasje (normaal geen maternity)
Daar een zwart of groen zwangerschap t-shirt met een rood lint met strik. Zwarte Osyho legging. En een paar rode schoenen.
Comfort is met 32 weken zwanger omringt met drukte, warmte en lekker eten is echt belangrijk.
23 dagen geleden
Ik heb vandaag een shirtje van de wibra gekocht, flink wat stretch dus dat past nog prima tegen kerst. Ze hebben ook leuke jurkjes, de glitterbroek was wel echt te strak bij de tailleband helaas.
23 dagen geleden
Reactie op Zjanies
Ja, die heb ik ook!
Heb je een foto of linkje dan ga ik die ook eens bekijken en passen
22 dagen geleden
Reactie op marloes106
Heb je een foto of linkje dan ga ik die ook eens bekijken en passen
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1088684004.html?utm_source=transactional&utm_medium=email&utm_id=66e8892648a31304284d3fc1DispatchConfirmation&utm_campaign=dispatch_confirmation_PLPOC_pi_NLE2700X007212&utm_content=pd_image&utm_term=any Deze, maar die is nu alleen nog maar in XXL online beschikbaar zie ik.