50 Reacties

4 maanden geleden

Ik snap je angst als je al die verhalen leest, maar iedere zwangerschap is anders dus hoeft niets ergs te zijn. Bloedverlies kan erbij horen. Morgen gewoon even de verloskundige bellen. Om raad vragen in deze forums kan je alleen maar onzekerder maken. Maar wel goed dat je het uitspreekt!

4 maanden geleden

Reactie op Rianne03-22

Ik snap je angst als je al die verhalen leest, maar iedere zwangerschap is ...
Ik ben aan de ene kant ook bang dat ik overdrijf… het was ook niet veel, maar aan de andere kant bij ieder mini krampje ben ik nu bang dat het een miskraam is die elk moment kan gaan intreden. Ben morgen precies 5 weken zwanger als het goed is, ik denk dat ik het nog even aankijk. Als het morgen weer gebeurt bel ik denk ik wel de VK, maar ik wil ze ook niet onnodig lastigvallen oid..

4 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Ik ben aan de ene kant ook bang dat ik overdrijf… het was ook niet veel, ma ...
Bij twijfel echt bellen hoor. Je valt ze niet lastig, daar zijn ze voor. Ik zit in hetzelfde schuitje. Vandaag 5+1 zwanger, licht bloed verlies en testen lopen terug. Ik heb een gezonde zoon, maar afgelopen half jaar 2 miskramen gehad Mocht vanavond langskomend voor spoed echo en ook al konden ze nog geen duidelijkheid geven. Het heeft me wel een beetje gerustgesteld. Sterkte ❤️💪🏼

4 maanden geleden

Hi dames, Ik zit ook met een twijfel heb constant krampen/steekjes in mijn onderbuik. Ik weet dat dit hoort maar het voelt zo onzeker 😞 in hoeverre is het normaal die krampen. Ik ben vandaag 5 weekjes

4 maanden geleden

Ik herken de angst. Vanwege de zwangerschap, heb je ook een hogere doorbloeding. Hierdoor kan je ook bloedverlies krijgen door een vrijpartij of flink sporten.

4 maanden geleden

Reactie op Flowercute

Hi dames, Ik zit ook met een twijfel heb constant krampen/steekjes in mijn ...
Hier ook bijna 5 weken en krampen, was vandaag heel bang dat ik ongesteld zou worden. Toen een clear blue weken test gedaan en die gaf aan 3+ zwanger waardoor ik wel een oploop zag in de testen en weer iets geruster was (niet dat ik aanraad om continu te testen, na 5 weken heeft dit ook weinig zin, maar dit hielp mij om rust te vinden)

4 maanden geleden

Reactie op noesje25

Ik herken de angst. Vanwege de zwangerschap, heb je ook een hogere doorbloe ...
Ik doe vrijwel niks af en toe buiten maar niks bijzonders. Ik heb ook geen bloeding enkel veel waterige afscheiding. Daarnaast zijn mijn borsten wel heel gevoelig. De buikkrampen laten me alleen zo onzeker worden ook omdat het onderaan me buik is ook constant heb echt kleine momentjes dat ik het niet voel en ik lees overal dat de meeste het in de zij voelen.

4 maanden geleden

Reactie op noesje25

Hier ook bijna 5 weken en krampen, was vandaag heel bang dat ik ongesteld z ...
Ik heb al vorige week getest en allebei 2 heldere dikke strepen. Is het zo dat je bij een miskraam negatief test ik snap je niet 😣

4 maanden geleden

Dit kan innestelingsbloeding zijn

4 maanden geleden

Reactie op Flowercute

Ik heb al vorige week getest en allebei 2 heldere dikke strepen. Is het zo ...
Nee je zal niet negatief testen. Ik zelf heb vroeg getest voor nod en als het dan wel goed oploopt is dat positief, vandaar dat dit mij rust gaf. Maar je geeft al aan dat je 2 goede strepen hebt gehad, dus je kan ervan uitgaan dat de krampen die je voelt bij de groeiende baarmoeder horen.

4 maanden geleden

Reactie op BintFullaan

Dit kan innestelingsbloeding zijn
Dit lijkt me niet… je kan pas vanaf de innesteling positief testen en ik test vanaf 10 DPO positief, ben nu 21 DPO. De innesteling is dus minimaal 11 dagen geleden geweest..

