28 Reacties

één maand geleden

Ik heb hem aan de voorkant, ze geven aan dat het dan langer kan duren. Ik ben nu 14+6 van eerste kindje dus ben benieuwd

één maand geleden

Ik heb hem zelf ook aan de voorkant. Vandaag deze vraag! 🤗 Ik ben vandaag 13+6

één maand geleden

Ik heb hem ook aan de voorkant! Ben benieuwd 🥰

één maand geleden

Bij mij aan de achterkant en voel ons kindje al een week heel duidelijk maar dat veklaard de ligging ook zegt de VK nu 14+3

één maand geleden

Bij mij ligt ie aan de achterkant, dus hoop snel wat te kunnen voelen♥️♥️

één maand geleden

Aan de voorkant 🥲 heb ze rond 12-13 weken goed gevoeld maar dat is nu weg door de groei van de placenta… ben benieuwd wanneer het terug komt.. ben nu 15+1

één maand geleden

Ik weet het niet 😭 volgende keer toch maar even vragen. Ze zeggen hier nooit iets bij de echo's 😒

één maand geleden

Zwangerschap van onze dochter lag deze achter en nu ook vanvoor, ik volg even mee!

één maand geleden

De verwachting is dat hij aan de voorkant ligt, maar dat kunnen ze bij de volgende echo pas met zekerheid zeggen geloof ik. Vorige zwangerschap begon ik met 18/19 weken duidelijk schopjes te voelen, wel voornamelijk op 1 plek, waar de placenta waarschijnlijk niet zat

één maand geleden

En toen trouwens ook placenta aan de voorkant:)

één maand geleden

Bij mijn 13 weken echo heeft de echoscopiste verteld dat de placenta bij mij aan de achterkant ligt. Leuk want dan kunnen we sneller de baby voelen

één maand geleden

Bij mijn eerste kindje lag de placenta achter en voelde ik haar bij 17 weken. Nu ligt de placenta weer achter (hoog) dus ben benieuwd wanneer ik hem of haar ga voelen 😊

één maand geleden

Bij mijn eerst kindje aan de achterkant en voelde hem pas met 19 weken ofzo!

één maand geleden

Bij de 13 weken echo vertelde ze dat hij aan de voorkant ligt, dus dat het nog even kan duren voor ik de kleine kan voelen

één maand geleden

Reactie op LV00

Bij mijn eerst kindje aan de achterkant en voelde hem pas met 19 weken ofzo ...
Nu weer achter dus ben benieuwd!

één maand geleden

Vorige zwangerschap had ik m aan de voorkant. Kon toen de baby met 14 a 15 weken echt goed voelen. Deze zwangerschap weet ik nog niet. Is nog niet vermeld.

één maand geleden

Bij m’n vorige zwangerschap voor, en nu achter, merk duidelijk verschil want voel de baby al lekker bewegen 🥰

één maand geleden

Bij mijn vorige zwangerschap aan de voorkant, en toen voelde ik de baby met 15/16 weken. Nu weet ik het nog niet, de gynaecoloog zei dat de placenta met deze termijn (13 weken) nog van plek kan veranderen.

één maand geleden

Voor de mama’s met een placenta aan de voorkant. Bij mijn vorige zwangerschap lag die aan de voorkant en ik voelde de baby pas eind de 22w. Ik liet me de vorige keer echt wat gek maken door iedereen in de geboortegroep die de baby wel al kon voelen en ik niet, maar het moment komt en het is even magisch 🥰

één maand geleden

Vorige keer voorkant en voelde ik hem rond 19 weken duidelijk. Nu ligt mn placenta achter en het idee dat ik de kleine al sinds 13 weken voel. Nu ben ik ook slank van postuur en weet ik wat ik moet voelen dus was misschien anders geweest als dit de 1e zwangerschap was.