5 Reacties

17 dagen geleden

Ik heb een paar weken geleden licht bloed verlies gehad. Mij werd verteld dat het kwam omdat alles gewoon heel goed doorbloed is, dus simpelweg niezen kan al zorgen dat er een bloedvaatje knapt. Maar als je je zorgen maakt, gewoon bellen, anders wordt je alleen maar gek

17 dagen geleden

Ik heb tussen week 6 en week 12 regelmatig bloedverlies gehad. Ik kreeg toen te horen dat als het verband een vlek had ter grootte van een 2 euro munt ik moest bellen. Alles is ook meer doorbloed waardoor dit ook sneller voor kan komen

17 dagen geleden

Ik zou zelf wel bellen bij bloedverlies (zeker bij dit termijn). Tenzij je weet dat je bijv net seks hebt gehad, zwaar hebt getild etc. Dan kan je wellicht achterhalen waar het door komt, maar als het echt uit het niets is, zou ik wel bellen. Liever een keer te vaak dan te weinig

17 dagen geleden

Reactie op Fier

Ik zou zelf wel bellen bij bloedverlies (zeker bij dit termijn). Tenzij je ...
Ik heb wel nog een zoontje van 1 jaar ondertussen. Toevallig was het telkens aan het einde van mijn vrije dag met mijn zoontje. Ik til hem veel en draag hem ook nog erg veel dus dit zou wel eens de oorzaak kunnen geweest zijn.

17 dagen geleden

Reactie op Oscarlien

Ik heb wel nog een zoontje van 1 jaar ondertussen. Toevallig was het telken ...
Ah dat zou goed kunnen. Hou het wel even in de gaten, als het meer wordt of je maakt je toch zorgen zou ik toch even bellen als ik jou was!