9 Reacties

één maand geleden

Voor mij lijkt het 2 andere namen. Is het een idee om het gewoon bespreekbaar te maken met je schoonzus?

één maand geleden

Tussen nichtjes zou moeten kunnen in mijn ogen, er zit wel een verschil in. Als dit de naam is waar jullie het meest enthousiast over zijn, gewoon doen, je kindje heet de rest van haar leven zo :) als je bang bent voor de reactie van je schoonzus en eventueel gedoe, misschien overleggen?

één maand geleden

Voor zusjes zou ik het niet doen, maar voor nichtjes is dit toch helemaal prima? Leuke naam! Zeker doen 😊

één maand geleden

Wat mij betreft zijn het 2 compleet verschillende namen. Lekker doen 😄

één maand geleden

Lijkt mij prima. Mijn zoontje heet Lenn en die van mijn zus Senn. Vond ik ook geen top combi maar we hebben er geen last van:) en de jongens zijn er helemaal aan gewend. Vind Izzy en Isa ook nog wel wat meer uit elkaar liggen

één maand geleden

Vind het heel andere namen. Kan prima

één maand geleden

In een ander forum op dit platform heb ik eerder gedeeld dat in mijn familie gelijkende namen erg veel voorkomen. (Aniek/Janike, Erik(oom)/Erika(nicht), korstiaan/Christiaan) Hier heeft niemand last van: dat kan nu eenmaal gebeuren. Als je zelf blijft twijfelen is het inderdaad een idee om dit met je schoonzus te bespreken.

één maand geleden

Dankjulliewel voor de lieve en behulpzame reacties! Hier heb ik wat aan:)

25 dagen geleden

Isa & Izzy zijn wel 2 verschillende namen