11 Reacties

7 dagen geleden

Owen misschien?

7 dagen geleden

Lowen?

7 dagen geleden

Nathan, Lennon, Eagan, Riven, Nowen, Lowen 🩵

7 dagen geleden

Ik vind lewis echt heel leuk. Maar wij zijn grote F1 fans dus heb daar de associatie mee 😄

7 dagen geleden

Je vraagt om de persoonlijke mening over die twee namen, en heel eerlijk: ik vind ze allebei vréselijk 😅. Ik heb bij beide echt een heel typisch beeld. Bij Logan denk ik aan een typische arrogante sports boy. Bij Lewis denk ik aan die dikke darter 😅. Ik vind Lewis ook meer een achternaam, om een of andere reden.. David? Kun je uitspreken als Deevid op z'n Engels of David op z'n Nederlands ☺️. Ook Simon vind ik leuk maar begint wel met een S..

7 dagen geleden

Byron

7 dagen geleden

Ik vind Lewis van deze twee het leukst! Moet ook nog denken aan Louis (dus met uitspraak Loewie)

6 dagen geleden

Ik vind Lewis heel leuk! Schattig voor een kindje, maar ook nog steeds leuk voor later als hij volwassen is.

6 dagen geleden

Ik zou Lewis kiezen- Logan is geruïneerd door mijn associatie met Logan Paul. 😂🙈 zou mijn lieve kindje nooit vernoemen naar een scumbag extraordinaire.

6 dagen geleden

Lewis! 😍🩵

6 dagen geleden

Reactie op MamavanE12enF23

Ik vind lewis echt heel leuk. Maar wij zijn grote F1 fans dus heb daar de a ...
Ik moest ook meteen denken aan Lewis Hamilton en Logan Sargaent als f1 fan. Ons kindje gaat ook de naam dragen van een f1 coureur 🤣 puur toeval hoor Maar ik vind Lewis dan wel een leukere en gangbare naam dan Logan om antwoord te geven op je vraag.