9 Reacties

2 maanden geleden

Verloskundige gebeld kan 2 kanten op gaan zei ze of het is mis of een gesprongen bloedvaatje

2 maanden geleden

Altijd spannend dat bloedverlies he! Zeker als je ook wat krampen hebt. Hopelijk een kleine bemoediging: ik had vrijdag na de echo ook lichtroze afscheiding+ wat last van mn buik. Was uiteindelijk mn broek die aan het knellen was of toch wat groeipijn, want daarna geen bloedverlies meer gehad. En bloedverlies na de seks is heel normaal. Hopelijk is het bij jou ook onschuldig!

2 maanden geleden

Reactie op Fier

Altijd spannend dat bloedverlies he! Zeker als je ook wat krampen hebt. Hop ...
Bedankt voor je reactie! Lief

2 maanden geleden

Reactie op Anne-Lize

Verloskundige gebeld kan 2 kanten op gaan zei ze of het is mis of een gesp ...
Dan begrijp ik niet dat ze je zo in spanning laat, wanneer mag je voor een echo?

2 maanden geleden

Reactie op Babii

Dan begrijp ik niet dat ze je zo in spanning laat, wanneer mag je voor een ...
Overmorgen

2 maanden geleden

Reactie op Anne-Lize

Overmorgen
Op een goede echo, hou ons op de hoogte

2 maanden geleden

Reactie op Babii

Op een goede echo, hou ons op de hoogte
Ga ik doen!!

2 maanden geleden

hier 1.5 week bloedverlies gehad rond 5/6 weken afgelopen donderdag moest ik 7+3 zijn met echo en kleine uk was precies 7+3 met meting en kloppend hartje maar snap je angst

2 maanden geleden

Reactie op Anne-Lize

Verloskundige gebeld kan 2 kanten op gaan zei ze of het is mis of een gesp ...
Afgelopen woensdag heb ik hetzelfde gehad. T kwam uit het niets eigenlijk. Mochten gelijk voor een echo komen en waarschijnlijk, wat je zegt, gesprongen bloedvaatje. Dus ik zal me geen zorgen maken (Al weet ik dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is en snap ik je angst heel goed!)