27 Reacties

2 maanden geleden

Ik vind ze niet lichter ogen :). Maar daarnaast: stop met testen en vertrouw op de echo's joh.. Ik snap dat je je zorgen maakt omdat je veel bloed verliest maar het is zonde van je geld en zorgt alleen maar voor extra angst. Ik lees op dit forum zó vaak dat vrouwen zich helemaal gek maken met potentieel aflopende testen, om vervolgens een perfecte echo te krijgen... Wacht gewoon de volgende echo af en hoop op het beste! Sterkte iig 💪.

2 maanden geleden

Je hebt eigenlijk helemaal gelijk en dat terwijl ik door een spiraal heen zwanger ben geworden dus was niet eens de bedoeling en loop mezelf gek te maken

2 maanden geleden

Je schrijft dat je je hcg waarde kent? Als die mooi verdubbeld is het goed toch? Deze testen lijken op die van de kruidvat, als ze uit dezelfde fabriek komen zou ik er niet te zwaar aan tillen. Bij mij gedroegen ze zich echt gek.

2 maanden geleden

Zou het bloeden niet kunnen komen door het spriraaltje? Die zit vast niet helemaal goed als je er zwanger door raakte?

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Je schrijft dat je je hcg waarde kent? Als die mooi verdubbeld is het goed ...
Ja klopt denk zelfde fabrikant

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Zou het bloeden niet kunnen komen door het spriraaltje? Die zit vast niet h ...
Ja ze hebben het 3 keer getest en elke keer ging het goed alleen zoals je idd zei de spiraal is er nog wordt morgen pas verwijderd maar de bloedverlies is echt aanwezig continue . Echt zo zwaar mentaal

2 maanden geleden

Misschien ben je net iets langer zwanger dan je denkt? In een normale zwangerschap zou het hook-effect (dus afnemende felheid van de test) meestal met ongeveer 6 tot 7 weken zwangerschap pas optreden. Dit komt omdat de hCG-niveaus tegen die tijd hoog genoeg zijn om het hook-effect te veroorzaken.

2 maanden geleden

Reactie op Alili95

Misschien ben je net iets langer zwanger dan je denkt? In een normale zwang ...
Ik heb 4 zwangerschappen achter de rug maar nog nooit van het hookeffect gehoord. Dat zou kunnen dank je voor de tip

2 maanden geleden

Reactie op many

Ja ze hebben het 3 keer getest en elke keer ging het goed alleen zoals je i ...
Even een positief verhaal hier, ik heb bij mijn eerste zwangerschap gebied als een rund (menstruatie hoeveelheid). Ondertussen stuitert hier nu een peuter van 2.5 jaar rond! Wat mentaal het zo zwaar maakt is dat je zo aan het twijfelen bent en controle probeert te hebben op iets waar je absoluut geen grip op kan hebben! Ga er vanuit, ongeacht welke negatieve verhalen je hier ook leest, ben je zwanger kan je een kindje verwachten! Even schouders eronder en vertrouw op jouw lichaam! Dikke knuffel❤️

2 maanden geleden

Reactie op Mxxy

Even een positief verhaal hier, ik heb bij mijn eerste zwangerschap gebied ...
Oh super lief💖 morgen heb ik een echo en hopelijk kan ik dan een beetje rust vinden in mijn hoofd dank je wel voor je lieve berichtje

2 maanden geleden

Onderste is van 14 juni(4+6) en de bovenste van vandaag(6+5). Heel raar, moet nog even mijn geduld op houden tot dinsdag 😣 ik las dat vanaf week 6/7 je testen lichter kunnen uitslaan omdat je zoveel HCG in je urine hebt dat de test het niet meer kan opnemen. I hope so 🤞🏻🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op lindaaaa25

Onderste is van 14 juni(4+6) en de bovenste van vandaag(6+5). Heel raar, mo ...
Dat zijn denk ik dezelfde soort testen als de mijne. Ik begin nu te denken dat het iets met fabrikant te maken heeft want al onze strepen zijn dik en aanwezig behalve dat ze lichter zijn kwa kleur . En het kan ook dat hookeffect zijn. Hou vol meid komt zeker goed ben ergens wel blij dat ik morgen aan de beurt ben ook al krijg ik niet veel te zien maar dan weet je toch waar je aan toe bent

2 maanden geleden

Reactie op many

Dat zijn denk ik dezelfde soort testen als de mijne. Ik begin nu te denken ...
Ohhh ben benieuwd morgen dan!! Hopelijk ziet alles er netjes uit. 🤞🏻🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op lindaaaa25

Ohhh ben benieuwd morgen dan!! Hopelijk ziet alles er netjes uit. 🤞🏻🤞🏻
Ja hoop het ook zal ook voor jou duimen dat je dinsdag goed nieuws te horen krijgt💖

2 maanden geleden

Reactie op many

Ja hoop het ook zal ook voor jou duimen dat je dinsdag goed nieuws te horen ...
Had vanochtend met dezelfde en ander merk test getest. Die cassette was weer licht en de andere test was gewoon donker. Dus zal wel aan die soorten testen liggen.

2 maanden geleden

Reactie op lindaaaa25

Had vanochtend met dezelfde en ander merk test getest. Die cassette was wee ...
Ja dat denk ik ook idd. Straks echo gelukkig en dan kijken hoe of wat.

2 maanden geleden

Vanaf 6 wkn zwangerschap kan de test teruglopen omdat er zoveel hcg is dat de test een soort van trips. Lees het vaal tijdens dit termijn

2 maanden geleden

Net gemaakt 5 weken en 2 dagen maar is wel met liters water wat ik drink per dag denk wel 4 liter totaal per dag vind ik hem nog donker

2 maanden geleden

Helaas hier een lege baarmoeder en heel veel bloedverlies nu. Succes dames hier was het niet gepland maar het verliezen doet net zoveel pijn. Succes allemaal

2 maanden geleden

Reactie op many

Helaas hier een lege baarmoeder en heel veel bloedverlies nu. Succes dames ...
Ohnee! Wat verdrietig. Sterkte 😢