4 maanden geleden

Reactie op Rianne03-22

Bij twijfel echt bellen hoor. Je valt ze niet lastig, daar zijn ze voor. Ik ...
Ik had gister juist een knaltest, ik was vorige week woensdag al gestopt met testen maar door dit forum begon ik weer te twijfelen en werd bang dus deed toch een test en die was donkerder dan de controle lijn. Ik heb gelukkig vannacht en vanochtend geen bloed meer weggeveegd dus hopelijk blijft het zo 🙌🏼 Thanks voor het advies en de geruststelling, hoop dat het bij ons allebei goed blijft gaan 🍀😇

4 maanden geleden

Reactie op noesje25

Hier ook bijna 5 weken en krampen, was vandaag heel bang dat ik ongesteld z ...
Ik was vorige week al gestopt met testen, maar gister toch bang geworden (voor het bloed al) en getest. Dit was wel echt een knaltest gelukkig.. Al weet ik niet of dat veel zegt haha. Lijkt me inderdaad ook niet handig om te blijven testen, ik heb juist een beetje rust gevonden toen ik besloot te stoppen met testen (al was de knaltest wel heel fijn om te zien 😛). Alleen door het bloed raakte ik echt in paniek gister, gelukkig nu gestopt… hoop dat het zo blijft 🙏🏼

4 maanden geleden

Ik heb dit afgelopen maandag ook gehad. Bij het afvegen licht roze urine op toiletpapier, maar vanaf toen niks meer… Was ook super angstig en ging er eigenlijk van uit dat het niet lang zou duren voor ik zou beginnen met bloeden. Ik heb toen ook de verloskundige gebeld en die zei dat het niks hoefde te betekenen, m’n testen lopen ook nog op. Ik denk dat ik pas bij een echo echt gerustgesteld zou zijn.

4 maanden geleden

Reactie op Arabella

Ik heb dit afgelopen maandag ook gehad. Bij het afvegen licht roze urine op ...
Ik had het eergisteravond en daarna niet meer. Dus ik was al iets geruster. Maar nu net bij het vegen weer 😭 Het maakt me echt bang… Het is niet superveel maar ik ben gewoon zo bang dat dit het begin van het eind is 🥺

4 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Ik had het eergisteravond en daarna niet meer. Dus ik was al iets geruster. ...
Ik heb dit zelf ook en ik zit vandaag op 4 + 6. Mijn verloskundige zei dat ze dit dagelijks hoort en dat het er waarschijnlijk gewoon bij hoort. Zo lang het zo weinig “bloed” is hoeft het niets te betekenen. De eerste periode is ook super spannend, maar probeer te vertrouwen op je lichaam ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Maan236

Ik heb dit zelf ook en ik zit vandaag op 4 + 6. Mijn verloskundige zei dat ...
Ja ik had het ook met 4+6 en vandaag 5+1 weer. Merk dat het iets meer is, nog steeds niet veel en het is niet rood maar roze… Twijfel of ik de verloskundige zal bellen om het te melden.. Je berichtje geeft me wel iets meer hoop, thanks 🙏🏼

4 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Ik had het eergisteravond en daarna niet meer. Dus ik was al iets geruster. ...
Ja ik snap je helemaal! Waarom bel je je verloskundige niet? Ik krijg bijvoorbeeld woensdag al een echo met 5weken ongeveer. Super vroeg, maar dan kunnen we in elk geval kijken of het op de juiste plek zit en niet aan het afbreken is. Anders draai ik door. Heb best wel vaak een missed abortion gehad, dus ben best angstig ervoor

4 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Ja ik had het ook met 4+6 en vandaag 5+1 weer. Merk dat het iets meer is, n ...
Bij twijfel gewoon bellen! Beter een keer te veel gebeld dan te weinig, toch? Misschien stellen ze je gerust en misschien mag je inderdaad net als Arabella wat eerder komen.

4 maanden geleden

Reactie op Arabella

Ja ik snap je helemaal! Waarom bel je je verloskundige niet? Ik krijg bijv ...
Ik heb net gebeld. Ze zei inderdaad dat zolang het roze is dat ik me geen zorgen hoef te maken. Zodra het rood wordt, meer en ik heftige krampen krijg dat ik dan moet bellen. En ik mag ook altijd bellen als ik me ongerust maak zei ze :) Ze zei dat het niet zo veel zin heeft om nu al een echo te maken omdat ze toch weinig kunnen zien en je je juist dan nog meer zorgen kunt gaan maken. Ik heb de 26e mijn eerste echo met 7 weken. Verloskundige heeft mij wel gerustgesteld! Ik wilde eerst niet bellen omdat ik bang ben dat ik overdrijf of dat ik ze lastig val haha. Wat vervelend van je MA’s 🥺 hoop dat het bij jou ook goed zit!🍀