28 Reacties

één maand geleden

Wat “voel” je dan precies?

één maand geleden

Hij ligt aan de achterkant, net als vorige keer. Ik voelde met de eerste zwangerschap de baby rond 15/16 weken. Vanaf week 17 kon m’n partner het ook al voelen! Ik ben nu bijna 15 weken en voel nog niet heel veel.

één maand geleden

Bij mijn eerste kindje lag de placenta voor en voelde ik de kleine voor t eerst met 19 weken . Nu 15 weken zwanger van de tweede en ik weet nog niet zeker waar de placenta ligt, ze zei de laatste keer 'ik denk voorkant' en heb het idee dat ik de kleine sinds een paar dagen voel

één maand geleden

Hier deels onderaan maar zou volgens de verloskundige naar de achterkant schuiven. Heel blij mee, de andere 4 de placenta voor en voelde het toch later en kon het kindje ook vaak minder mooi zien bewegen dan bij een vriendin die de placenta achter had. Dus ik ben blij😁

één maand geleden

Bij mij ligt de placenta aan de voorzijde. De verloskundige vertelde me dat ik ons beertje pas bij week 22 zal voelen. Ik moest nog maar van de rust genieten.

één maand geleden

Bij mij ligt de placenta aan de voorkant. Ergens wel jammer, want dat was de vorige zwangerschap ook zo en voelde het in vergelijking met andere pas laat. Maargoed ietsje langer geduld, zodra je de kleine voelt is t wel echt magisch ❤️

één maand geleden

Reactie op Ninia

Bij mij ligt de placenta aan de voorzijde. De verloskundige vertelde me dat ...
Dat hoeft echt niet zo te zijn hoor! Kán wel natuurlijk, maar hier voelde ik het duidelijk bij week 18/19 in mn vorige zwangerschap. Ligt er ook maar net aan waar het kindje schopt en of daar de placenta nog ligt of niet:)

één maand geleden

Placenta weer aan de voorkant, maar mega laag, kan nog wel een dingetje worden 😬 Maar voel de baby wel al! Wel derde zwangerschap, maar bij de tweede voelde ik de baby rond de 16 weken, ook placenta voor. Hoeft dus niet per se iets te betekenen. Maar ik heb ook wel afbreek baby’s in de buik 🤣